„Odkryj ocean możliwości”. Nowa kampania marki Motorola
Warszawa, 16 października 2023 r.: Trójka popkulturowych buntowników inspirujących do tego, aby iść pod prąd i podążać za swoimi marzeniami. Muzyk Krzysztof Zalewski, aktorka Ola Adamska oraz streamerka Kasix – to oni będą nadawać ton najnowszej kampanii marki Motorola.
Kampania „Odkryj ocean możliwości” jest związana z promocją smartfona motorola edge 40 neo. Zobaczymy w niej dwie nowe ambasadorki oraz nowego ambasadora marki Motorola. Wyjątkowe osobistości ze świata popkultury, które z determinacją realizują swoje marzenia oraz potrafią inspirować, będą przekonywać młodych ludzi do uwierzenia w siebie. Kampania w pierwszej kolejności ma natchnąć odbiorców do odkrywania pokładów tego, co kryje się w każdym z nas – odwagi, determinacji w osiąganiu celów oraz walki o spełnienie (nie tylko własnych) marzeń.
Ambasadorzy będą zachęcać młodych ludzi do zgłębienia samego siebie oraz tego, aby się nie bać zarówno dobrych jak i tych mniej pozytywnych stron swojej osobowości. Mają swoje własne hasła, dostosowane do cech charakteru oraz definiujące ich kolory z palety Motorola i Pantone. Razem z nimi, każdy może odkryć ocean swoich możliwości.
Odważ się z Krzysztofem Zalewskim
Krzysztof jest wokalistą, który przez lata pracował na to, aby zbudować swoją muzyczną karierę i znaleźć się w miejscu, w którym jest obecnie. Jako indywidualista nieustanie zachęca ludzi do wyrażania swojej opinii, podążania własną drogą oraz bycia odpornym na nieuzasadnioną krytykę. Zalewski jest również kompozytorem i utalentowanym multiinstrumentalistą, który uważa scenę za swój żywioł – na żywo wielokrotnie pojawiał się na Open’er, Pol’and’Rock czy Męskim Graniu. Na scenie występował razem m.in.: z Kortezem oraz Dawidem Podsiadło. Jako ambasador marki Motorola Krzysztof będzie identyfikował się z kolorem niebieskim (Caneel Bay) smartfona motorola edge 40 neo. Jego hasłem jest „Odważ się”.
„Naprawdę wierzę w to, że jeśli odważysz się zrobić pierwszy krok z czystym sercem i z dobrą, czystą intencją, to wszechświat pomoże Ci w realizacji Twoich planów”.
Krzysztof Zalewski
Odkryj siebie z Olą Adamską
Ola jest osobą bardzo uduchowioną - aktorką znaną m.in.: z seriali „Skazana” oraz „Królestwo kobiet”. Inspiruje innych do wsłuchiwania się w swój własny głos i poszerzania w ten sposób własnych horyzontów. Dla Oli jedną z najważniejszych rzeczy w życiu jest słuchanie swojego wnętrza, poznawanie i pokochanie siebie – tak postrzega drogę do szczęścia. W ramach kampanii Olę będzie można zobaczyć z miętowym (Soothing Sea) kolorem modelu edge 40 neo. Jej hasłem jest „Odkryj siebie”.
„Tylko zaglądając w głąb siebie, możesz odkryć kim naprawdę jesteś. Odważ się na chwile ciszy. Oddychaj. Kreuj. Czerp z życia. Ty - to ocean możliwości.”.
Ola Adamska
Zaryzykuj z Kasią „Kasix” Paciorek
W mocno zdominowanym przez męski pierwiastek świecie gamingu Kasia jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych kobiet. Twierdzi, że to właśnie dzięki odwadze i zdolności do podejmowania ryzyka mogła wybić się jako streamerka. Kasix znana jest z tego, że streamując inspiruje innych do działania i nie daje się wrzucić w utarte schematy, ani łatwo zdefiniować – jest jednym z wyraźniejszych w gamingu głosów generacji Z. W kampanii „Odkryj ocean możliwości” Kasix reprezentuje determinację oraz mocny, indywidualny styl – identyfikuje się z czarnym kolorem (Black Beauty) najnowszego smartfona marki Motorola. Jej hasłem jest „Zaryzykuj”.
„Wchodziłam jako kobieta do męskiego świata. Odwaga jest moim przewodnikiem w życiu – dzięki niej nie boję się próbować ani ryzykować. Dzięki emocjom mogę być sobą”
Kasia „Kasix” Paciorek
Kampania „Odkryj ocean możliwości” skupi się na nośnikach digital. Specjalnie dla niej zrealizowane zostały formaty wideo, w których kompozytor Wojciech Urbański przygotował aż 3 aranżacje utworu „Zabawa” Krzysztofa Zalewskiego. Są one spersonalizowane i dopasowane do historii każdego z ambasadorów – można je obejrzeć w promującym kampanię filmie wideo: https://www.youtube.com/watch?v=9V2h447w8cM
Za stronę fotograficzną kampanii oraz zdjęcia artystów odpowiada Łukasz Dziewic, fotograf, który sam jest ambasadorem marki Motorola. Koncept i realizację kampanii w obszarze digital oraz social media prowadzi agencja Tigers. Działaniami PR zajmuje się agencja Rumour, natomiast za zakup mediów odpowiada agencja Assembly.

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Finansowanie Europejskiego Banku Inwestycyjnego wspiera rozwój OZE czy infrastruktury drogowej. Wśród nowych priorytetów bezpieczeństwo i obronność
Od momentu przystąpienia do UE polska gospodarka urosła dwukrotnie – skumulowany wzrost PKB wyniósł 99 proc., a połowa wzrostu wynikała z członkostwa w UE. Duża w tym zasługa Europejskiego Banku Inwestycyjnego, który od 2004 roku przekazał w Polsce 100 mld euro w finansowanie projektów związanych m.in. z efektywnością energetyczną, OZE czy zrównoważonym rozwojem miast. EBI zwiększa też inwestycje w obronność i bezpieczeństwo – w 2024 roku bank zainwestował 300 mln euro w pierwszy polski program satelitarny.
Polityka
Duży udział własności państwowej negatywnie wyróżnia Polskę na tle Europy. Większość Polaków za ograniczeniem wpływu polityków na gospodarkę

Polska negatywnie wyróżnia się na tle krajów UE i OECD pod względem własności państwowej. Państwo kontroluje nie tylko duże, kluczowe dla gospodarki przedsiębiorstwa, lecz również graczy w mniej znaczących sektorach, jak słodycze czy armatura. Zdaniem przedstawicieli FOR „zatruwa” to zarówno gospodarkę, jak i politykę. W badaniach organizacji Polacy wypowiedzieli się proprywatyzacyjnie, choć w przypadku pytań o prywatyzacje dużych firm już nie byli tak zdecydowani.
Transport
Polska jednym z największych rynków aut używanych na świecie. Dwie trzecie kierowców planuje zakup z drugiej ręki

66 proc. konsumentów, którzy w ciągu najbliższych trzech lat chcą zmienić samochód, deklaruje zakup z drugiej ręki – wynika z badania autoDNA. W Polsce na jedno auto nowe, z salonu, przypada pięć używanych. Chociaż rynek wtórny się stopniowo profesjonalizuje, wciąż liczne są nieprawidłowości i próby oszukania kupującego. 81 proc. kupujących deklaruje, że weryfikuje stan auta przed zakupem, ale często jest to bardzo pobieżny proces.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.