Komunikaty PR

Numer 1. nie tylko w kuchni - wielokrotnie nagradzana lodówka Samsung Bespoke ty

2022-05-06  |  14:50
Biuro prasowe

Lodówka dostosowująca się do potrzeb domowników? To musiało okazać się sukcesem. Modułowa lodówka Samsung Bespoke z wymiennymi panelami zewnętrznymi wyznaczyła nowy kierunek w personalizacji urządzeń AGD zbierając liczne prestiżowe nagrody. Teraz, przy zakupie tej wyjątkowej lodówki klienci mogą liczyć na zwrot na konto w wysokości nawet do 749 zł.

Personalizowane urządzenia domowe, dopasowujące się do zmieniających się z upływem czasu potrzeb konsumentów oraz nietypowych projektów wnętrz, cieszą się coraz większą popularnością. Innowacyjne lodówki Bespoke, które wyróżniają się szerokim wachlarzem możliwości w zakresie kolorystyki, rozmiarów urządzenia i jego funkcji, stały się numerem 1. nie tylko dla wielu konsumentów z całego świata, ale również dla ekspertów.

Bespoke z tytułami

Nieograniczone możliwości w zakresie personalizacji oraz innowacyjne funkcje lodówek Bespoke zostały wyróżnione w licznych plebiscytach. Już w trakcie premiery lodówek Bespoke, podczas targów CES 2021, produkty otrzymały wyróżnienie Best Innovation Award. W tym samym roku marka mogła pochwalić się także brązową nagroda IDEA dla 4-drzwiowej lodówki Bespoke Flex. Jednym z ostatnich wyróżnień dla linii produktów Samsung Bespoke jest to otrzymane przez brytyjski magazyn Fast Company, który działa w obszarze technologicznych innowacji*. Redakcja umieściła Samsung w czołówce rankingu TOP 10 najbardziej wpływowych i innowacyjnych firm na świecie w zakresie designu. Jako przykład wyjątkowych innowacji marki Samsung, Fast Company wskazano właśnie linię produktów Bespoke**. W Polsce linia lodówek Samsung Bespoke otrzymała tytuł Produktu Roku 2021 w dziedzinie „Duże AGD” w plebiscycie portalu technologicznego Benchmark.pl***, a także Złotą Villę 2022 w kategorii „Inteligentne rozwiązania AGD”****.

Design i funkcjonalność

W przypadku linii lodówek Samsung Bespoke design idzie w parze z funkcjonalnością. Wymienne panele zewnętrzne dostępne są aż w 16 eleganckich kolorach oferując użytkownikom niemal nieograniczone możliwości personalizacji. W palecie barw znajdziemy m.in. elegancką brzoskwinię, kremową lawendę, alabastrową biel, ciemny granat czy grafitową stal. Do wyboru mamy również kilka opcji wykończeniowych, tj. szkło satynowe, czyste szkło lub metal. Na przestrzeni lat zmianie ulegają nie tylko nasze gusta, ale także styl życia. Dlatego Samsung zadbał o możliwość prostej i szybkiej wymiany paneli frontowych. Dzięki temu, w dowolnym momencie, odmienimy wizualnie naszą lodówkę dopasowując ją do ewoluującego wnętrza. Samsung umożliwia także tworzenie różnorodnych kombinacji z dostępnych modułów (chłodziarka z dolnym zamrażalnikiem, jednodrzwiowa chłodziarka, jednodrzwiowa zamrażarka i jednodrzwiowa chłodziarka slim) oraz rozbudowę urządzenia, gdy potrzebujemy dodatkowej przestrzeni.

Ponadto lodówki Samsung Bespoke wyposażone zostały w innowacyjne rozwiązania, które przedłużają świeżość produktów spożywczych, zapewniając im jak najlepsze warunki przechowywania. Do najważniejszych technologii należy specjalna strefa Cool Select+*****, umożliwiająca dopasowanie temperatury wybranych komór urządzenia do aktualnych potrzeb i konkretnego rodzaju żywności. Dzięki szufladzie Humidity Fresh+ lodówka zapewni idealne wręcz warunki do przechowywania owoców i warzyw, tak by dłużej zachowały świeżość, soczystość oraz pełnię smaku i aromatu.

