Komunikaty PR

Oferta Galerii Jurajskiej zyskuje nowe koncepty handlowe

2024-11-20  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations

ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl

Znane marki modowe i lifestylowe modernizują swoje lokale w Galerii Jurajskiej. Tylko w ciągu ostatnich dwóch lat aż 19 najemców tego obiektu zdecydowało się na ich remodeling. W samym tylko 2024 roku takie inwestycje zrealizowało 9 rynkowych liderów, w tym m.in. Sephora, New Yorker, Bershka czy Intersport. Łącznie w częstochowskim centrum handlowym remonty przeprowadzono już na niemal 6,3 tys. m kw. powierzchni wynajmowanej przez wieloletnich partnerów biznesowych.

– Przestrzeń Jurajskiej stale się unowocześnia, podążając za trendami na rynku retail oraz trendami konsumenckimi. W ostatnich latach odświeżyliśmy strefy wejść i parkingi piętrowe, a także zyskaliśmy nowe miejsca spotkań i relaksu– mówi Anna Borecka, dyrektor Galerii Jurajskiej i dodaje: – Równolegle także nasi najemcy, zwłaszcza z segmentu mody oraz zdrowia i urody, realizowali swoje inwestycje. Te zaowocowały nie tylko modernizacjami lokali, relokacjami czy zwiększeniem powierzchni najmu, ale w wielu przypadkach także wprowadzeniem nowych, często opartych na omnichannelu, konceptów handlowych.

W rezultacie oferta Galerii Jurajskiej znacząco wzbogaciła się o rozwiązania łączące zakupy online i offline (np. dostęp do usług click&collect), unowocześniła się i zyskała na unikalności. Tym bardziej że dla wielu marek wprowadzenie nowego formatu wiązało się także z jego debiutem na lokalnym rynku.

– Siłą oferty Jurajskiej jest dziś nie tylko bogate, stale rozwijające się portfolio marek, oparte na najpopularniejszych sieciach fashion, ale także to, jak ewoluuje nasza oferta w obrębie już stworzonego tenant-mixu i jak wiele nowości zapewnia klientom na lokalnym rynku – mówi dyrektor Galerii Jurajskiej.

– Fakt, że kupujący w Jurajskiej mają dostęp do najświeższych konceptów znanych marek oraz do nowych brandów, które wciąż się pojawiają, sprawia, że umacniamy naszą pozycję jako regionalnej destynacji zakupowej nr 1. Co więcej, stale zaciekawiamy konsumenta oraz zapewniamy mu dostęp do nowoczesnych sposobów robienia zakupów – dodaje.

Wśród 19 marek, które w latach 2023-2024 zmodernizowały swoje lokale w Galerii Jurajskiej, oprócz perfumerii Sephora, marek odzieżowych New Yorker i Bershka czy sportowego multibrandu Intersport, znaleźć można także takie brandy jak chociażby: Stradivarius, Massimo Dutti, Monnari, VISTULA, Pepco, Big Star, Wittchen, Matik, Lavard, Tatuum, A-DONG, Bacówka czy iDream.

– Silna pozycja lidera, konkurencyjna oferta, chłonny regionalny rynek konsumencki, dynamiczny rozwój obiektu w ostatnich latach, wysoki wskaźnik zakupów na poziomie 94%* czy z pomysłem prowadzony marketing, to tylko niektóre z atutów Galerii Jurajskiej, które skłaniają coraz większą liczbę najemców do modernizacji lokali lub wprowadzania nowych konceptów – podkreśla Anna Borecka.

– Mają oni bowiem pewność, że realizują te inwestycje w atrakcyjnym obiekcie o dużym potencjale biznesowym oraz w miejscu, które podąża za rzeczywistymi potrzebami klientem i trendami w handlu. Nie bez znaczenia jest także fakt, że niezmiennie od 15 lat Jurajska pozostaje pierwszym wyborem zakupowym dla większości mieszkańców regionu, szczególnie dla klientów poszukujących oferty odzieżowej – dodaje.

