Onesano inauguruje kampanię TV i digitalową
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Producent naturalnych suplementów diety, onesano rusza z kampanią telewizyjną i digitalową, która potrwa do 29 października br. Nowe produkty w portfolio marki będą reklamowane w kluczowych kanałach lifestyle’owych z uwzględnieniem stacji tematycznych. Bannery sponsorskie zostaną również wykorzystane w kampanii online.
Onesano jest notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych firmą biotechnologiczną, zaawansowanym i innowacyjnym producentem naturalnych suplementów diety. Kampania będzie realizowana pod hasłem „Z pasji do nauki, z miłości do natury”. Marka reklamuje rozszerzenie swojej oferty produktowej o PostVital, wegański suplement diety nowej generacji. Wegańskie kapsułki pojawią się na rynku także w różnych odsłonach w zależności od przeznaczenia – Beauty oraz Active. Promocja obejmie również takie produkty, jak EstroVita Immuno oraz Immuno Kids. Za kreację i zakup mediów odpowiada dział marketingu onesano.
Najnowsza kampania jest dla nas kolejnym milowym krokiem, wpisującym się w strategię rebrandingu marki. Komunikujemy również wprowadzenie zupełnie nowych produktów, akcentując, że onesano dąży do ciągłego rozwoju. Postbiotyk PostVital zmienia sposób myślenia o optymalnie skutecznej i w pełni naturalnej suplementacji na miarę XXI wieku. Zaprojektowana w naszych laboratoriach, innowacyjna formuła preparatu dedykowana jest wszystkim, którzy chcą zadbać o swoje zdrowie i odporność w więcej niż jednym wymiarze. Suplement diety PostVital wspiera odporność oraz pozwala zachować witalność – mówi Zosia Cichoń, pełnomocniczka zarządu w onesano.
Kampania potrwa ponad miesiąc, do 29 października. Dedykowane bannery sponsorskie będą emitowane na wybranych antenach TVN Discovery oraz Polsat Media. Pojawią się również w serwisach online - YouTube, TikTok oraz na platformach należących do Mety.

Organizacje kobiece apelują do Ministerstwa Zdrowia o działania na rzecz dostępu do antykoncepcji awaryjnej

Zrób sercu przysługę tego lata

Geny mają znaczenie – szybka diagnostyka może zmienić życie z ALS
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Kraje dotknięte powodzią z 2024 roku z dodatkowym wsparciem finansowym. Europosłowie wzywają do budowy w UE lepszego systemu reagowania na kryzysy
W lipcu Parlament Europejski przyjął wniosek o uruchomienie 280,7 mln euro z Funduszu Solidarności UE na wsparcie sześciu krajów dotkniętych niszczycielskimi powodziami w 2024 roku. Polska otrzyma z tego 76 mln euro, a środki mają zostać przeznaczone na naprawę infrastruktury czy miejsc dziedzictwa kulturowego. Nastroje polskich europosłów związane z funduszem są podzielone m.in. w kwestii tempa unijnej interwencji oraz związanej z nią biurokracji. Ich zdaniem w UE potrzebny jest lepszy system reagowania na sytuacje kryzysowe.
Handel
Nestlé w Polsce podsumowuje wpływ na krajową gospodarkę. Firma wygenerowała 0,6 proc. polskiego PKB [DEPESZA]

Działalność Nestlé w Polsce wsparła utrzymanie 45,2 tys. miejsc pracy i wygenerowała 20,1 mld zł wartości dodanej dla krajowej gospodarki. Firma przyczyniła się do zasilenia budżetu państwa kwotą 1,7 mld zł – wynika z „Raportu Wpływu Nestlé” w Polsce przygotowanego przez PwC na podstawie danych za 2023 rok.
Polityka
M. Kobosko: Surowce dziś rządzą światem i zdecydują o tym, kto wygra w XXI wieku. Zasoby Grenlandii w centrum zainteresowania

Duńska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej rozpoczęła się 1 lipca pod hasłem „Silna Europa w zmieniającym się świecie”. Według zapowiedzi ma się ona skupiać m.in. na bezpieczeństwie militarnym i zielonej transformacji. Dla obu tych aspektów istotna jest kwestia niezależności w dostępie do surowców krytycznych. W tym kontekście coraz więcej mówi się o Grenlandii, autonomicznym terytorium zależnym Danii, bogatym w surowce naturalne i pierwiastki ziem rzadkich. Z tego właśnie powodu wyspa znalazła się w polu zainteresowania Donalda Trumpa.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.