Komunikaty PR

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

2025-03-25  |  06:00
Biuro prasowe
Amazon - Dni Wiosennych Okazji
Amazon - Dni Wiosennych Okazji, grafika 1
Amazon - Dni Wiosennych Okazji, grafika 2
Amazon - Dni Wiosennych Okazji, grafika 3
  • Wystartowały Dni Wiosennych Okazji w sklepie Amazon.pl, które potrwają do 31 marca 2025 r., oferując siedem dni wyjątkowych promocji na dziesiątki tysięcy produktów we wszystkich kategoriach, zarówno od globalnych, jak i polskich marek.
  • Z badania przeprowadzonego przez HarrisX dla Amazon.pl wynika, że 73% Polaków kupujących online szuka wiosną w sklepach internetowych artykułów codziennego użytku, głównie odzieży, obuwia, kosmetyków i środków czystości.
  • Polacy często robią zakupy online w tak zwanym „międzyczasie” - 23% przyznaje się do robienia zakupów podczas dojazdów do pracy lub szkoły, 17% podczas spotkań rodzinnych i tyle samo - w toalecie.
  • Wydarzenie zakupowe Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl jest dostępne dla wszystkich, ale jak zawsze, klienci Prime korzystają z nielimitowanych, szybkich i darmowych dostaw milionów produktów.
     

Sklep Amazon.pl rozpoczyna Dni Wiosennych Okazji - w ramach tego wydarzenia na klientów czekają wyjątkowe promocje z kategorii: Dom i kuchnia, Elektronika, Drogeria, Książki, Komputery, Hobby, Moda i wielu innych. Wydarzenie trwa do 31 marca na stronie www.amazon.pl oferując promocje na dziesiątki tysięcy produktów od polskich i globalnych marek, takich jak: Philips, TEFAL, Garmin, Soundcore, Olympus, Xiaomi, Oral-B, Stanley, Vileda, Lego, Playmobil, Adidas, Soxo, Eveline, Trefl i wielu innych.

Dni_Wiosennych_Okazji_Amazon.pl_Infografika_1

W wolnej chwili i po to, by odświeżyć przestrzeń – tak Polacy kupują online

Z badania przeprowadzonego przez HarrisX na Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl wynika, że wiosną aż 73% Polaków szuka w sklepach internetowych artykułów codziennego użytku. Prawie 3 na 10 (27%) kupuje produkty, aby odświeżyć lub zorganizować swoją przestrzeń, 14% z powodu sezonowych zmian pogody, a 12% korzysta ze specjalnych promocji. Co najczęściej znajduje się na wiosennej liście zakupowej Polaków? 6 na 10 respondentów kupuje odzież i obuwie, 23% kosmetyki, a 1 na 5 zamawia w internecie środki czystości.

„Wiemy, że nasi klienci uwielbiają promocje, a 48% osób robiących zakupy online wskazuje oszczędności jako jeden z trzech najważniejszych powodów wyboru danego sprzedawcy. Ponadto, klienci w Polsce cenią sobie transparentne ceny bez ukrytych opłat (55%) oraz szeroki wybór produktów (44%). Dlatego z przyjemnością oferujemy klientom Amazon.pl dziesiątki tysięcy produktów w niższych cenach podczas Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl. To doskonały moment by zaoszczędzić na produktach nie tylko globalnych, ale również polskich marek” – mówi Katarzyna Ciechanowska-Ciosk, zarządzająca sklepem Amazon.pl.

Dni_Wiosennych_Okazji_Amazon.pl_Infografika_2

Polacy robią zakupy online w różnych sytuacjach – niektóre z nich są dość zaskakujące. Niemal jeden na czterech respondentów (23%) przyznaje się do robienia zakupów podczas dojazdów do pracy lub szkoły. 17% składa zamówienia podczas spotkań rodzinnych, a tyle samo deklaruje, że zdarza im się robić zakupy… w toalecie. Inne popularne sytuacje to: czekanie na wizytę u lekarza lub dentysty (15%) albo pilnowanie dzieci podczas zabaw lub innych zajęć (14%). Badanie pokazało również bardziej nietypowe nawyki zakupowe – 5% respondentów robiło zakupy online podczas spotkań biznesowych, a 4% - na randce.

