Komunikaty PR

Ogrody w Galerii Północnej pomagają budować relacje z lokalną społecznością

2023-11-16  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations

ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl
Do pobrania docx ( 0.04 MB )

Jak zapewniają przedstawiciele obiektu, sukces atrakcji to przede wszystkim zasługa jej charakteru. – Ogrody w Północnej to nie tylko „zielona oaza” w mieście, to miejsce, które łączy w sobie ekologię, rozrywkę, relaks i rekreację, przez co jest wyjątkowe na mapie stolicy – mówi Roman Bugajczyk, dyrektor Galerii Północnej.

– Odwiedzający znajdują tu m.in. stworzone pośród bioróżnorodnej roślinności aleje, ciekawie zaaranżowaną strefę kawiarnianą, place zabaw dla dzieci, mural 3D, ale także jedyną na dachu centrum handlowego w Polsce tężnię solankową. To elementy, które tworzą niepowtarzalny klimat tego miejsca i przyciągają mieszkańców Warszawy oraz dalszych zakątków regionu, a nawet turystów – dodaje.

Ale nie tylko one decydują o wyjątkowości. W 2023 roku do ogrodów przeciągały także wydarzenia, dzięki którym ta pełna roślinności przestrzeń stała się miejscem, które integrowało i bawiło lokalną społeczność, zapewniając jej różne formy relaksu w mieście i międzypokoleniowej rozrywki.

Swój potencjał ogród pokazał już na otwarcie sezonu. Tylko w pierwszym miesiącu miejsce odwiedziło ponad 71,8 tys. osób. Sam dwudniowy piknik na start sezonu, który zainaugurował dwutygodniową aranżację ogrodów w stylu boho, przyciągnął aż 9,6 tys. osób, czyli trzy razy więcej niż w weekend, w którym nie odbywa się tu żadna impreza.

Wakacje tylko poprawiły ten wynik. Tym bardziej, że latem zorganizowano tu łącznie niemal 100 różnych aktywności. Odwiedzający ogrody mogli posłuchać muzyki na żywo, a wieczorami grał DJ zapewniony przez lokal Grill%Bear. Ponadto galeria przygotowała plenerowe czytanie bajek dla dzieci, a w weekendy jogę na dachu, którą prowadzili instruktorzy z klubu fitness Zdrofit.

Sezon wakacyjny także przyniósł rekordową frekwencję. Łącznie w lipcu i sierpniu ogrody odwiedziło ponad 168 tys. osób. Był to najlepszy wynik wakacyjny w historii tego miejsca. Same tylko otwarte zajęcia z jogi, które w tym roku były lokalnym hitem, przyciągnęły aż 1,4 tys. osób.

– Ogrody to nie tylko miejsce, dzięki któremu jesteśmy w stanie ciekawie zagospodarować mieszkańcom czas wolny, to przestrzeń, która jest jedynym z fundamentów naszej strategii community relations. Jej niezobowiązujący i organiczny charakter sprawia, że lokalna społeczność z łatwością się tu integruje – mówi Roman Bugajczyk.

– Tym bardziej, że każdy odwiedzający ogrody sam wybiera to, jak chce tu spędzić czas. Może to być np. piknik na trawie, wypoczynek przy tężni solankowej czy kole wodnym, zabawa z dzieckiem na placu zabaw, kawa w strefie gastronomicznej lub udział w jednym z wielu organizowanych tu wydarzeń – dodaje.

Ten integracyjny charakter miejsca widać było też w październiku, kiedy otwarto „Dyniowy Ogród” zainspirowany m.in. amerykańskimi farmami i Halloween. Działającą miesiąc przestrzeń z tysiącami dyń, labiryntem ze słomy i wrzosowiskiem odwiedziło ponad 110 tys. osób. Stała się ona też czymś więcej niż tylko sezonową atrakcją.

– To miejsce, które dostarcza mieszkańcom radości, buduje emocjonalny związek z obiektem i pokazuje, że jesteśmy czymś znacznie więcej dla lokalnej społeczności niż tylko przestrzenią handlową. Przez to stajemy się bliżsi. Zmienia to postrzeganie obiektu, który staje się częścią życia stale rozrastające się dzielnicy i codzienności jej mieszkańców – mówi dyrektor obiektu.

– Co więcej, działalność samych ogrodów Północnej i ich rozwój, stale poszerza funkcje galerii, pozwala nam także pełnić nowe role społeczne, w tym animatora życia kulturalno-rozrywkowego swojego sąsiedztwa. Ten kierunek będziemy umacniać także w 2024 roku, tworząc kolejne poza handlowe powody do wizyty w Północnej – dodaje.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Guarana Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Nieruchomości Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Handel

Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.

Prawo

Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.