Łódzkie centrum handlowe jest nie do poznania

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations
ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl
Nowa Górna pięknieje! Od wiosny w łódzkim centrum handlowym realizowane są zakrojone na szeroką skalę prace modernizacyjne. Już oddano do użytku odnowioną aleję handlową, a także nową strefę chilloutu z kącikiem zabaw dla dzieci i wydzieloną strefą gastronomiczną.
Teraz do tej listy zmian można dopisać nową elewację, która otrzymała nowoczesny wygląd w kolorze grafitowym z drewnopodobnymi akcentami zainspirowanymi lamelami. Trwający pół roku remont objął m.in. malowanie, wymianę okładzin z blachy oraz obróbek blacharskich przy attyce i cokołach.
Remodelingu doczekały się także dwa wejścia główne do obiektu, które wyraźnie zaznaczono drewnopodobnymi akcentami. Nowa Górna zainwestowała także w kolejne już rozwiązania eko, wymieniając zewnętrzne oświetlenie na energooszczędne LED-y.
– To pierwsza tak duża zmiana na elewacji od ponad 25 lat, czyli od momentu powstania obiektu, a zarazem kolejna już w tym roku tak znacząca inwestycja mająca na celu odświeżenie obiektu w Łodzi. Dzięki prowadzonym pracom obiekt zyskał nowoczesną fasadę, podkreślającą bryłę budynku, która zarazem współgra z coraz ciekawszą ofertą obiektu, ale także zmianami, jakie zachodzą na pasażu i w jego przestrzeni. To również kolejny krok w rozwoju obiektu – mówi Paweł Dolański z Newbridge.
– Tak znacząca zmiana, widoczna gołym okiem i to z dużej odległości, sprawia, że centrum handlowe przyciąga uwagę. Co więcej, wybrany dla niego minimalistyczny, ale zarazem bardzo elegancki design, znacząco odróżnia go od innych obiektów convenience na łódzkim rynku – dodaje.
Nie są to jednak jedyne zmiany w Nowej Górnej. Znaczące prace remontowe prowadzono także w toaletach. Te zyskały nie tylko nową, przyjazną aranżację, ale także nowe wyposażenie.
Prace objęły m.in. wymianę całego osprzętu, w tym sanitariatów, zamontowanie nowego oświetlenia LED, dyfuzorów do dezynfekcji, a także nowych kabin. Remontowi poddano także korytarze prowadzące do toalet – tu prace objęły ściany, sufity, ale także oświetlenie i podłogę.
Pojawiło się także kilka nowości. W Nowej Górnej powstał dodatkowy pokój dla opiekuna z dzieckiem. Projekt tej przestrzeni, w której w komfortowych warunkach można przewinąć dziecko lub je nakarmić, nawiązuje do pokoików dziecięcych. Na wyposażeniu można znaleźć m.in. fotel do karmienia, przewijak, a także kuchenkę mikrofalową. Centrum zmodernizowało także toaletę dla niepełnosprawnych z wszystkimi niezbędnymi udogodnieniami.
– Modernizacja części zewnętrznej i wewnętrznych powierzchni wspólnych była jednym z naszych priorytetów na ten rok! Nowa strefa relaksu z placem zabaw dla najmłodszych, stworzona strefa food court czy modernizacja toalet wraz z pokojem dla opiekuna z dzieckiem to ważny element centrum handlowego, mający duży wpływ na komfort wizyt naszych klientów, zwłaszcza odwiedzających nas rodzin – mówi Paweł Dolański.
***
Centrum Nowa Górna zlokalizowane jest w Łodzi przy ul. Kolumny 6/36. Otwarty w 1997 roku obiekt ma powierzchnię ponad 18 tys. m kw. GLA i liczy sobie 30 sklepów i punktów usługowych. W minionym roku centrum odwiedziło blisko 3 mln osób. Wśród kluczowych najemców centrum znaleźć można m.in. Carrefour, CCC, Pepco, Rossmann, Vision Express i W. Kruk. Zmotoryzowani mają tutaj do dyspozycji 890 miejsc postojowych. Centrum handlowe znajduje się w portfolio Newbridge Poland./ www.nowa-gorna.pl
Newbridge Poland to spółka skupiająca się na inwestowaniu w centra handlowe typu convenience oraz parki handlowe. Obecnie w portfolio Newbridge Poland znajduje się 6 obiektów handlowych w Polsce: Centrum Nowe Czyżyny w Krakowie, Centrum Nowe Bielawy w Toruniu, Centrum Nowa Górna w Łodzi oraz Parki Handlowe Newbridge, zlokalizowane w Grodzisku Mazowieckim, Włocławku i Namysłowie. Więcej informacji: newbridge.com.pl

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Kraje dotknięte powodzią z 2024 roku z dodatkowym wsparciem finansowym. Europosłowie wzywają do budowy w UE lepszego systemu reagowania na kryzysy
W lipcu Parlament Europejski przyjął wniosek o uruchomienie 280,7 mln euro z Funduszu Solidarności UE na wsparcie sześciu krajów dotkniętych niszczycielskimi powodziami w 2024 roku. Polska otrzyma z tego 76 mln euro, a środki mają zostać przeznaczone na naprawę infrastruktury czy miejsc dziedzictwa kulturowego. Nastroje polskich europosłów związane z funduszem są podzielone m.in. w kwestii tempa unijnej interwencji oraz związanej z nią biurokracji. Ich zdaniem w UE potrzebny jest lepszy system reagowania na sytuacje kryzysowe.
Handel
Nestlé w Polsce podsumowuje wpływ na krajową gospodarkę. Firma wygenerowała 0,6 proc. polskiego PKB [DEPESZA]

Działalność Nestlé w Polsce wsparła utrzymanie 45,2 tys. miejsc pracy i wygenerowała 20,1 mld zł wartości dodanej dla krajowej gospodarki. Firma przyczyniła się do zasilenia budżetu państwa kwotą 1,7 mld zł – wynika z „Raportu Wpływu Nestlé” w Polsce przygotowanego przez PwC na podstawie danych za 2023 rok.
Polityka
M. Kobosko: Surowce dziś rządzą światem i zdecydują o tym, kto wygra w XXI wieku. Zasoby Grenlandii w centrum zainteresowania

Duńska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej rozpoczęła się 1 lipca pod hasłem „Silna Europa w zmieniającym się świecie”. Według zapowiedzi ma się ona skupiać m.in. na bezpieczeństwie militarnym i zielonej transformacji. Dla obu tych aspektów istotna jest kwestia niezależności w dostępie do surowców krytycznych. W tym kontekście coraz więcej mówi się o Grenlandii, autonomicznym terytorium zależnym Danii, bogatym w surowce naturalne i pierwiastki ziem rzadkich. Z tego właśnie powodu wyspa znalazła się w polu zainteresowania Donalda Trumpa.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.