„O krok przed innymi” - Galeco stawia na rozwój
Orchidea Creative Group
ul. Ruska 51B
50-079 Wrocław
s.makowska|grupaorchidea.pl| |s.makowska|grupaorchidea.pl
517 412 466
https://grupaorchidea.pl/
Jeden z czołowych polskich producentów systemów rynnowych obchodzi w tym roku 25-lecie istnienia. Firma nie stoi w miejscu, stale rozwija swoją ofertę produktową, tworzy nowe miejsca pracy i rozbudowuje swoje zaplecze infrastrukturalne.
Galeco to firma, którą w 1996 roku założył Szczepan Buryło. Mocne skoncentrowanie się na innowacyjności oferowanych systemów rynnowych i wsłuchanie w potrzeby inwestorów pozwoliło w krótkim czasie zjednać sobie rzeszę zadowolonych klientów i mocno zaakcentować swoją obecność na rodzimym rynku. Po zaledwie 5 latach działalności marka działała już na tyle prężnie, że rozpoczęła eksport swoich produktów w Europie
z etykietą „Made in Poland”. Dziś systemy rynnowe Galeco odnajdujemy na niezliczonych budynkach mieszkalnych i użytkowych m.in. w Rosji, na Ukrainie, Białorusi, Litwie, w Czechach, Rumunii czy w Wielkiej Brytanii. Wciąż jednak najważniejszym obszarem pozostaje Polska – to tu firma rośnie w siłę i odnosi kolejne sukcesy.
Kamienie milowe
Ostatnie miesiące to dla Galeco czas szczególnie intensywnego rozwoju. Zaledwie kilka tygodni temu miało miejsce uroczyste otwarcie nowego Mazowieckiego Biura Handlowego w Radzyminie. To jedna z ośmiu, rozlokowanych po całej Polsce, placówek firmy. W inauguracji wzięli udział włodarze miasta, Wilfredo Leon – oficjalny ambasador marki, jej właściciele wraz z pracownikami oraz klienci. Uruchomienie nowego biura sprzedaży to niejedyny projekt, nad którym równolegle toczyły się prace. W marcu firma rozpoczęła budowę nowej hali produkcyjnej. Obiekt ma zostać oddany do użytku jeszcze w bieżącym roku kalendarzowym. Inwestycja jest odpowiedzią na zwiększone zapotrzebowanie wytwórcze, co ma bezpośredni związek z rozwojem firmy Galeco. Zakład zlokalizowany będzie w sąsiedztwie funkcjonującego dziś zakładu i kompleksu biurowo-konferencyjnego.
Tajemnica sukcesu
Obecnie Galeco znajduje się w czołówce najbardziej rozpoznawalnych marek produkujących systemy orynnowania. Swój sukces firma zawdzięcza przede wszystkim pracującym w niej ludziom, ich wiedzy i zaangażowaniu. Istotne jest także baczne obserwowanie rynku, wsłuchiwanie się w potrzeby klientów i dostosowywanie oferty do ich oczekiwań. Nowatorskie pomysły i doskonalenie produktów sprawiają, że Galeco zawsze jest o krok przed markami konkurencyjnymi. Stałe poszerzanie zasięgu swojej działalności oraz otwieranie nowych placówek pozwoliło, w ciągu ostatniego ćwierćwiecza, osiągnąć niekwestionowany sukces. - Zawsze wysoko stawialiśmy sobie poprzeczkę, czy to w kwestii produktów, materiałów czy procesu realizacji zamówień. Dzięki temu udało nam się zdobyć zaufanie wśród klientów. Dbałość o wysokie standardy przekłada się dziś także na minimalną ilość reklamacji w ciągu roku. Galeco jest przykładem na to jak jakość, rzetelność i profesjonalizm, utrzymywane na wysokim poziomie, gwarantują sukces na każdej płaszczyźnie – mówi Szczepan Buryło, Prezes Zarządu Galeco.

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.