Komunikaty PR

Ostrołęka z pierwszym oddziałem VeloBanku

2024-06-06  |  12:30
Biuro prasowe

Z bogatym portfolio usług finansowych VeloBanku mieszkańcy Ostrołęki mogą zapoznać się podczas wizyty w pierwszej placówce otwartej w tym mieście.  Centralnie położony oddział oferuje nowoczesne rachunki bankowe, lokaty oraz kredyty na prostych zasadach. VeloBank przy ulicy Łęczysk 2 jest dostępny dla klientów w dni robocze między 9:00, a 16:00.

Atrakcyjna oferta VeloBanku zawiera propozycje zarówno dla klientów indywidualnych, jak i małych czy średnich przedsiębiorstw. Nowoczesna marka bankowa stawiająca na technologię i wygodę ma też ciekawe rozwiązania finansowe dla większych firm oraz wspólnot mieszkaniowych i samorządów.

W nowym, dobrze skomunikowanym oddziale VeloBanku w Ostrołęce można zasięgnąć informacji o VeloKoncie z rachunkiem oszczędnościowym VeloSkarbonka, Elastycznym Koncie Oszczędnościowym lub Lokacie na Nowe Środki. Oferujący obsługę kasową punkt jest dostępny dla rodziców z wózkami dziecięcymi i osób z ograniczeniami w poruszaniu się, zaś w jego pobliżu znajduje się parking dla zmotoryzowanych.

Nagradzany kredyt dostępny dla mieszkańców Ostrołęki

W nowo otwartym oddziale VeloBanku w Ostrołęce warto zapoznać się,  z propozycją kredytu gotówkowego z RRSO 11,4%. Nagrodzony prestiżową nagrodą Złoty Bankier 2024 przez redakcję Pulsu Biznesu wakacyjny kredyt, pomoże sfinansować nie tylko wymarzony wyjazd, ale też długo planowany remont lub inny, istotny dla nas cel. A co ważne, jeśli tylko zechcemy, możemy wziąć „urlop” od płacenia rat nawet na 3 miesiące.

– Zbliżające się kalendarzowe lato to doskonała okazja na realizację rodzinnych planów. Wszystko jedno czy będzie to wspólna wycieczka czy odświeżenie mieszkania, ważne, by po niezbędne finansowanie udać się do solidnej i nowoczesnej marki bankowej. Naprzeciw mieszkańcom Ostrołęki wychodzi VeloBank, który otworzył pierwszy oddział w tym mieście przy ulicy Łęczysk 2. To tu doskonale przygotowani merytorycznie konsultanci odpowiedzą na wszelkie pytania dotyczące przejrzystej oferty usług finansowych spod znaku Velo. Dziś już nie trzeba udawać się do pobliskiej Łomży, by poznać bogatą ofertę rachunków bankowych, lokat i kredytów dostępnych dla klientów indywidualnych, rolników czy małych firm. VeloBank w Ostrołęce czeka na klientów, których chcą bankować z głową, korzystając z dobrej oferty na prostych zasadach – podkreśla Adam Buczyński z VeloBanku.

Więcej informacji o bogatej ofercie VeloBanku znajduje się na stronie: https://www.velobank.pl/.

 

Nota prawna

Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO) wynosi 11,4%, całkowita kwota kredytu (bez kredytowanych kosztów) 45 100 zł, całkowita kwota do zapłaty 66 104,10 zł, oprocentowanie zmienne 10,85%, całkowity koszt kredytu 21 004,10 zł (w tym: prowizja 0 zł, odsetki 21 004,10 zł, opłata za prowadzenie VeloKonta oraz obsługę karty do Konta w okresie trwania kredytu 0 zł), 90 miesięcznych rat równych w wysokości po 734,49 zł każda. Kalkulację wykonaliśmy 6.05.2024 r. na reprezentatywnym przykładzie.