To jednak nie koniec nowości. Jak informuje dyrektor obiektu, kolejne marki rozważają podobne zmiany w swoich lokalach. – 2025 rok również zapowiada się intensywnie, a oferta Jurajskiej będzie dalej rozwijana. W planach są nowe otwarcia, obejmujące marki z sektora gastronomii, elektroniki czy usług, a także kolejne modernizacje, których celem jest dalsze unowocześnianie tenant-mixu – dodaje.

*Dane za badaniami marketingowymi Market Side, czerwiec 2024.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Guarana Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Badania IBRIS dotyczące percepcji i spożycia produktów alkoholowych. Piwo z najgorszymi notowaniami i skutkami Biuro prasowe
2024-12-02 | 23:30

Badania IBRIS dotyczące percepcji i spożycia produktów alkoholowych. Piwo z najgorszymi notowaniami i skutkami

Właśnie ukazały się badania IBRIS dotyczące konsumpcji alkoholu i percepcji Polaków na temat produktów alkoholowych. Okazuje się, że „Piwo jest najczęściej
Handel Wyniki Black Friday - przeceny kosmetyków do 39%, ale najchętniej kupowaliśmy...
2024-12-02 | 13:38

Wyniki Black Friday - przeceny kosmetyków do 39%, ale najchętniej kupowaliśmy...

Salesforce podał najnowsze dane dotyczące zakupów podczas Black Friday, na podstawie analizy koszyków zakupowych ponad 1,5 miliarda konsumentów. Sprzedaż online wzrosła o
Handel Dr Oetker, DOZ i Befaszczot wdrożą kody 2D na polskim rynku
2024-11-29 | 13:40

Dr Oetker, DOZ i Befaszczot wdrożą kody 2D na polskim rynku

Trzy znaczące firmy – Dr Oetker, DOZ oraz Befaszczot – podpisały listy intencyjne, zobowiązując się do wdrożenia kodów 2D od GS1 na produktach ze swojej oferty. Ten krok

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Budowa sieci szybkiej łączności dla polskiej energetyki wchodzi w kolejny etap. Czas usuwania awarii będzie krótszy

Spółka PGE Dystrybucja podpisała z firmą Ericsson umowę na dostawę blisko 600 systemów zasilania dla radiowych stacji bazowych i transmisyjnych węzłów agregacyjnych w ramach Programu LTE450. Jest to już ostatni kontrakt na dostawę kluczowych składników sprzętu telekomunikacyjnego sieci LTE450. Jego realizacja ma umożliwić budowę sieci o kluczowym znaczeniu dla sektora energetycznego, co przyspieszy jego cyfryzację.

Ochrona środowiska

Wzmocniona ochrona ponad 1,2 mln ha lasów. Część zostanie wyłączona z pozyskiwania drewna

Lasy Państwowe przedstawiły plan zwiększenia ochrony dla 17 proc. terenów leśnych, którymi zarządzają. To w sumie ponad 1,2 mln hektarów, z których 0,5 mln ha ma być całkowicie wyłączone z pozyskania drewna. Dodatkowa ochrona obejmie najcenniejsze przyrodniczo lasy w Polsce, w tym m.in. nadleśnictwa Puszczy Białowieskiej i najstarsze lasy w Polsce. Przedstawiciele LP podkreślają, że propozycja jest bezpieczna gospodarczo, ponieważ uwzględnia potrzeby przemysłu drzewnego i lokalnych mieszkańców.

Telekomunikacja

M. Wąsik: Potrzeba twardej reakcji UE na uszkodzenie kabli na Bałtyku. To element wojny hybrydowej

– Nie pohukiwanie w Parlamencie Europejskim, ale twarde sankcje, które Komisja powinna jak najszybciej zaproponować – mówi Maciej Wąsik, europoseł z PiS, zapytany o potrzebną reakcję państw Unii Europejskiej na uszkodzenie kabli biegnących na dnie Morza Bałtyckiego. Jak podkreśla, nikt nie ma wątpliwości, że to element wojny hybrydowej prowadzonej przez Rosję. Dlatego potrzebna jest jednolita i silna odpowiedź UE oraz większe wsparcie dla Ukrainy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.