Komunikaty PR

Ogłoszenie wyników programu "Przedsiębiorstwo Fair Play" 2020

2020-11-24  |  09:40
Biuro prasowe
Kontakt

IPED
Instytut Badań nad Demokracją i Przedsiębiorstwem Prywatnym

Trębacka 4
00-074 Warszawa
iped|kig.pl| |iped|kig.pl
+48 22 630 98 01
www.iped.pl

Dobiega końca tak odmienna od dotychczasowych, 23 edycja programu „Przedsiębiorstwo Fair Play”. Mimo, że wiele się zmieniło, tak w działaniu firm, jak i organizacji samego programu, jedno pozostało niezmienne – fantastyczne firmy, które mimo trudności wzięły udział w programie i udowodniły, że trudne sytuacje potrafią wydobywać z ludzi, to co najlepsze.


Decyzje o rozstrzygnięciu tegorocznej edycji zostały podjęte dzięki przeprowadzonej zdalnie Kapitule programu. W obradach uczestniczyli między innymi przedstawiciele: władz regionalnych, Biura Rzecznika MŚP, przedsiębiorstw, organizatorów programu, Krajowej Izby Gospodarczej, wieloletnich partnerów programu. Decyzje o przyznaniu certyfikatów „Przedsiębiorstwo Fair Play” 2020 oraz nagród głównych i specjalnych podparte zostały argumentacjami audytorów, którzy w tym roku również w formie zdalnej przeprowadzali wizytacje i rozmowy w poszczególnych firmach.


Współczesna sytuacja związana z nieustannie dużą ilością zachorowań na Covid spowodowała, iż podjęto decyzję o przełożeniu tradycyjnej Gali, tak lubianej przez wszystkich uczestników programu na najbliższy możliwy termin.

Brak tradycyjnej uroczystości nie powstrzyma jednak organizatorów od zachowania wieloletniej tradycji, którą jest ogłaszanie wyników w roku, w którym dana edycja była realizowana. 27 listopada 2020 r. o godz. 12:00 rozpocznie się specjalna transmisja online, podczas której ogłoszeni zostaną laureaci 23 edycji programu "Przedsiębiorstwo Fair Play". Transmisja będzie dostępna na profilu Facebook'owym programu. Aby jej nie przegapić należy dołączyć do utworzonego wydarzenia: https://www.facebook.com/events/1076036782866870 

Gratulacje do uczestników skierują między innymi Prezes Krajowej Izby Gospodarczej, Prezes Fundacji Polska Bezgotówkowa, Prezes Fundacji "Instytut Badań nad Demokracją i Przedsiębiorstwem Prywatnym" oraz wieloletni audytorzy programu.


Uzyskanie certyfikatu „Przedsiębiorstwo Fair Play” potwierdza uczciwość firmy, która go otrzymała, stanowi komunikat dla klientów i innych interesariuszy, że firma, która się nim legitymuje jest godna zaufania. Laureaci programu odnosząc liczne sukcesy na różnorodnych polach biznesowych udowadniają, że działając uczciwie, budując pozytywne relacje z interesariuszami, a także wpływając na jakość pracy oraz życia pracowników czy też najbliższego otoczenia, można prężnie rozwijać swoją firmę i budować jej przewagi konkurencyjne.


Tym co wyróżnia program „Przedsiębiorstwo Fair Play” spośród wielu obecnych na rynku certyfikacji jest dogłębna weryfikacja firm biorących udział w programie. Oceniane są wszystkie aspekty działalności firmy, a nie tylko jej wyniki finansowe czy jakość wyrobów. 

