Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
- Wystartowały Dni Wiosennych Okazji w sklepie Amazon.pl, które potrwają do 31 marca 2025 r., oferując siedem dni wyjątkowych promocji na dziesiątki tysięcy produktów we wszystkich kategoriach, zarówno od globalnych, jak i polskich marek.
- Z badania przeprowadzonego przez HarrisX dla Amazon.pl wynika, że 73% Polaków kupujących online szuka wiosną w sklepach internetowych artykułów codziennego użytku, głównie odzieży, obuwia, kosmetyków i środków czystości.
- Polacy często robią zakupy online w tak zwanym „międzyczasie” - 23% przyznaje się do robienia zakupów podczas dojazdów do pracy lub szkoły, 17% podczas spotkań rodzinnych i tyle samo - w toalecie.
- Wydarzenie zakupowe Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl jest dostępne dla wszystkich, ale jak zawsze, klienci Prime korzystają z nielimitowanych, szybkich i darmowych dostaw milionów produktów.
Sklep Amazon.pl rozpoczyna Dni Wiosennych Okazji - w ramach tego wydarzenia na klientów czekają wyjątkowe promocje z kategorii: Dom i kuchnia, Elektronika, Drogeria, Książki, Komputery, Hobby, Moda i wielu innych. Wydarzenie trwa do 31 marca na stronie www.amazon.pl oferując promocje na dziesiątki tysięcy produktów od polskich i globalnych marek, takich jak: Philips, TEFAL, Garmin, Soundcore, Olympus, Xiaomi, Oral-B, Stanley, Vileda, Lego, Playmobil, Adidas, Soxo, Eveline, Trefl i wielu innych.
W wolnej chwili i po to, by odświeżyć przestrzeń – tak Polacy kupują online
Z badania przeprowadzonego przez HarrisX na Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl wynika, że wiosną aż 73% Polaków szuka w sklepach internetowych artykułów codziennego użytku. Prawie 3 na 10 (27%) kupuje produkty, aby odświeżyć lub zorganizować swoją przestrzeń, 14% z powodu sezonowych zmian pogody, a 12% korzysta ze specjalnych promocji. Co najczęściej znajduje się na wiosennej liście zakupowej Polaków? 6 na 10 respondentów kupuje odzież i obuwie, 23% kosmetyki, a 1 na 5 zamawia w internecie środki czystości.
„Wiemy, że nasi klienci uwielbiają promocje, a 48% osób robiących zakupy online wskazuje oszczędności jako jeden z trzech najważniejszych powodów wyboru danego sprzedawcy. Ponadto, klienci w Polsce cenią sobie transparentne ceny bez ukrytych opłat (55%) oraz szeroki wybór produktów (44%). Dlatego z przyjemnością oferujemy klientom Amazon.pl dziesiątki tysięcy produktów w niższych cenach podczas Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl. To doskonały moment by zaoszczędzić na produktach nie tylko globalnych, ale również polskich marek” – mówi Katarzyna Ciechanowska-Ciosk, zarządzająca sklepem Amazon.pl.
Polacy robią zakupy online w różnych sytuacjach – niektóre z nich są dość zaskakujące. Niemal jeden na czterech respondentów (23%) przyznaje się do robienia zakupów podczas dojazdów do pracy lub szkoły. 17% składa zamówienia podczas spotkań rodzinnych, a tyle samo deklaruje, że zdarza im się robić zakupy… w toalecie. Inne popularne sytuacje to: czekanie na wizytę u lekarza lub dentysty (15%) albo pilnowanie dzieci podczas zabaw lub innych zajęć (14%). Badanie pokazało również bardziej nietypowe nawyki zakupowe – 5% respondentów robiło zakupy online podczas spotkań biznesowych, a 4% - na randce.
Skorzystaj z tysięcy okazji na Amazon.pl tej wiosny
Polacy lubią być przygotowani, często szukają dobrych promocji i chętnie dzielą się informacjami o nich z innymi. Z badania przeprowadzonego dla Amazon.pl wynika, że 4 na 5 Polaków (80%) ekscytuje się, gdy znajdzie promocję na produkt, którego szukali, a podobna liczba (79%) bardzo uważnie porównuje ceny przed dokonaniem zakupu.
Aż jeden na trzech Polaków otwarcie przyznaje, że preferuje zakupy online ze względu na ich wygodę. Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl to idealny moment, aby skorzystać z szerokiego wyboru produktów w niższych cenach. Klienci mogą liczyć na wyjątkowe promocje we wszystkich kategoriach, w tym: Dom i kuchnia, Elektronika, Komputery, Hobby, Moda i wielu innych, oferujących produkty wiodących marek, takich jak: Philips, Garmin, TEFAL, Bosch, Soundcore, Olympus, Logitech, Stanley, Vileda, Lego, Playmobil, Bratz, Adidas, Lee, Wrangler, Geox, ECCO, NIVEA, Soxo, Eveline, Trefl i wiele innych. Wśród promocji nie zabraknie też produktów od małych i średnich przedsiębiorstw.
Znajdź okazję dla siebie
Do 31 marca klienci mogą odwiedzić stronę www.amazon.pl/springdealdays, aby znaleźć okazje dopasowane do swoich potrzeb. Pomogą w tym funkcje dostępne na Amazon.pl, takie jak:
- Obserwuj okazję: umożliwiająca sprawdzanie promocji dostępnych tylko dla klientów Prime. Dzięki powiadomieniom na stronie i w aplikacji Amazon.pl możliwe jest to w dowolnym miejscu i czasie.
- Powiadomienia o okazjach: informujące o okazjach związanych z produktami ostatnio szukanymi i oglądanymi na stronie i w aplikacji Amazon.pl.
- Lista życzeń: generująca powiadomienia o promocjach na produkty dodane do listy życzeń.
Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl to doskonały moment, aby wypróbować bezpłatnie przez 30 dni program Amazon Prime. Zapewnia on klientom nielimitowane, darmowe i szybkie dostawy milionów produktów, bez minimalnej kwoty zamówienia do domu, paczkomatów lub punktów odbioru, a także do filmów i seriali na Prime Video oraz darmowych gier na Prime Gaming. Po okresie próbnym Prime jest dostępny za jedyne 49 zł rocznie lub 10,99 zł miesięcznie.
Kontakt dla mediów: prasa|amazon.com| |prasa|amazon.com
Metodologia badania
Badanie zostało przeprowadzone online przez HarrisX dla Amazon.pl w dniach od 18 lutego do 3 marca 2025 roku wśród 22 117 respondentów z 11 krajów, którzy niedawno dokonywali zakupów online. Grupa respondentów oraz wyniki badania zostały dostosowane tak, aby odpowiadały demografii osób robiących zakupy online. W Polsce próba respondentów wynosiła 2011 osób (margines błędu +/- 2,2%).
Źródło informacji: Amazon

