Nowy zakład produkcyjny Nobonobo
Nowicki PR
ul. Filtrowa 68 lok. 86
02-057 Warszawa
jaroslaw.kril|nowickipr.com| |jaroslaw.kril|nowickipr.com
502 538 324
nowickipr.com
Zakład, mieszczący się w Łodygowicach nieopodal Żywca, funkcjonuje od listopada 2019 r. Do nowej hali, której powierzchnia wynosi 2000 m2, przeniesiono całą produkcję. Na miejscu znalazły się stolarnia, szwalnia z działem cięcia, tapicernia oraz dział wyklejania pianek. Przy produkcji mebli sprzedawanych od ubiegłego roku pod marką Nobonobo pracuje obecnie 40 osób, a cała firma zatrudnia ich 50. Większa od dotychczasowej powierzchnia produkcyjna daje możliwość sprostania coraz liczniejszym zamówieniom. Miesięcznie fabryka może wyprodukować 500-600 sztuk mebli, przede wszystkim nowoczesnych sof, w których Nobonobo się specjalizuje.
–Ubiegły rok możemy zaliczyć do bardzo udanych pod względem handlowym. Z naszych podsumowań wynika, iż w 2019 r. nasza sprzedaż wzrosła o 15% w porównaniu do roku poprzedniego. To bardzo dużo dla marki istniejącej na rynku zaledwie 2,5 roku. – wyjaśnia Tomasz Matejczyk, który jest, wspólnie z Moniką Struską, właścicielem marki Nobonobo.
Rozpoczęcie produkcji w większym zakładzie to nie jedyne istotne zmiany jakie miały miejsce na przestrzeni ostatnich 12 miesięcy. Firma sukcesywnie rozszerzała swoją sieć sprzedaży w Polsce, jak również weszła na nowe rynki zagraniczne. Od tego roku wysokiej jakości sofy, łóżka, fotele i krzesła oraz stoły są dostępne dla klientów w Bułgarii, Katarze i na Litwie. A obecnie firma prowadzi zaawansowane rozmowy z nowymi partnerami handlowymi w Austrii, Niemczech i Rosji. Także w minionym roku marka rozpoczęła rebranding, zmieniając nazwę z Inspirium, pod którą znana była od momentu powstania w roku 2017 Jednak najważniejszym wydarzeniem 2019 roku było objęcie funkcji Dyrektora Artystycznego przez Tomka Rygalika. Już na początku 2020 roku zaprezentowane zostaną nowe kolekcje mebli przygotowane przez tego uznanego polskiego projektanta.
Dokonania marki Nobonobo i jej coraz dynamiczniejszy rozwój zostały dostrzeżone przez świat biznesu. Firma w grudniu została nominowana do prestiżowej nagrody – Diamentów miesięcznika Forbes. Z kolei sofa Most został wyróżniona w konkursie Design dla Konesera magazynu Dobre Wnętrze w kategorii meble. www.nobonobo.pl

Zwyżki nożycowe – co je wyróżnia i do jakich zadań są polecane?

Zobacz, w jaki sposób dobra spawarka laserowa może przyspieszyć pracę w Twojej firmie

Adaptico wprowadza na polski rynek nowoczesne systemy lamp ostrzegawczych do suwnic
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Przed Europą wiele lat zwiększonych wydatków na zbrojenia. To obciąży krajowe budżety
– Bezpieczeństwo militarne trzeba finansować bezpiecznie, uwzględniając bezpieczeństwo finansów publicznych, bezpieczeństwo ekonomiczne – mówi dr Sławomir Dudek, prezes Instytutu Finansów Publicznych. Proponowane przez KE poluzowanie reguły fiskalnej pozwalającej na mocniejsze zadłużanie się rządów to zdaniem ekonomistów krok we właściwym kierunku, ale skuteczny na krótką metę. W dłuższej perspektywie konieczne jest wspólne unijne finansowanie, np. w ramach nowego budżetu UE, i wspólne programy zbrojeniowe, a także szukanie kapitału na rynkach finansowych.
Prawo
Duże projekty fotowoltaiczne w Polsce mocno spowolnione. Największymi problemami nadmierna biurokracja i chaos interpretacyjny

Długotrwałe procedury, nadmierna biurokracja i często niejednoznaczne interpretacje przepisów hamują rozwój fotowoltaiki w Polsce – wynika z raportu Polskiego Stowarzyszenia Fotowoltaiki. Inwestorzy wskazują uzyskanie warunków przyłączenia jako najbardziej problematyczny etap procesu inwestycyjnego. Barierą jest też skala wydanych odmów przyłączenia do sieci, co odstrasza inwestorów. Zmiany są konieczne, zwłaszcza w kontekście dyrektywy RED III, która wskazuje na konieczność przyspieszenia, uproszczenia i ujednolicenia procedur administracyjnych dla inwestycji w OZE.
Konsument
Czterech na 10 Polaków miało do czynienia z deepfake’ami. Cyberprzęstępcy coraz skuteczniej wykorzystują manipulowane treści

Deepfaki, czyli wygenerowane bądź też zmanipulowane przez sztuczną inteligencję zdjęcia, dźwięki lub treści wideo, to jedna z najbardziej kontrowersyjnych technologii naszych czasów. Do jej tworzenia wykorzystywane są zaawansowane algorytmy AI, dlatego użytkownikom coraz trudniej jest odróżnić treści rzeczywiste od fałszywych. Z raportu „Dezinformacja oczami Polaków 2024” wynika, że cztery na 10 badanych osób miało do czynienia z takimi treściami. To o tyle istotne, że deepfaki bywają wykorzystywane do manipulacji, szantażu, niszczenia reputacji, oszustw i wyłudzeń finansowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.