Oferta serwisu Glodny.pl właśnie pojawiła się w aplikacji Wolt
Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.
Górskiego 9
00-033 Warszawa
biuro|mondaypr.pl| |biuro|mondaypr.pl
+48 224878421
www.mondaypr.pl
Wolt, firma technologiczna specjalizująca się w szybkich dostawach jedzenia oraz zakupów rozpoczyna współpracę z Glodny.pl, prowadzącym działalność m.in. w Poznaniu, Wrocławiu, Łodzi i Gdańsku. Klienci Wolt od 17.10 mogą składać zamówienia w restauracjach, które były dotychczas dostępne na Glodny.pl. Użytkownicy korzystający do tej pory z tego serwisu mogą dodatkowo spodziewać się jeszcze łatwiejszego zamawiania swoich ulubionych dań za pośrednictwem aplikacji Wolt. Na klientów czekają atrakcyjne promocje.
W wyniku partnerstwa pomiędzy serwisami, od 17 października restauracje Glodny.pl będą miały możliwość dołączenia do platformy Wolt. Platforma Glodny.pl została wygaszona, a jej dotychczasowi użytkownicy będą mieli możliwość skorzystania ze specjalnych voucherów promocyjnych przeznaczonych dla nowych klientów Wolt.
”Bardzo cieszymy się na dołączenie do platformy Wolt restauracji naszego nowego partnera biznesowego - serwisu Glodny.pl. Jednocześnie bardzo doceniamy wszystko, co udało się zbudować zespołowi Glodny.pl, w szczególności niezwykle silne relacje z restauracjami. Dlatego tym bardziej zależy nam, aby zapewnić nowym restauracjom oraz klientom świetną usługę. Chcąc umożliwić nowym restauratorom silne wsparcie marketingowe, planujemy także atrakcyjne promocje oraz vouchery dla nowych użytkowników” – mówi Agata Polityło General Manager w Wolt Polska.
“Zarówno Wolt, jak i Glodny.pl to serwisy wyróżniające się na lokalnym rynku wyjątkową dbałością o relacje z Partnerami oraz zapewniające najwyższą jakość obsługi dla Użytkowników. Jesteśmy przekonani, że to partnerstwo pozwoli nam na dalsze podnoszenie poprzeczki i wyznaczanie standardów. Wszyscy dotychczasowi Użytkownicy serwisu Glodny.pl otrzymali już instrukcje, jak zamawiać z ulubionych restauracji przez aplikację Wolt” - komentuje Michał Zawiasa, Prezes i CEO Glodny.pl.
Glodny.pl to serwis internetowy i aplikacja mobilna umożliwiająca dowóz ulubionych dań restauracyjnych. Dostawy realizowane są aż do 6 km od lokalizacji danej restauracji. Glodny.pl wykorzystuje własną flotę samochodową, motocyklową oraz rowerową. Wyróżnia się wieloletnią współpracą z najpopularniejszymi lokalnymi restauracjami oraz obsługą klientów biznesowych. Na rynku Polskim działa już od 2017 r., oferując dostawy w Poznaniu, Łodzi, Gdańsku, Szczecinie, Bydgoszczy i Wrocławiu.

Komentarz rynkowy DPD Polska: efekt rekompensaty szansą dla e-commerce w sezonie letnim

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju
Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.
Przemysł
W ciągu roku w Polsce ubyło 500 przedsiębiorstw odzieżowo-tekstylnych. Problemem są spadki zamówień z Europy Zachodniej i wzrost kosztów

Wartość rynku odzieżowego w Polsce wynosi 66,9 mld zł, z czego 10 mld zł to wartość krajowej produkcji – wynika z danych PIOT. Od czasu pandemii branża mierzy się z szeregiem wyzwań, wśród których najpoważniejsze to wzrost kosztów pracy i produkcji, przerwane łańcuchy dostaw i spadek zamówień – zarówno w kraju, jak i za granicą, a także wzrost nieuczciwej konkurencji na rynku, czyli głównie importu z Chin. Skala wyzwań sprawia, że w ubiegłym roku z rynku zniknęło 500 firm. Producenci odzieży apelują do rządu o wsparcie.
Handel
D. Obajtek: Orlen powinien być o 30–40 proc. większą spółką. Byłoby to z korzyścią dla konsumentów

Orlen jest największym polskim przedsiębiorstwem. Jego przychody ze sprzedaży w 2024 roku wyniosły blisko 295 mln zł, a rok wcześniej – ponad 372 mln – wynika z raportu Rzeczpospolitej „Lista 500”. W ubiegłorocznym rankingu Fortune 500 uwzględniającym największe korporacje znalazł się na 216. miejscu na świecie i 44. w Europie. Według Daniela Obajtka, europosła PiS-u i byłego prezesa Orlenu, spółka powinna jeszcze urosnąć, tym samym gwarantując konsumentom szereg korzyści, a także przyspieszać inwestycje m.in. w obszarze petrochemii i energetyki zero- oraz niskoemisyjnej.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.