Onesano inauguruje kampanię TV i digitalową
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Producent naturalnych suplementów diety, onesano rusza z kampanią telewizyjną i digitalową, która potrwa do 29 października br. Nowe produkty w portfolio marki będą reklamowane w kluczowych kanałach lifestyle’owych z uwzględnieniem stacji tematycznych. Bannery sponsorskie zostaną również wykorzystane w kampanii online.
Onesano jest notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych firmą biotechnologiczną, zaawansowanym i innowacyjnym producentem naturalnych suplementów diety. Kampania będzie realizowana pod hasłem „Z pasji do nauki, z miłości do natury”. Marka reklamuje rozszerzenie swojej oferty produktowej o PostVital, wegański suplement diety nowej generacji. Wegańskie kapsułki pojawią się na rynku także w różnych odsłonach w zależności od przeznaczenia – Beauty oraz Active. Promocja obejmie również takie produkty, jak EstroVita Immuno oraz Immuno Kids. Za kreację i zakup mediów odpowiada dział marketingu onesano.
Najnowsza kampania jest dla nas kolejnym milowym krokiem, wpisującym się w strategię rebrandingu marki. Komunikujemy również wprowadzenie zupełnie nowych produktów, akcentując, że onesano dąży do ciągłego rozwoju. Postbiotyk PostVital zmienia sposób myślenia o optymalnie skutecznej i w pełni naturalnej suplementacji na miarę XXI wieku. Zaprojektowana w naszych laboratoriach, innowacyjna formuła preparatu dedykowana jest wszystkim, którzy chcą zadbać o swoje zdrowie i odporność w więcej niż jednym wymiarze. Suplement diety PostVital wspiera odporność oraz pozwala zachować witalność – mówi Zosia Cichoń, pełnomocniczka zarządu w onesano.
Kampania potrwa ponad miesiąc, do 29 października. Dedykowane bannery sponsorskie będą emitowane na wybranych antenach TVN Discovery oraz Polsat Media. Pojawią się również w serwisach online - YouTube, TikTok oraz na platformach należących do Mety.

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Czy siedzący tryb życia powoduje żylaki u mężczyzn?

Wzrost alergii wśród dzieci. Wczesne rozpoczęcie leczenia może zatrzymać jej dalszy rozwój, zapobiec ciężkim powikłaniom i astmie
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji
Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.
Konsument
Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.