Skorzystaj z tysięcy okazji na Amazon.pl tej wiosny

Polacy lubią być przygotowani, często szukają dobrych promocji i chętnie dzielą się informacjami o nich z innymi. Z badania przeprowadzonego dla Amazon.pl wynika, że 4 na 5 Polaków (80%) ekscytuje się, gdy znajdzie promocję na produkt, którego szukali, a podobna liczba (79%) bardzo uważnie porównuje ceny przed dokonaniem zakupu.

Aż jeden na trzech Polaków otwarcie przyznaje, że preferuje zakupy online ze względu na ich wygodę. Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl to idealny moment, aby skorzystać z szerokiego wyboru produktów w niższych cenach. Klienci mogą liczyć na wyjątkowe promocje we wszystkich kategoriach, w tym: Dom i kuchnia, Elektronika, Komputery, Hobby, Moda i wielu innych, oferujących produkty wiodących marek, takich jak: Philips, Garmin, TEFAL, Bosch, Soundcore, Olympus, Logitech, Stanley, Vileda, Lego, Playmobil, Bratz, Adidas, Lee, Wrangler, Geox, ECCO, NIVEA, Soxo, Eveline, Trefl i wiele innych. Wśród promocji nie zabraknie też produktów od małych i średnich przedsiębiorstw.

Dni_Wiosennych_Okazji_Amazon.pl_Infografika_3

Znajdź okazję dla siebie

Do 31 marca klienci mogą odwiedzić stronę www.amazon.pl/springdealdays, aby znaleźć okazje dopasowane do swoich potrzeb. Pomogą w tym funkcje dostępne na Amazon.pl, takie jak:

  • Obserwuj okazję: umożliwiająca sprawdzanie promocji dostępnych tylko dla klientów Prime. Dzięki powiadomieniom na stronie i w aplikacji Amazon.pl możliwe jest to w dowolnym miejscu i czasie.
  • Powiadomienia o okazjach: informujące o okazjach związanych z produktami ostatnio szukanymi i oglądanymi na stronie i w aplikacji Amazon.pl.
  • Lista życzeń: generująca powiadomienia o promocjach na produkty dodane do listy życzeń.
     

Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl to doskonały moment, aby wypróbować bezpłatnie przez 30 dni program Amazon Prime. Zapewnia on klientom nielimitowane, darmowe i szybkie dostawy milionów produktów, bez minimalnej kwoty zamówienia do domu, paczkomatów lub punktów odbioru, a także do filmów i seriali na Prime Video oraz darmowych gier na Prime Gaming. Po okresie próbnym Prime jest dostępny za jedyne 49 zł rocznie lub 10,99 zł miesięcznie.

Ptaszek_Staszek

Kontakt dla mediów: prasa|amazon.com| |prasa|amazon.com

Metodologia badania

Badanie zostało przeprowadzone online przez HarrisX dla Amazon.pl w dniach od 18 lutego do 3 marca 2025 roku wśród 22 117 respondentów z 11 krajów, którzy niedawno dokonywali zakupów online. Grupa respondentów oraz wyniki badania zostały dostosowane tak, aby odpowiadały demografii osób robiących zakupy online. W Polsce próba respondentów wynosiła 2011 osób (margines błędu +/- 2,2%).

Źródło informacji: Amazon

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty Biuro prasowe
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co
Handel MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Handel Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie
2025-06-10 | 06:00

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Jako przedsiębiorca zapewne zauważasz, że cyfrowa transformacja to już nie tylko trend, ale konieczność. W dobie mobilności i dynamicznych zmian rynkowych, obsługa sprzedaży

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.