Oracle po raz piąty z rzędu liderem w raporcie „Gartner Magic Quadrant for SFA"
Firma Gartner po raz kolejny opublikowała raport „Magic Quadrant for Sales Force Automation” dotyczący systemów klasy Sales Force Automation. Oceniła w nim 16 dostawców i wyłoniła najlepszych oraz dostarczane przez nich narzędzia, w zakresie realizacji sprzedaży B2B, B2C i sprzedaży pośredniej. Oracle po raz piąty z rzędu znalazł się w czołówce zestawienia.
Po raz kolejny liderem
W 2020 roku rynek automatyzacji sprzedaży wzrósł o 10,9%, do wartości blisko 8,15 mld USD. Dostawcy tej technologii, chcąc nadążyć za ewolucją systemów, znacząco rozbudowali swoje możliwości w tym zakresie. Udoskonaleniu uległa m.in. sprzedaż wspomagana sztuczną inteligencją, zarządzanie działaniami sprzedawców oraz ogólne możliwości platform. Z tego powodu firma Gartner podjęła się oceny 16 wiodących dostawców systemów klasy Sales Force Automation, a wyniki opublikowano w raporcie „Magic Quadrant for Sales Force Automation”.
W badaniu określono podstawowe możliwości systemów automatyzacji sprzedaży (SFA) jak m.in. zarządzanie potencjalnymi klientami, kontami, kontaktami i szansami sprzedażowymi, zarządzanie działalnością sprzedażową, sprzedaż wspomaganą przez AI, lejek sprzedażowy i zarządzanie prognozami sprzedaży, mobilne aplikacje, raportowanie, zarządzanie relacjami partnerskimi (PRM) oraz całościowe możliwości platformy. Dodatkowe możliwości stanowiły: zarządzanie treścią cyfrową w sprzedaży oraz funkcjonalności CPQ (konfiguracja oferty, wycena i prezentacja oferty (CPQ)
Tytuł lidera w raporcie „Gartner Magic Quadrant for Sales Force Automation” to kolejne z rzędu wyróżnienie dla Oracle w tym badaniu, z którego jesteśmy dumni. To sygnał, że nasze wysiłki dają efekt, a zarazem motywacja do dalszego działania – tłumaczy Patrycja Buks, CX Business Development Manager, Oracle. W firmie koncentrujemy się na stymulowaniu transformacji przychodów dzięki wprowadzaniu innowacji we wszystkich naszych aplikacjach biznesowych, w tym sprzedaży, CPQ, subskrypcji i ERP. Sam rynek narzędzi SFA rośnie w tempie ponad 10% rocznie i spodziewane jest podwojenie jego wartości między 2017 a 2023 rokiem – dodaje.
Z myślą o sprzedawcy
Narzędzie, które było brane pod uwagę w badaniu firmy Gartner – Oracle Sales Force Automation – obsługuje główne komponenty doświadczenia sprzedażowego. Rozwiązanie CRM upraszcza wprowadzanie danych, dając sprzedawcom B2B i B2C dodatkowy czas na kontakt z klientami i możliwość zawierania większej liczby transakcji.
Co więcej, połączone aplikacje Oracle upraszczają codzienne zadania sprzedawców i ułatwiają im najbardziej złożone procesy. Mogą oni lepiej zrozumieć swoje szanse sprzedażowe i niedawną aktywność dzięki dostarczanym przez narzędzie danym. Z kolei technologie uczenia maszynowego i sztucznej inteligencji wykorzystują te dane, aby przekazywać inteligentne rekomendacje i sugestie sprzedawcom dotyczące kolejnych działań.
Dzięki integracjom technologii SFA z takimi aplikacjami jak Oracle Digital Assistant, Slack, Zoom i Microsoft Teams, sprzedawcy mogą z łatwością współpracować i podejmować szybkie i wydajne działania. Innowacje na tym się nie kończą. Poza dalszym ulepszaniem funkcji mobilnych, ze środowiskiem sprzedażowym został także zintegrowany moduł Oracle Configure, Price, Quote (CPQ), aby zapewnić ujednolicone środowisko wyceny ofert. Taka integracja umożliwia firmie dostosowanie i optymalizację działań sprzedażowych i marketingowych, przy jednoczesnym dostępie do wielu wersji oferty w każdym kanale.

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Blackout w Hiszpanii i Portugalii ujawnił braki europejskiego systemu elektroenergetycznego. Niezbędna modernizacja sieci i połączeń między krajami
Komisja Europejska musi wyciągnąć wnioski z problemów z dostawami energii w Hiszpanii i Portugalii. Zapowiada też podjęcie działań, aby uniknąć takich poważnych blackoutów w przyszłości. Eksperci apelują przede wszystkim o inwestycje w modernizację sieci, by była ona gotowa na większą liczbę źródeł odnawialnych, a także w rozbudowę połączeń między państwami członkowskimi, dzięki czemu łatwiej będzie reagować na kryzysy.
Problemy społeczne
37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.
Telekomunikacja
Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem

Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.