Z oferty kredytu gotówkowego możesz skorzystać, jeśli: w ciągu ostatnich 6 miesięcy nie miałeś/miałaś kredytu gotówkowego ani kredytu konsolidacyjnego w VeloBank S.A., masz aktywne zgody marketingowe (w tym SMS, mejl i telefon) oraz  zadeklarujesz, że w całym okresie kredytu spełnisz warunek oferty, tj. będziesz mieć VeloKonto i co miesiąc zapewnisz wpływ na konto min. 2000 zł oraz wykonasz min. 5 płatności kartą do konta lub BLIKIEM. Jeżeli nie spełnisz warunku oferty - od kolejnego miesiąca podwyższymy oprocentowanie kredytu o 2 pp. do czasu ponownego spełnienia warunku. Okres kredytowania do 10 lat.

Podczas wnioskowania o kredyt możesz skorzystać z karencji w spłacie pierwszej raty od 1 do 3 miesięcy i wówczas warunki kosztowe kredytu ulegną zmianie. W okresie karencji nie spłacasz kapitału ani odsetek. Termin płatności raty kapitałowo-odsetkowej będzie zapisany w umowie.

Udzielenie i wysokość kredytu zależą od wyniku badania i oceny Twojej zdolności kredytowej. Szczegóły, w tym opłaty i prowizje znajdziesz w placówkach oraz na velobank.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Bankowość VeloAnaliza: Rekomendacja U Biuro prasowe
2024-07-01 | 17:40

VeloAnaliza: Rekomendacja U

Michał Staniszewski, Dyrektor Biura Bancassurance VeloBanku   Czy regulacja tego typu w ogóle zmieni nastawienie klientów do takich produktów? Czy pomoże w
Bankowość Pierwszy oddział VeloBanku w Oleśnicy już otwarty dla mieszkańców
2024-07-01 | 12:00

Pierwszy oddział VeloBanku w Oleśnicy już otwarty dla mieszkańców

Mieszkańcy Oleśnicy w województwie dolnośląskim zyskali dostęp do pierwszego oddziału VeloBanku, który znajduje się przy ul. 3 Maja 5. Placówka jest otwarta od
Bankowość Polacy oszczędzanie mają w genach, a wiedzy o finansach szukają w internecie
2024-06-27 | 11:30

Polacy oszczędzanie mają w genach, a wiedzy o finansach szukają w internecie

Oszczędzanie to jeden z najlepszych sposobów na zabezpieczenie przyszłości – zarówno dla siebie, jak i najbliższych, zwłaszcza na najmniej przewidziane sytuacje. Zgodnie z

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Samorządy walczą o ustawę metropolitalną. Powstanie metropolii oznacza dodatkowe środki m.in. na walkę z wykluczeniem transportowym

O uzyskanie statusu metropolii od lat walczą m.in. Trójmiasto, Łódź czy Warszawa. Teraz miasta łączą siły i dyskutują o jednym wspólnym projekcie ustawy metropolitalnej. Choć każdy ośrodek ma inną specyfikę, wszystkie liczą, że odpowiednie przepisy na temat współpracy największych miast z okolicznymi gminami przyniosą wiele korzyści. Jednym z kluczowych obszarów, który może na tym zyskać, jest transport publiczny. Powstanie metropolii oznaczałoby dodatkowe środki na walkę z wykluczeniem komunikacyjnym w małych miejscowościach.

Handel

Europejskie sklepy internetowe skarżą się na nieuczciwą konkurencję z Chin. Apelują o lepszy nadzór nad rynkiem

Chińskie platformy marketplace podbijają europejski rynek e-commerce, a liczba ich klientów w Europie szybko rośnie – w 2023 roku w państwach UE oraz w Wielkiej Brytanii udział konsumentów, którzy dokonali zakupów w handlu elektronicznym od chińskich sprzedawców, wynosił 40 proc. lub więcej. Działalność chińskich sprzedawców wywołuje jednak szereg zarzutów, dotyczących m.in. sposobu i zakresu zbierania danych osobowych oraz ich późniejszego wykorzystywania, bezpieczeństwa produktów sprzedawanych europejskim konsumentom, sposobu ich reklamowania oraz nieuczciwych metod konkurencji, które szkodzą firmom działającym na terenie Unii. Te podkreślają, że nie boją się konkurencji z Azji, ale apelują do regulatorów o lepszą egzekucję przepisów, które powinny obowiązywać wszystkich graczy na rynku.

Problemy społeczne

Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków

Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.