„O krok przed innymi” - Galeco stawia na rozwój
Orchidea Creative Group
ul. Ruska 51B
50-079 Wrocław
s.makowska|grupaorchidea.pl| |s.makowska|grupaorchidea.pl
517 412 466
https://grupaorchidea.pl/
Jeden z czołowych polskich producentów systemów rynnowych obchodzi w tym roku 25-lecie istnienia. Firma nie stoi w miejscu, stale rozwija swoją ofertę produktową, tworzy nowe miejsca pracy i rozbudowuje swoje zaplecze infrastrukturalne.
Galeco to firma, którą w 1996 roku założył Szczepan Buryło. Mocne skoncentrowanie się na innowacyjności oferowanych systemów rynnowych i wsłuchanie w potrzeby inwestorów pozwoliło w krótkim czasie zjednać sobie rzeszę zadowolonych klientów i mocno zaakcentować swoją obecność na rodzimym rynku. Po zaledwie 5 latach działalności marka działała już na tyle prężnie, że rozpoczęła eksport swoich produktów w Europie
z etykietą „Made in Poland”. Dziś systemy rynnowe Galeco odnajdujemy na niezliczonych budynkach mieszkalnych i użytkowych m.in. w Rosji, na Ukrainie, Białorusi, Litwie, w Czechach, Rumunii czy w Wielkiej Brytanii. Wciąż jednak najważniejszym obszarem pozostaje Polska – to tu firma rośnie w siłę i odnosi kolejne sukcesy.
Kamienie milowe
Ostatnie miesiące to dla Galeco czas szczególnie intensywnego rozwoju. Zaledwie kilka tygodni temu miało miejsce uroczyste otwarcie nowego Mazowieckiego Biura Handlowego w Radzyminie. To jedna z ośmiu, rozlokowanych po całej Polsce, placówek firmy. W inauguracji wzięli udział włodarze miasta, Wilfredo Leon – oficjalny ambasador marki, jej właściciele wraz z pracownikami oraz klienci. Uruchomienie nowego biura sprzedaży to niejedyny projekt, nad którym równolegle toczyły się prace. W marcu firma rozpoczęła budowę nowej hali produkcyjnej. Obiekt ma zostać oddany do użytku jeszcze w bieżącym roku kalendarzowym. Inwestycja jest odpowiedzią na zwiększone zapotrzebowanie wytwórcze, co ma bezpośredni związek z rozwojem firmy Galeco. Zakład zlokalizowany będzie w sąsiedztwie funkcjonującego dziś zakładu i kompleksu biurowo-konferencyjnego.
Tajemnica sukcesu
Obecnie Galeco znajduje się w czołówce najbardziej rozpoznawalnych marek produkujących systemy orynnowania. Swój sukces firma zawdzięcza przede wszystkim pracującym w niej ludziom, ich wiedzy i zaangażowaniu. Istotne jest także baczne obserwowanie rynku, wsłuchiwanie się w potrzeby klientów i dostosowywanie oferty do ich oczekiwań. Nowatorskie pomysły i doskonalenie produktów sprawiają, że Galeco zawsze jest o krok przed markami konkurencyjnymi. Stałe poszerzanie zasięgu swojej działalności oraz otwieranie nowych placówek pozwoliło, w ciągu ostatniego ćwierćwiecza, osiągnąć niekwestionowany sukces. - Zawsze wysoko stawialiśmy sobie poprzeczkę, czy to w kwestii produktów, materiałów czy procesu realizacji zamówień. Dzięki temu udało nam się zdobyć zaufanie wśród klientów. Dbałość o wysokie standardy przekłada się dziś także na minimalną ilość reklamacji w ciągu roku. Galeco jest przykładem na to jak jakość, rzetelność i profesjonalizm, utrzymywane na wysokim poziomie, gwarantują sukces na każdej płaszczyźnie – mówi Szczepan Buryło, Prezes Zarządu Galeco.
8 na 10 pracowników jest narażonych na wypalenie zawodowe
Odbudowa firm rodzinnych po powodzi
Dzień Bezpieczeństwa w Castorama Polska: Bezpieczeństwo w pracy i w czasie prywa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Transport
Do 2050 roku lotnictwo ma być zeroemisyjne. Do osiągnięcia tego celu konieczna jest wymiana floty i przejście na ekologiczne paliwa
Lotnictwo odpowiada za ok. 4 proc. całkowitej emisji gazów cieplarnianych w UE. Międzynarodowa Organizacja Lotnictwa Cywilnego (ICAO) prognozowała, że wraz z dynamicznym wzrostem ruchu lotniczego do 2050 roku emisje z lotnictwa mogą się potroić w porównaniu z 2015 rokiem. Dlatego dwa lata temu wszystkie państwa członkowskie tej organizacji przyjęły zobowiązanie, by w ciągu kolejnych 25 lat dążyć do zeroemisyjności. Eksperci oceniają, że do tego konieczne są co najmniej dwa warunki – przejście na ekologiczne paliwa lotnicze i modernizacja floty.
Prawo
Rośnie liczba wynalazków wykorzystujących sztuczną inteligencję. Za rozwojem technologii nie nadążają przepisy
W ciągu ostatnich 10 lat liczba patentów związanych z generatywną sztuczną inteligencją wzrosła z 733 w 2014 roku do ponad 14 tys. w 2023 roku – wynika z raportu Światowej Organizacji Własności Intelektualnej (WIPO). Łącznie w ciągu dekady przyznano niemal 54,5 tys. patentów dla tego typu wynalazków. Nie wszystkie kwestie związane z prawem własności intelektualnej, prawem autorskim, wykorzystaniem gen AI są uregulowane. – Potrzeba jeszcze trochę czasu, żeby znalazły się odpowiednie rozwiązania prawne, które pozwolą na ochronę rozwiązań wykorzystujących sztuczną inteligencję – ocenia Dorota Rzążewska, prezeska Polskiej Izby Rzeczników Patentowych.
Edukacja
MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety
Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.