Komunikaty PR

Oracle po raz piąty z rzędu liderem w raporcie „Gartner Magic Quadrant for SFA"

2021-09-01  |  14:00
Biuro prasowe

Firma Gartner po raz kolejny opublikowała raport „Magic Quadrant for Sales Force Automation” dotyczący systemów klasy Sales Force Automation. Oceniła w nim 16 dostawców i wyłoniła najlepszych oraz dostarczane przez nich narzędzia, w zakresie realizacji sprzedaży B2B, B2C i sprzedaży pośredniej. Oracle po raz piąty z rzędu znalazł się w czołówce zestawienia.

Po raz kolejny liderem

W 2020 roku rynek automatyzacji sprzedaży wzrósł o 10,9%, do wartości blisko 8,15 mld USD. Dostawcy tej technologii, chcąc nadążyć za ewolucją systemów, znacząco rozbudowali swoje możliwości w tym zakresie. Udoskonaleniu uległa m.in. sprzedaż wspomagana sztuczną inteligencją, zarządzanie działaniami sprzedawców oraz ogólne możliwości platform. Z tego powodu firma Gartner podjęła się oceny 16 wiodących dostawców systemów klasy Sales Force Automation, a wyniki opublikowano w raporcie „Magic Quadrant for Sales Force Automation”.

W badaniu określono podstawowe możliwości systemów automatyzacji sprzedaży (SFA) jak m.in. zarządzanie potencjalnymi klientami, kontami, kontaktami i szansami sprzedażowymi, zarządzanie działalnością sprzedażową, sprzedaż wspomaganą przez AI, lejek sprzedażowy i zarządzanie prognozami sprzedaży, mobilne aplikacje, raportowanie, zarządzanie relacjami partnerskimi (PRM) oraz całościowe możliwości platformy. Dodatkowe możliwości stanowiły: zarządzanie treścią cyfrową w sprzedaży oraz funkcjonalności CPQ (konfiguracja oferty, wycena i prezentacja oferty (CPQ)

Tytuł lidera w raporcie „Gartner Magic Quadrant for Sales Force Automation” to kolejne z rzędu wyróżnienie dla Oracle w tym badaniu, z którego jesteśmy dumni. To sygnał, że nasze wysiłki dają efekt, a zarazem motywacja do dalszego działania – tłumaczy Patrycja Buks, CX Business Development Manager, Oracle. W firmie koncentrujemy się na stymulowaniu transformacji przychodów dzięki wprowadzaniu innowacji we wszystkich naszych aplikacjach biznesowych, w tym sprzedaży, CPQ, subskrypcji i ERP. Sam rynek narzędzi SFA rośnie w tempie ponad 10% rocznie i spodziewane jest podwojenie jego wartości między 2017 a 2023 rokiem – dodaje.

Z myślą o sprzedawcy

Narzędzie, które było brane pod uwagę w badaniu firmy Gartner – Oracle Sales Force Automation – obsługuje główne komponenty doświadczenia sprzedażowego. Rozwiązanie CRM upraszcza wprowadzanie danych, dając sprzedawcom B2B i B2C dodatkowy czas na kontakt z klientami i możliwość zawierania większej liczby transakcji.

Co więcej, połączone aplikacje Oracle upraszczają codzienne zadania sprzedawców i ułatwiają im najbardziej złożone procesy. Mogą oni lepiej zrozumieć swoje szanse sprzedażowe i niedawną aktywność dzięki dostarczanym przez narzędzie danym. Z kolei technologie uczenia maszynowego i sztucznej inteligencji wykorzystują te dane, aby przekazywać inteligentne rekomendacje i sugestie sprzedawcom dotyczące kolejnych działań.

Dzięki integracjom technologii SFA z takimi aplikacjami jak Oracle Digital Assistant, Slack, Zoom i Microsoft Teams, sprzedawcy mogą z łatwością współpracować i podejmować szybkie i wydajne działania. Innowacje na tym się nie kończą. Poza dalszym ulepszaniem funkcji mobilnych, ze środowiskiem sprzedażowym został także zintegrowany moduł Oracle Configure, Price, Quote (CPQ), aby zapewnić ujednolicone środowisko wyceny ofert. Taka integracja umożliwia firmie dostosowanie i optymalizację działań sprzedażowych i marketingowych, przy jednoczesnym dostępie do wielu wersji oferty w każdym kanale.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia Biuro prasowe
2025-06-25 | 03:00

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Wyciek danych, ataki przeciążające stronę (DDoS), złośliwe oprogramowanie, phishing. Dziś wojna w cyberprzestrzeni dotyczy nie tylko infrastruktury krytycznej czy wielkich
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Handel

Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.

Prawo

Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.