Komunikaty PR

Oferta serwisu Glodny.pl właśnie pojawiła się w aplikacji Wolt

2022-10-17  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt
Monday PR
Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.

Górskiego 9
00-033 Warszawa
biuro|mondaypr.pl| |biuro|mondaypr.pl
+48 224878421
www.mondaypr.pl

Wolt, firma technologiczna specjalizująca się w szybkich dostawach jedzenia oraz zakupów rozpoczyna współpracę z Glodny.pl, prowadzącym działalność m.in. w Poznaniu, Wrocławiu, Łodzi i Gdańsku. Klienci Wolt od 17.10 mogą składać zamówienia w restauracjach, które były dotychczas dostępne na Glodny.pl. Użytkownicy korzystający do tej pory z tego serwisu mogą dodatkowo spodziewać się jeszcze łatwiejszego zamawiania swoich ulubionych dań za pośrednictwem aplikacji Wolt. Na klientów czekają atrakcyjne promocje.

 

W wyniku partnerstwa pomiędzy serwisami, od 17 października restauracje Glodny.pl będą miały możliwość dołączenia do platformy Wolt. Platforma Glodny.pl została wygaszona, a jej dotychczasowi użytkownicy będą mieli możliwość skorzystania ze specjalnych voucherów promocyjnych przeznaczonych dla nowych klientów Wolt.

 

”Bardzo cieszymy się na dołączenie do platformy Wolt restauracji naszego nowego partnera biznesowego - serwisu Glodny.pl. Jednocześnie bardzo doceniamy wszystko, co udało się zbudować zespołowi Glodny.pl, w szczególności niezwykle silne relacje z restauracjami. Dlatego tym bardziej zależy nam, aby zapewnić nowym restauracjom oraz klientom świetną usługę. Chcąc umożliwić nowym restauratorom silne wsparcie marketingowe, planujemy także atrakcyjne promocje oraz vouchery dla nowych użytkowników” – mówi Agata Polityło General Manager w Wolt Polska.

 

“Zarówno Wolt, jak i Glodny.pl to serwisy wyróżniające się na lokalnym rynku wyjątkową dbałością o relacje z Partnerami oraz zapewniające najwyższą jakość obsługi dla Użytkowników. Jesteśmy przekonani, że to partnerstwo pozwoli nam na dalsze podnoszenie poprzeczki i wyznaczanie standardów. Wszyscy dotychczasowi Użytkownicy serwisu Glodny.pl otrzymali już instrukcje, jak zamawiać z ulubionych restauracji przez aplikację Wolt” - komentuje Michał Zawiasa, Prezes i CEO Glodny.pl.

 

Glodny.pl to serwis internetowy i aplikacja mobilna umożliwiająca dowóz ulubionych dań restauracyjnych. Dostawy realizowane są aż do 6 km od lokalizacji danej restauracji. Glodny.pl wykorzystuje własną flotę samochodową, motocyklową oraz rowerową. Wyróżnia się wieloletnią współpracą z najpopularniejszymi lokalnymi restauracjami oraz obsługą klientów biznesowych. Na rynku Polskim działa już od 2017 r., oferując dostawy w Poznaniu, Łodzi, Gdańsku, Szczecinie, Bydgoszczy i Wrocławiu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Andrzej Gałdecki, Key Account Manager w DPD Polska
2025-07-21 | 13:00

Komentarz rynkowy DPD Polska: efekt rekompensaty szansą dla e-commerce w sezonie letnim

Sezon wakacyjny niesie ze sobą nie tylko wzmożony ruch turystyczny, ale i ciekawe zmiany w zachowaniach konsumenckich.  Gdy z różnych powodów –
Konsument Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Konsument Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju

Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.

Przemysł

W ciągu roku w Polsce ubyło 500 przedsiębiorstw odzieżowo-tekstylnych. Problemem są spadki zamówień z Europy Zachodniej i wzrost kosztów

Wartość rynku odzieżowego w Polsce wynosi 66,9 mld zł, z czego 10 mld zł to wartość krajowej produkcji – wynika z danych PIOT. Od czasu pandemii branża mierzy się z szeregiem wyzwań, wśród których najpoważniejsze to wzrost kosztów pracy i produkcji, przerwane łańcuchy dostaw i spadek zamówień – zarówno w kraju, jak i za granicą, a także wzrost nieuczciwej konkurencji na rynku, czyli głównie importu z Chin. Skala wyzwań sprawia, że w ubiegłym roku z rynku zniknęło 500 firm. Producenci odzieży apelują do rządu o wsparcie.

Handel

D. Obajtek: Orlen powinien być o 30–40 proc. większą spółką. Byłoby to z korzyścią dla konsumentów

Orlen jest największym polskim przedsiębiorstwem. Jego przychody ze sprzedaży w 2024 roku wyniosły blisko 295 mln zł, a rok wcześniej – ponad 372 mln – wynika z raportu Rzeczpospolitej „Lista 500”. W ubiegłorocznym rankingu Fortune 500 uwzględniającym największe korporacje znalazł się na 216. miejscu na świecie i 44. w Europie. Według Daniela Obajtka, europosła PiS-u i byłego prezesa Orlenu, spółka powinna jeszcze urosnąć, tym samym gwarantując konsumentom szereg korzyści, a także przyspieszać inwestycje m.in. w obszarze petrochemii i energetyki zero- oraz niskoemisyjnej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.