Komunikaty PR

Odzyskaj swój BŁYSK! – nowa kampania marki Orbit®

2021-04-27  |  12:30
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.91 MB )

Uśmiechem potrafimy zjednać sobie ludzi i sprawić, że inni postrzegają nas jako pewnych siebie. A co teraz, kiedy rzadziej wychodzimy – czy nasz uśmiech nadal ma „to coś”? W nowej kampanii guma do żucia Orbit® chce pomóc konsumentom odzyskać swój BŁYSK, tak aby każdy dzień był pełen nieskrępowanych uśmiechów!

O ile w przestrzeni publicznej musimy przestrzegać zasad sanitarnych, o tyle w domu wśród najbliższych dystans zamieniamy na bliskość, a maseczkę na uśmiech. O tym opowiada najnowsza 15-sekundowa reklama Orbit®, którą możemy oglądać w formie video online. Bohaterami filmu jest para dorosłych, którzy po skończonym posiłku siedzą na dwóch krańcach sofy. W odzyskaniu pewności siebie i świeżego oddechu pomaga im guma do żucia. Już po chwili ponownie cieszą się ze swojej bliskości, pięknego i zdrowego uśmiechu. Twórcy spotu postawili także na ciekawe rozwiązanie i pokazali uczucia pomiędzy nimi za pomocą domowych kapci! Obok tej relacji nie da się przejść obojętnie!

Działania promocyjne obejmują również kampanię w mediach społecznościowych w postaci 6-sekundowych filmików. Spoty przedstawiają różne okazje do żucia gumy w ciągu dnia m.in. podczas pracy zdalnej, czy jedzenia zamówionego na wynos.

Od wyjścia z kawą… do wyjścia na kawę – tak rozpoczyna się jeden ze wspomnianych spotów, zachęcający do żucia gumy także wtedy, gdy spędzamy czas w domach. Marka zwraca uwagę, że błysk możemy odzyskać w bardzo prosty sposób – wystarczy sięgnąć po gumę do żucia, dzięki której łatwiej jest dbać o zdrowie zębów, zachować świeżość i zyskać pewność siebie. To tylko kilka z wielu zalet gumy... dlaczego więc miałbyś nie żuć jej
w domu?

W maju przewidziane są również dodatkowe działania – na Facebooku, Instagramie oraz Display. Aby wzmocnić efekt kampanii „Odzyskaj swój BŁYSK!” do sieci trafi 6 zabawnych GIFów, nawiązujących do reklamowych kadrów.

Za produkcję odpowiedzialna jest globalna agencja EG+, za zakup mediów Mediacom, a za wsparcie PR odpowiada agencja Garden of Words.

Link do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=e-3qX7eoSj8

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media i PR Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations
2025-04-10 | 10:20

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

W świecie fake newsów, dezinformacji oraz globalnych problemów profesjonalne zarządzanie komunikacją przestało być wyborem – stało się koniecznością. O tym, jak
Media i PR Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
2025-03-27 | 09:30

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na ignorowanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Rozwój technologii mobilnych sprawił, że firmy mają dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.

Telekomunikacja

Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem

Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.