Odbiorcy przesyłek uwielbiają swobodę płatności. GLS daje im pełnię możliwości
PR Expert
Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl
Już co trzeci z nas płaci smartwatchem lub inteligentną opaską. Jesteśmy europejskim liderem płatności bezgotówkowych. Tym tropem idzie GLS Poland, oferując pełne spektrum metod płatności gotówkowych i bezgotówkowych. Zyskują na tym klienci indywidualni, biznesowi i sektor e-commerce.
Płatności zbliżeniowe stanowią niemal 100% transakcji kartowych w terminalach (źródło NBP). Co trzeci z nas nie tylko nie używa gotówki, ale nawet rezygnuje z tradycyjnej karty, zastępując ją smartwatchem, inteligentną opaską, telefonem lub specjalnym pierścieniem (źródło statistica.com). Polska plasuje się w czołówce państw bezgotówkowych, a w Europie nie mamy sobie równych, wyprzedając takie państwa, jak Niemcy, Wielką Brytanię, Irlandię czy Portugalię.
Kurierzy idą z trendem
Na ten trend odpowiada GLS Poland, oferując pełne spektrum możliwości zapłaty za usługę kurierską. Może to być karta płatnicza (lub dowolne urządzenie do płatności zbliżeniowych), popularny BLIK oraz tradycyjnie gotówka.
– Nasi kurierzy są wyposażeni w urządzenia z czytnikami NFC i mogą realizować prawie wszystkie transakcje, których życzą sobie klienci. Tak, jak wielu mamy odbiorców w całej Polsce, tak różnie chcą się oni rozliczać za otrzymane paczki i dostawy, a my jesteśmy gotowi na praktycznie każdą z preferowanych form – mówi Sylwia Gilarska, commercial product manager GLS Poland i dodaje, że z pełnej swobody w wyborze formy płatności mogą skorzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Korzyść dla e-commerce
Z dogodnych opcji zapłaty oferowanych przez GLS Poland mogą być zadowoleni szczególnie właściciele sklepów internetowych oraz ich klienci. Rynek e-commerce rośnie dynamicznie, tylko w pierwszym półroczu 2023 r. powstało 3,9 tys. nowych sklepów online (źródło Dun & Bradstreet Poland) i jeżeli dynamika się utrzyma, to do grudnia w Polsce będzie działać aż 65 tys. biznesów online. Oznacza to ogrom klientów, spośród których wielu wciąż decyduje się na opcję płatności za zakupy przy odbiorze. W grupie wszystkich osób kupujących w internecie jest to aż 19%, a w grupie tzw. pokolenia silver – 100% (źródło Mr. & Mrs. e-Commerce 2022; Izba Gospodarki Elektronicznej).
– Możliwość zaoferowania klientom dowolnej formy płatności przy odbiorze to duży atut dla każdego e-sklepu. Cieszymy się, że w ten sposób możemy wpływać na atrakcyjność oferty naszych partnerów e-commerce i wspierać rozwój ich biznesów. Chcemy też, by dla osób, które kupują w internecie, nasze usługi kojarzyły się nie tylko z szybkością i oszczędnością czasu, ale i wygodą – mówi Sylwia Gilarska.
Po więcej informacji zapraszamy na stronę gls-group.com lub do kontaktu:
O Grupie GLS
Grupa GLS jest jednym z największych niezależnych dostawców usług kurierskich w Europie, z rozwiniętą aktywną obecnością w prawie wszystkich krajach kontynentu. W ramach sieci spółek zależnych, działa również w Kanadzie i na Zachodnim Wybrzeżu USA. Każdego dnia pozwala to GLS sprawnie dostarczać klientom i społecznościom miliony paczek i związanych z nimi historii. Swoją siecią GLS zarządza proaktywnie – rynki, na których działa, łączy w sposób elastyczny i zwinny, reagując na ich szybkie zmiany i dynamikę. Firma jest dumna z tego, że zapewnia swoim klientom wysokiej jakości usługi w ponad 40 krajach. Sieć GLS składa się z ponad 120 centrów dystrybucyjnych, ponad 1,6 tys. filii, 37 tys. pojazdów odpowiadających za ostatni etap dostawy i 4,5 tys. samochodów liniowych. Gwarantuje to doskonałą elastyczność i zwiększony zasięg działania. W latach 2021/22 Grupa GLS wygenerowała rekordowe przychody w wysokości 5 miliardów euro, dostarczając 870 milionów paczek na wszystkich obsługiwanych rynkach. Więcej informacji na stronie gls-group.com.

Browary przyszłości, czyli strategia „Warzymy Lepszy Świat” Grupy Żywiec

Koniec z długami. Petsy promuje nowe podejście do opieki nad zwierzętami

Sustainable Economy Summit – Spotkajmy się na Konferencji już 27-28 maja!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Branża materiałów budowlanych ostrzega przed rosnącym importem ze Wschodu. Rząd zapowiada działania w tym kierunku
Polscy przedstawiciele branży materiałów budowlanych są zaniepokojeni skalą importu wyrobów spoza Unii Europejskiej. Postępujące uzależnienie europejskiego rynku od dostaw z krajów o niższych standardach środowiskowych, pracowniczych i jakościowych skutkuje nie tylko osłabieniem jego konkurencyjności, spadkiem krajowej produkcji i redukcją miejsc pracy, ale również ucieczką emisji CO2. Branża apeluje więc o wprowadzenie zmian w zakresie handlu, w tym o wyrównanie stawek celnych na materiały budowlane. Rząd zapowiada podjęcie działań, które będą wspierać krajową branżę.
Ochrona środowiska
Rusza ważna inwestycja w Ustce. Nowa baza będzie zapleczem serwisowym dla morskich farm wiatrowych [AUDIO]

Wystartowały prace przy budowie bazy operacyjno-serwisowej w Ustce. Inwestycja będzie zapleczem dla obsługi morskiej farmy wiatrowej, którą PGE buduje na Bałtyku wraz z duńską firmą Ørsted. Uruchomienie Baltica 2 zaplanowane jest na 2027 rok. Baza ma także potencjał, by obsługiwać kolejne projekty morskie PGE. Będzie mieć znaczenie nie tylko dla rozwoju offshore w Polsce, lecz także dla samego regionu.
Handel
Rynek nieprzygotowany do wdrożenia systemu kaucyjnego. Może się opóźnić nawet o kilka miesięcy

Zdaniem przedstawicieli Polskiej Federacji Producentów Żywności Polska nie jest jeszcze przygotowana na wprowadzenie systemu kaucyjnego 1 października br. Za główny powód opóźnień podają brak licencji, które mogą powodować potężne straty finansowe. Eksperci wskazują, że system może ruszyć z kilkumiesięcznym opóźnieniem, co spowoduje chaos zarówno wśród konsumentów, jak i w handlu.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.