Pracownicy MediaMarkt King Cross w Poznaniu wspominają 20-lecie sklepu

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Marcowe promocje na smartfony Motorola
Transmisje online
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Polityka

Polityka powrotów nielegalnych imigrantów do ich krajów pochodzenia jest nieskuteczna. Trwają prace nad zmianami w prawie
– Tylko niecałe 20 proc. osób, które mają decyzję o powrocie do swojego kraju pochodzenia, jest wykonywana – mówi agencji informacyjnej Anna Bryłka, posłanka do europarlamentu z ramienia Konfederacji. Jej zdaniem wspólnotowe prawo jest pod tym względem nieefektywne i wymaga zmian w zakresie zwiększenia efektywności deportacji. W marcu PE i KE debatowały o propozycji reformy polityki powrotów.
Prawo
Brakuje kompleksowej strategii dotyczącej uzależnień dzieci i młodzieży. Problemem nie tylko alkohol i nikotyna

Ministerstwo Zdrowia skupia się obecnie nad ograniczeniem dostępu dzieci i młodzieży do wyrobów tytoniowych. Trwają także prace nad kolejnymi obostrzeniami w związku z dostępem do alkoholu. Jednak problem uzależnień młodych ludzi jest znacznie bardziej złożony. – Skuteczna walka z uzależnieniami wymaga kompleksowego podejścia – nie wystarczy skupiać się na jednej substancji czy jednym nawyku – przekonuje Anna Dela, prezeska Instytutu Człowieka Świadomego. Jej zdaniem powinna powstać kompleksowa strategia dotycząca uzależnień dzieci i młodzieży.
Prawo
Uproszczenie przepisów zwiększy potencjał obronny Europy. Ułatwi współpracę sektora prywatnego i publicznego

– Ograniczenie nadmiernej biurokracji może pomóc w budowie bezpieczeństwa Europy – ocenia europoseł PO Michał Szczerba. Jasne przepisy pozwoliłyby zwiększyć rolę partnerstwa publiczno-prywatnego, m.in. w zakresie produkcji amunicji. Pierwszym kluczowym zadaniem jest przegląd wszystkich aktów prawnych i wyeliminowanie tych, które hamują możliwości szybkiego działania w nadzwyczajnych sytuacjach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.