„Odkryj ocean możliwości”. Nowa kampania marki Motorola
Warszawa, 16 października 2023 r.: Trójka popkulturowych buntowników inspirujących do tego, aby iść pod prąd i podążać za swoimi marzeniami. Muzyk Krzysztof Zalewski, aktorka Ola Adamska oraz streamerka Kasix – to oni będą nadawać ton najnowszej kampanii marki Motorola.
Kampania „Odkryj ocean możliwości” jest związana z promocją smartfona motorola edge 40 neo. Zobaczymy w niej dwie nowe ambasadorki oraz nowego ambasadora marki Motorola. Wyjątkowe osobistości ze świata popkultury, które z determinacją realizują swoje marzenia oraz potrafią inspirować, będą przekonywać młodych ludzi do uwierzenia w siebie. Kampania w pierwszej kolejności ma natchnąć odbiorców do odkrywania pokładów tego, co kryje się w każdym z nas – odwagi, determinacji w osiąganiu celów oraz walki o spełnienie (nie tylko własnych) marzeń.
Ambasadorzy będą zachęcać młodych ludzi do zgłębienia samego siebie oraz tego, aby się nie bać zarówno dobrych jak i tych mniej pozytywnych stron swojej osobowości. Mają swoje własne hasła, dostosowane do cech charakteru oraz definiujące ich kolory z palety Motorola i Pantone. Razem z nimi, każdy może odkryć ocean swoich możliwości.
Odważ się z Krzysztofem Zalewskim
Krzysztof jest wokalistą, który przez lata pracował na to, aby zbudować swoją muzyczną karierę i znaleźć się w miejscu, w którym jest obecnie. Jako indywidualista nieustanie zachęca ludzi do wyrażania swojej opinii, podążania własną drogą oraz bycia odpornym na nieuzasadnioną krytykę. Zalewski jest również kompozytorem i utalentowanym multiinstrumentalistą, który uważa scenę za swój żywioł – na żywo wielokrotnie pojawiał się na Open’er, Pol’and’Rock czy Męskim Graniu. Na scenie występował razem m.in.: z Kortezem oraz Dawidem Podsiadło. Jako ambasador marki Motorola Krzysztof będzie identyfikował się z kolorem niebieskim (Caneel Bay) smartfona motorola edge 40 neo. Jego hasłem jest „Odważ się”.
„Naprawdę wierzę w to, że jeśli odważysz się zrobić pierwszy krok z czystym sercem i z dobrą, czystą intencją, to wszechświat pomoże Ci w realizacji Twoich planów”.
Krzysztof Zalewski
Odkryj siebie z Olą Adamską
Ola jest osobą bardzo uduchowioną - aktorką znaną m.in.: z seriali „Skazana” oraz „Królestwo kobiet”. Inspiruje innych do wsłuchiwania się w swój własny głos i poszerzania w ten sposób własnych horyzontów. Dla Oli jedną z najważniejszych rzeczy w życiu jest słuchanie swojego wnętrza, poznawanie i pokochanie siebie – tak postrzega drogę do szczęścia. W ramach kampanii Olę będzie można zobaczyć z miętowym (Soothing Sea) kolorem modelu edge 40 neo. Jej hasłem jest „Odkryj siebie”.
„Tylko zaglądając w głąb siebie, możesz odkryć kim naprawdę jesteś. Odważ się na chwile ciszy. Oddychaj. Kreuj. Czerp z życia. Ty - to ocean możliwości.”.
Ola Adamska
Zaryzykuj z Kasią „Kasix” Paciorek
W mocno zdominowanym przez męski pierwiastek świecie gamingu Kasia jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych kobiet. Twierdzi, że to właśnie dzięki odwadze i zdolności do podejmowania ryzyka mogła wybić się jako streamerka. Kasix znana jest z tego, że streamując inspiruje innych do działania i nie daje się wrzucić w utarte schematy, ani łatwo zdefiniować – jest jednym z wyraźniejszych w gamingu głosów generacji Z. W kampanii „Odkryj ocean możliwości” Kasix reprezentuje determinację oraz mocny, indywidualny styl – identyfikuje się z czarnym kolorem (Black Beauty) najnowszego smartfona marki Motorola. Jej hasłem jest „Zaryzykuj”.
„Wchodziłam jako kobieta do męskiego świata. Odwaga jest moim przewodnikiem w życiu – dzięki niej nie boję się próbować ani ryzykować. Dzięki emocjom mogę być sobą”
Kasia „Kasix” Paciorek
Kampania „Odkryj ocean możliwości” skupi się na nośnikach digital. Specjalnie dla niej zrealizowane zostały formaty wideo, w których kompozytor Wojciech Urbański przygotował aż 3 aranżacje utworu „Zabawa” Krzysztofa Zalewskiego. Są one spersonalizowane i dopasowane do historii każdego z ambasadorów – można je obejrzeć w promującym kampanię filmie wideo: https://www.youtube.com/watch?v=9V2h447w8cM
Za stronę fotograficzną kampanii oraz zdjęcia artystów odpowiada Łukasz Dziewic, fotograf, który sam jest ambasadorem marki Motorola. Koncept i realizację kampanii w obszarze digital oraz social media prowadzi agencja Tigers. Działaniami PR zajmuje się agencja Rumour, natomiast za zakup mediów odpowiada agencja Assembly.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Europosłowie za wydłużeniem finansowania krajowych planów odbudowy o 1,5 roku. Apelują o większą przejrzystość wydatków
Instrument na rzecz Odbudowy i Zwiększania Odporności (RRF) – uruchomiony po pandemii COVID-19 – wygasa w sierpniu 2026 roku. Europosłowie w przyjętej niedawno rezolucji postulują, by przedłużyć ten termin o 18 miesięcy dla kluczowych projektów bliskich ukończenia. To szczególnie ważne dla Polski, która przez trzy lata – przez spór poprzedniego rządu z Komisją Europejską – miała zablokowany dostęp do środków z Krajowego Planu Odbudowy (KPO). Jednocześnie rezolucja wzywa do większej przejrzystości wydawanych funduszy.
Polityka
Prof. G. Kołodko: Druga prezydentura Trumpa zmienia Amerykę i świat na gorsze. Nie przyczynia się do rozwiązywania fundamentalnych światowych problemów

Zdaniem byłego wicepremiera i ministra finansów, prof. Grzegorz Kołodki, trumpizm wzmacnia pewne trendy nacjonalizmu, populizmu ekonomicznego i handlowego nie tylko w Ameryce, ale także w innych państwach. W ocenie ekonomisty Trump i trumpizm będą mieli negatywne skutki dla światowych procesów demograficznych, społecznych, kulturowych i ekonomicznych. Prezydentura Trumpa nie skupia się na rozwiązywaniu najważniejszych światowych problemów, takich jak m.in. migracja, zimna wojna, czy też ocieplenie klimatu.
Konsument
Branża opakowań nie traktuje unijnych regulacji jako zagrożenia. Widzi w nich impuls do rozwoju

W UE co roku wytwarza się ponad 2,2 mld t odpadów. Aby ograniczyć ich ilość, promowane jest przechodzenie na bardziej zrównoważony model, czyli gospodarkę o obiegu zamkniętym. W ramach pakietu zmian prawnych ograniczających negatywny wpływ działalności człowieka na środowisko nacisk położony jest w dużej mierze na producentów opakowań. Przedstawiciele branży podkreślają, że nowe regulacje to dla nich nie tylko nowe obowiązki, ale też okazja na zbudowanie przewagi konkurencyjnej.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.