Celem programu jest promocja etyki w działalności gospodarczej oraz wspieranie firm w działaniach opartych o społeczną odpowiedzialność biznesu. Więcej informacji o programie na www.fairplay.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gospodarka Branża leasingowa – klęska urodzaju i miliardowego długu Biuro prasowe
2024-05-09 | 08:00

Branża leasingowa – klęska urodzaju i miliardowego długu

Branża leasingowa ma za sobą rekordowy rok, a obecny zapowiada się podobnie. Co 4. przedsiębiorca z sektora MŚP deklaruje, że w 2024 r. sięgnie po leasing. Jednak wraz ze wzrostem
Gospodarka Orbit® i Jakdojade.pl zabierają pasażerów na Orbitę Chillu
2024-05-08 | 12:00

Orbit® i Jakdojade.pl zabierają pasażerów na Orbitę Chillu

Niedawno Mars Wrigley odświeżył komunikację marki Orbit® pokazując, że bezcukrowa guma może być nie tylko orzeźwiającą przekąską, ale też dobrym towarzyszem. Kolejną odsłoną
Gospodarka Dobre wiadomości ze strefy euro przed Eurowizją – świętem europejskiej piosenki
2024-05-07 | 13:30

Dobre wiadomości ze strefy euro przed Eurowizją – świętem europejskiej piosenki

W skrócie: • W samą porę na Eurowizję w Malmö 7-11 maja, strefa euro wyszła z trwającej od pięciu kwartałów stagnacji (+0,3% kw./kw. w I kwartale), co wskazuje na

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Samorządowy Kongres Finansowy

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Francuskie firmy z potężnym wkładem w polską gospodarkę. Reinwestują tu połowę wypracowywanych zysków i zatrudniają prawie 230 tys. osób

Polska jest dziś dla Francji kluczowym partnerem gospodarczym w Europie Środkowo-Wschodniej. Na naszym rynku francuskie firmy ulokowały blisko połowę wszystkich swoich inwestycji w regionie CEE – obecnie działa ich tu 1,2 tys., tworzą łącznie 227 tys. bezpośrednich miejsc pracy i co najmniej drugie tyle pośrednich, u swoich dostawców i partnerów. Skumulowana wartość bezpośrednich inwestycji francuskich firm w Polsce wyniosła dotąd 108 mld zł. Szybko jednak rośnie, ponieważ przedsiębiorstwa znad Sekwany reinwestują 50 proc. wypracowanych przez siebie zysków, głównie w automatyzację i innowacje środowiskowe – wynika z nowego raportu, opublikowanego przez Francusko-Polską Izbę Gospodarczą we współpracy z Instytutem Debaty Eksperckiej i Analiz Quant Tank.

Transport

Europejski Bank Inwestycyjny stawia na projekty niskoemisyjnej energetyki i bezpieczeństwa. Finansowanie dla Polski to 5 mld euro rocznie

Ponad 85 mld  euro w ciągu ostatnich 20 lat zainwestował w Polsce Europejski Bank Inwestycyjny. Środki te przeznaczono przede wszystkim na budowę infrastruktury: dróg czy kolei. Obecnie najwyższy priorytet mają energetyka oraz bezpieczeństwo. Kolejnym etapem powinna być cyfryzacja oraz inwestycje w nowoczesne technologie i podniesienie innowacyjności. Cel to zwiększenie liczby patentów i licencji powstających w Polsce, a w konsekwencji – wzrost konkurencyjności naszego kraju.

Transport

Przed polskimi firmami transportowymi piętrzą się problemy. Obok konkurencji z Ukrainy są nim także liczni pośrednicy działający na unijnym rynku

Jednym z najpoważniejszych problemów firm transportowych jest dziś udział ogromnej liczby pośredników na unijnym rynku. – W sprytny sposób podkupują zlecenia, przetrzymując je do ostatniej chwili, kiedy mogą je dobrze, za niską cenę sprzedać. W efekcie przewoźnik wykonuje fracht o wartości niepokrywającej kosztów takiego transportu – mówi Jan Buczek, prezes Zrzeszenia Międzynarodowych Przewoźników Drogowych w Polsce. Jak ocenia, polska branża transportowa jest w tej chwili w kryzysie, wywołanym przez cały szereg nakładających się na siebie czynników, w tym także m.in. spowolnienie w europejskiej gospodarce i wyzwania związane z redukcją emisji. Zakłócenia powodowane ostatnimi protestami i blokowaniem polsko-ukraińskiej granicy tylko te problemy potęgują.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.