Firma STILL uzyskała certyfikat EcoVadis Platinum 2024
More&More Marketing
ul. Obrońców Poczty Gdańskiej 5/13
52-204 Wrocław
wojciech|getmorepr.pl| |wojciech|getmorepr.pl
+48571246669
www.moreandmore.pl
Kolejny raz z rzędu firma STILL otrzymała certyfikat zrównoważonego rozwoju EcoVadis na poziomie Platinum. Oznacza to, że pod kątem sustainability przedsiębiorstwo plasuje się wśród 1% najlepszych podmiotów.
EcoVadis to renomowana, niezależna agencja ratingowa, oceniająca zgłaszające się do niej firmy w zakresie zrównoważonego rozwoju na czterech wymiarach: „Etyka”, „Praca i prawa człowieka”, „Środowisko” i „Zrównoważone zaopatrzenie”. W styczniu 2024 r. firma STILL uzyskała w sumie 81 na 100 możliwych punktów, co plasuje ją wśród 1% najwyżej ocenionych firm i uprawnia do posługiwania się certyfikatem na poziomie Platinum. – Czynimy w STILL wysiłki, by intralogistyka była wydajna i odpowiadała na wyzwania przyszłości. Dążymy do tego celu wieloma ścieżkami – mówi dr Florian Heydenreich, Executive Vice President Sales & Service STILL EMEA. – Jak dowodzą wyniki audytu EcoVadis, pozytywnie wyróżniamy się na tle europejskiej średniej we wszystkich kategoriach zrównoważonego rozwoju. Cieszymy się z kolejnego potwierdzenia, że nasza strategia sustainability jest skuteczna – komentuje.
Firma STILL szczególnie dobrze wypadła w kategoriach „Środowisko” oraz „Praca i prawa człowieka", zdobywając w nich prawie dwa razy więcej punktów niż średnia wartość dla badanych firm. Względem poprzedniego badania przedsiębiorstwu udało się poprawić także wynik w zakresie „Etyki” i „Zrównoważonego zaopatrzenia”. – Pozytywna ocena we wszystkich branych pod uwagę obszarach jest znakiem, że nasze kompleksowe systemy zarządzania są tak samo skuteczne, jak nasze liczne kampanie w zakresie ochrony środowiska, recyklingu, utylizacji odpadów oraz postępowania z substancjami niebezpiecznymi i ich redukcji – dodaje Executive Vice President Sales & Service STILL EMEA. Nowością w działaniach EcoVadis jest zobowiązanie się do posadzenie drzewa za każdą opublikowaną w tym roku kartę wyników. Firma STILL włączyła się w tę akcję, deklarując sfinansowanie dodatkowej sadzonki za każdy otrzymany od Agencji certyfikat. – To widoczny, symboliczny sposób zaznaczenia zaangażowania naszej firmy w zarządzanie zrównoważonym rozwojem – konkluduje Heydenreich.
Waterdrop zapobiegło trafieniu 29 milionów butelek do oceanów
W całej Polsce zmieniali otoczenie na lepsze – podsumowanie trzeciej edycji Kręc
Jak przygotować się do sprzątania okolicy? [CHECKLISTA]
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.