Skorzystaj z promocji Samsung

Szukasz lodówki o wyjątkowym designie i maksymalnej funkcjonalności, a przy tym cenisz sobie indywidualność i urządzenia klasy premium? Wybierz rodzaj modułów, kolor paneli frontowych, a także materiał, z którego będą wykonane, a następnie dokonaj zakupu lodówki Bespoke w czasie trwania promocji******, aby otrzymać nawet do 749 zł zwrotu na konto. Wystarczy, że po zakupie dodasz opinię o produkcie na jednej ze stron wskazanych w regulaminie.

 

Promocja trwa od 05.04 do 31.05.2022 r. lub do wyczerpania puli zwrotów.

 

Szczegóły promocji Samsung oraz regulamin znajdują się na www.bespoke.samsung.pl.

 

*Źródło: The most innovative design companies of 2022 (fastcompany.com )   

**Źródło: https://www.fastcompany.com/90724386/most-innovative-companies-design-2022

***Źródło: https://www.benchmark.pl/plebiscyt/produkt-roku-2021

****Źródło: http://www.magazynvilla.pl/z%C5%82ote-ville

*****Funkcjonalność dostępna w wybranych lodówkach.

******W modelach lodówek Bespoke sprzedawanych bez frontu wymagany jest jednocześnie zakup lodówki oraz frontu. Szczegóły promocji, w tym lista modeli oraz wartość poszczególnych zwrotów, dostępne w regulaminie na bespoke.samsung.pl.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia? Biuro prasowe
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie
Dom Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań
2025-04-24 | 14:00

Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań

Polacy są społeczeństwem zestresowanym. Ponad połowa martwi się z powodów finansowych, źródłem niepokoju są także sprawy bieżące oraz obowiązki związane

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Zielona transformacja wiąże się z dodatkowymi kosztami. Mimo to firmy traktują ją jako szansę dla siebie i Europy

Bez zaangażowania największych firm, które ograniczają własny ślad węglowy, będzie trudno o transformację energetyczną. Jak wynika z danych Europejskiego Banku Inwestycyjnego, w ubiegłym roku 61 proc. przedsiębiorstw z UE zainwestowało w walkę ze zmianą klimatu. Choć z tymi inwestycjami wiążą się zwykle ogromne koszty, część firm traktuje je jako szansę na podniesienie swojej konkurencyjności. Wśród znaczących korzyści podnoszą też kwestię zmniejszania zależności od dostaw surowców energetycznych z innych krajów.

Prawo

Rolnicy z Wielkopolski i Opolszczyzny protestują przeciwko likwidacji ich miejsc pracy. Minister rolnictwa deklaruje szukanie rozwiązań

W czwartek 24 kwietnia pracownicy towarowych gospodarstw rolnych z województw wielkopolskiego i opolskiego protestowali przed Ministerstwem Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Warszawie. To już kolejny – po poznańskim – protest, który ma zwrócić uwagę na opieszałość urzędników w związku z zagospodarowaniem zwracanych do Zasobu Skarbu Państwa dzierżawionych gruntów, na których dziś prowadzona jest działalność rolnicza. Minister Czesław Siekierski przyjął delegację pracowników, która przekazała petycję z postulatami wymagającymi pilnych działań urzędniczych.

Prawo

W połowie maja pierwszym pakietem deregulacyjnym zajmie się Senat. Trwają prace nad drugim pakietem

Zgodnie z zaplanowanym porządkiem obrad na posiedzeniu 14–15 maja Senat zajmie się pierwszym pakietem deregulacyjnym, przygotowanym przez Ministerstwo Rozwoju i Technologii. Przyjęty w ubiegłym tygodniu przez Sejm dokument zawiera około 40 rozwiązań, które mają ułatwić prowadzenie biznesu. W ciągu kilku miesięcy efekty mają być odczuwalne dla przedsiębiorców. Jednocześnie trwają już prace nad kolejnymi propozycjami deregulacyjnymi.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.