Nowy wiceprezes do spraw sprzedaży na Europę Wschodnią w firmie Medallia
Z początkiem roku Marcin Grygielski objął funkcję wiceprezesa do spraw sprzedaży na Europę Wschodnią w firmie Medallia. Będzie on odpowiadał za realizowanie strategii biznesowej oraz rozwijanie współpracy i zarządzanie relacjami z klientami w podległym regionie.
Medallia specjalizuje się w CX (Customer Experience), czyli tworzeniu pozytywnych wrażeń konsumentów. Wejście firmy Medallia na polski rynek stworzyło potrzebę lokalnego rozwoju firmy Medallia oraz opracowania strategii rozwoju w tym obszarze dla firm, chcących poprawić doświadczenia swoich klientów.
Marcin Grygielski posiada blisko 20-letnie doświadczenie sprzedażowe w zakresie wykorzystania chmury i sztucznej inteligencji, które zdobył, pracując dla firm takich jak NextiraOne, Interactive Intelligence czy Genesys. Specjalizuje się w systemach Call Center, Web Analytics, Big Data oraz AI w procesach obsługi klienta. Dodatkowo jest absolwentem programu MBA Politechniki Warszawskiej.
„Doświadczenia klientów realnie stają się coraz ważniejszym czynnikiem rozwoju firm. Monitorowanie wrażeń klientów, reagowanie w czasie rzeczywistym na ich sugestie oraz przewidywanie zachowań na podstawie zgromadzonych danych pozwala biznesowi zwiększyć potencjał sprzedaży. Zebrane informacje są jednym z najważniejszych zasobów firmy, który może realnie umocnić jej sytuacje na rynku, wpływając również na budowanie pozytywnych relacji i poziomu lokalności klientów” – komentuje Marcin Grygielski Eastern wiceprezes do spraw sprzedaży na Europę Wschodnią w firmie Medallia.

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Z powodu braku przejrzystego prawa branża recyklingu odkłada inwestycje. Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów
Branża recyklingu stoi przed wyzwaniami związanymi z wdrożeniem systemu kaucyjnego, systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta i rozporządzenia PPWR. Brakuje jednak odpowiednich przepisów dostosowujących polskie prawo i realia do unijnych regulacji. W efekcie utrzymującej się niepewności prawnej między 2018 a 2023 rokiem co trzeci zakład recyklingu zamknął działalność. Wiele firm odkłada inwestycje, czekając na uregulowanie rynku. Podobna niepewność dotyczy też producentów opakowań.
Transport
Testowanie pojazdów zautomatyzowanych wkrótce będzie możliwe. To odpowiedź na postulaty przedsiębiorców

Kończą się prace nad przepisami, które mają usprawnić prace badawcze nad pojazdami zautomatyzowanymi. Ma to być odpowiedź na postulaty przedsiębiorców, którzy wskazywali na potrzebę pilnej zmiany przepisów w zakresie testowania pojazdów autonomicznych. Obecne regulacje nie sprzyjają postępowi technologicznemu i rozwoju autonomiczności pojazdów, o czym świadczy bardzo niewielka liczba wydanych uprawnień do ich prowadzenia.
Firma
Przedsiębiorcom coraz bardziej doskwiera niestabilność i skomplikowanie przepisów podatkowych. Problemem są też niejasne ich interpretacje

Polscy przedsiębiorcy często negatywnie oceniają jakość przepisów podatkowych – wynika z raportu „Przedsiębiorcy pod lupą fiskusa 2025” przygotowanego przez firmę doradztwa podatkowego MDDP we współpracy z Konfederacją Lewiatan. Ich niepokój budzą niejednolite interpretacje przepisów i niepewność prawa podatkowego, które cały czas jest modyfikowane. Wśród kluczowych zmian w obszarze podatków, które będą dotyczyć praktycznie wszystkich przedsiębiorców, są m.in. wprowadzenie Krajowego Systemu e-Faktur czy zmiany w podatku od nieruchomości.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.