Komunikaty PR

Odzyskaj swój BŁYSK! – nowa kampania marki Orbit®

2021-04-27  |  12:30
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.91 MB )

Uśmiechem potrafimy zjednać sobie ludzi i sprawić, że inni postrzegają nas jako pewnych siebie. A co teraz, kiedy rzadziej wychodzimy – czy nasz uśmiech nadal ma „to coś”? W nowej kampanii guma do żucia Orbit® chce pomóc konsumentom odzyskać swój BŁYSK, tak aby każdy dzień był pełen nieskrępowanych uśmiechów!

O ile w przestrzeni publicznej musimy przestrzegać zasad sanitarnych, o tyle w domu wśród najbliższych dystans zamieniamy na bliskość, a maseczkę na uśmiech. O tym opowiada najnowsza 15-sekundowa reklama Orbit®, którą możemy oglądać w formie video online. Bohaterami filmu jest para dorosłych, którzy po skończonym posiłku siedzą na dwóch krańcach sofy. W odzyskaniu pewności siebie i świeżego oddechu pomaga im guma do żucia. Już po chwili ponownie cieszą się ze swojej bliskości, pięknego i zdrowego uśmiechu. Twórcy spotu postawili także na ciekawe rozwiązanie i pokazali uczucia pomiędzy nimi za pomocą domowych kapci! Obok tej relacji nie da się przejść obojętnie!

Działania promocyjne obejmują również kampanię w mediach społecznościowych w postaci 6-sekundowych filmików. Spoty przedstawiają różne okazje do żucia gumy w ciągu dnia m.in. podczas pracy zdalnej, czy jedzenia zamówionego na wynos.

Od wyjścia z kawą… do wyjścia na kawę – tak rozpoczyna się jeden ze wspomnianych spotów, zachęcający do żucia gumy także wtedy, gdy spędzamy czas w domach. Marka zwraca uwagę, że błysk możemy odzyskać w bardzo prosty sposób – wystarczy sięgnąć po gumę do żucia, dzięki której łatwiej jest dbać o zdrowie zębów, zachować świeżość i zyskać pewność siebie. To tylko kilka z wielu zalet gumy... dlaczego więc miałbyś nie żuć jej
w domu?

W maju przewidziane są również dodatkowe działania – na Facebooku, Instagramie oraz Display. Aby wzmocnić efekt kampanii „Odzyskaj swój BŁYSK!” do sieci trafi 6 zabawnych GIFów, nawiązujących do reklamowych kadrów.

Za produkcję odpowiedzialna jest globalna agencja EG+, za zakup mediów Mediacom, a za wsparcie PR odpowiada agencja Garden of Words.

Link do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=e-3qX7eoSj8

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł

Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek

Polityka

Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– ​Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro.  Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.

Handel

Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.