Oferta „Niska cena cały rok" w Costa Coffee
Przygotowując ofertę „Niska cena cały rok” Costa Coffee połączyła wyśmienity smak i najwyższą jakość produktów z przystępnymi cenami. Od rozgrzewających kaw, poprzez słodkie wypieki, aż po pyszne i pożywne przekąski – cała gama znakomitych produktów czeka na odkrycie w kawiarniach. Oferta „Niska cena cały rok” jest kontynuacją zeszłorocznej Oferty Wartej Skosztowania marki Costa Coffee.
Przepyszna kawa, przystępna cena
Oferta „Niska cena cały rok” to kusząca propozycja dla wszystkich poszukujących przepysznych i pożywnych posiłków w atrakcyjnych cenach. Wśród oferowanych przez Costa Coffee produktów znajdziemy szeroki wachlarz aromatycznych kaw. Naturalnie wydobyta słodycz, czekoladowy aromat, mleko o prawdziwie kremowej konsystencji – właśnie to oferuje zniewalająco dobre Caffe Corto. Dla fanów głębokich nut małej czarnej, Costa Coffee przygotowała pełne charakteru Caffe Crema. Z kolei koneserzy kaw deserowych znajdą w ofercie przepyszną Caffe Breve z dodatkiem śmietanki, karmelowego syropu i rozpływającej się w ustach czekoladowej posypki.
Posiłek warty skosztowania
W ofercie Costa Coffee czekają nie tylko wyśmienite kawy, ale również propozycje dla wielbicieli pożywnych przekąsek. Ciabatta z jajkiem to smak jak u mamy, który dostarczy nam niezbędnych wartości odżywczych zawartych w warzywnych dodatkach. Dla fanów klasycznych, pełnowartościowych posiłków doskonałym wyborem będzie Ciabatta z szynką. Z kolei na spragnionych nowych kombinacji smakowych czeka Ciabatta z hummusem i mascarpone. Co więcej, wszyscy wielbiciele słodkości mają do wyboru dwie propozycje wypieków: iście czekoladowe brownie z malinami oraz dobrze znane i lubiane tradycyjne ciasto ze śliwką i orzechami.
Wszystkie produkty z oferty „Niska cena cały rok” można skosztować odwiedzając kawiarnie Costa Coffee i zamawiając na wynos lub poprzez zakupy w dowolne miejsce za pomocą aplikacji Uber Eats.
Efektywne magazynowanie w przemyśle spożywczym
Rebranding w branży deweloperskiej – kto, jak, dlaczego?
Nowe technologie pomogą firmom w organizacji eventów dla pracowników
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.