Komunikaty PR

Ostrołęka z pierwszym oddziałem VeloBanku

2024-06-06  |  12:30
Biuro prasowe

Z bogatym portfolio usług finansowych VeloBanku mieszkańcy Ostrołęki mogą zapoznać się podczas wizyty w pierwszej placówce otwartej w tym mieście.  Centralnie położony oddział oferuje nowoczesne rachunki bankowe, lokaty oraz kredyty na prostych zasadach. VeloBank przy ulicy Łęczysk 2 jest dostępny dla klientów w dni robocze między 9:00, a 16:00.

Atrakcyjna oferta VeloBanku zawiera propozycje zarówno dla klientów indywidualnych, jak i małych czy średnich przedsiębiorstw. Nowoczesna marka bankowa stawiająca na technologię i wygodę ma też ciekawe rozwiązania finansowe dla większych firm oraz wspólnot mieszkaniowych i samorządów.

W nowym, dobrze skomunikowanym oddziale VeloBanku w Ostrołęce można zasięgnąć informacji o VeloKoncie z rachunkiem oszczędnościowym VeloSkarbonka, Elastycznym Koncie Oszczędnościowym lub Lokacie na Nowe Środki. Oferujący obsługę kasową punkt jest dostępny dla rodziców z wózkami dziecięcymi i osób z ograniczeniami w poruszaniu się, zaś w jego pobliżu znajduje się parking dla zmotoryzowanych.

Nagradzany kredyt dostępny dla mieszkańców Ostrołęki

W nowo otwartym oddziale VeloBanku w Ostrołęce warto zapoznać się,  z propozycją kredytu gotówkowego z RRSO 11,4%. Nagrodzony prestiżową nagrodą Złoty Bankier 2024 przez redakcję Pulsu Biznesu wakacyjny kredyt, pomoże sfinansować nie tylko wymarzony wyjazd, ale też długo planowany remont lub inny, istotny dla nas cel. A co ważne, jeśli tylko zechcemy, możemy wziąć „urlop” od płacenia rat nawet na 3 miesiące.

– Zbliżające się kalendarzowe lato to doskonała okazja na realizację rodzinnych planów. Wszystko jedno czy będzie to wspólna wycieczka czy odświeżenie mieszkania, ważne, by po niezbędne finansowanie udać się do solidnej i nowoczesnej marki bankowej. Naprzeciw mieszkańcom Ostrołęki wychodzi VeloBank, który otworzył pierwszy oddział w tym mieście przy ulicy Łęczysk 2. To tu doskonale przygotowani merytorycznie konsultanci odpowiedzą na wszelkie pytania dotyczące przejrzystej oferty usług finansowych spod znaku Velo. Dziś już nie trzeba udawać się do pobliskiej Łomży, by poznać bogatą ofertę rachunków bankowych, lokat i kredytów dostępnych dla klientów indywidualnych, rolników czy małych firm. VeloBank w Ostrołęce czeka na klientów, których chcą bankować z głową, korzystając z dobrej oferty na prostych zasadach – podkreśla Adam Buczyński z VeloBanku.

Więcej informacji o bogatej ofercie VeloBanku znajduje się na stronie: https://www.velobank.pl/.

 

Nota prawna

Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO) wynosi 11,4%, całkowita kwota kredytu (bez kredytowanych kosztów) 45 100 zł, całkowita kwota do zapłaty 66 104,10 zł, oprocentowanie zmienne 10,85%, całkowity koszt kredytu 21 004,10 zł (w tym: prowizja 0 zł, odsetki 21 004,10 zł, opłata za prowadzenie VeloKonta oraz obsługę karty do Konta w okresie trwania kredytu 0 zł), 90 miesięcznych rat równych w wysokości po 734,49 zł każda. Kalkulację wykonaliśmy 6.05.2024 r. na reprezentatywnym przykładzie.

Z oferty kredytu gotówkowego możesz skorzystać, jeśli: w ciągu ostatnich 6 miesięcy nie miałeś/miałaś kredytu gotówkowego ani kredytu konsolidacyjnego w VeloBank S.A., masz aktywne zgody marketingowe (w tym SMS, mejl i telefon) oraz  zadeklarujesz, że w całym okresie kredytu spełnisz warunek oferty, tj. będziesz mieć VeloKonto i co miesiąc zapewnisz wpływ na konto min. 2000 zł oraz wykonasz min. 5 płatności kartą do konta lub BLIKIEM. Jeżeli nie spełnisz warunku oferty - od kolejnego miesiąca podwyższymy oprocentowanie kredytu o 2 pp. do czasu ponownego spełnienia warunku. Okres kredytowania do 10 lat.

Podczas wnioskowania o kredyt możesz skorzystać z karencji w spłacie pierwszej raty od 1 do 3 miesięcy i wówczas warunki kosztowe kredytu ulegną zmianie. W okresie karencji nie spłacasz kapitału ani odsetek. Termin płatności raty kapitałowo-odsetkowej będzie zapisany w umowie.

Udzielenie i wysokość kredytu zależą od wyniku badania i oceny Twojej zdolności kredytowej. Szczegóły, w tym opłaty i prowizje znajdziesz w placówkach oraz na velobank.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Bankowość Konto firmowe w VeloBanku to dobry biznes. Można zyskać nawet 1 tys. zł Biuro prasowe
2024-06-21 | 10:00

Konto firmowe w VeloBanku to dobry biznes. Można zyskać nawet 1 tys. zł

VeloBank premiuje właścicieli firm i to nie tylko w Dzień Przedsiębiorcy, który wypada 21 czerwca. Marka stawia na technologię i wygodne usługi, dlatego przedłużyła do końca roku
Bankowość VeloBank w finale konkursu PayTech Awards
2024-06-20 | 15:00

VeloBank w finale konkursu PayTech Awards

Do finału plebiscytu technologicznego PayTech Awards, wyróżniającego największe marki świata finansów, zakwalifikowano trzy zgłoszenia VeloBanku. Adam Marciniak, Prezes
Bankowość Zuza Baum i Kacper Dworniczak rozwiną talent dzięki mecenatowi VeloBanku
2024-06-20 | 10:30

Zuza Baum i Kacper Dworniczak rozwiną talent dzięki mecenatowi VeloBanku

Wokalistka i tekściarka Zuza Baum oraz gitarzysta klasyczny Kacper Dworniczak zostali beneficjentami II edycji VeloTalent. Dzięki mecenatowi VeloBanku zrealizują projekty, związane z

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy wśród narodów najczęściej odwiedzających Czechy. Południowy sąsiad chce przyciągnąć więcej polskich turystów, nie tylko do Pragi

Prawie połowa polskich turystów podróżujących do Czech obiera za cel stolicę tego kraju. Chociaż w ostatnich latach chętniej podróżujemy do innych regionów naszego południowego sąsiada, wciąż wiele miejsc i atrakcji pozostaje nieodkrytych przez Polaków. Czesi chcą to zmienić i ruszają z dwiema kampaniami promocyjnymi skierowanymi do polskich turystów, które mają pokazać nieco inne Czechy, niż do tej pory znaliśmy. Potencjał jest, bo Polacy już dziś stanowią trzecią najliczniejszą grupę gości zagranicznych na czeskim rynku.

Firma

Grupa LUX MED szuka medycznych innowatorów. Najlepsi mogą liczyć na potężny zastrzyk finansowania

Prawie 3/4 polskich start-upów, które rozwijają innowacje w medycynie, nawiązuje współpracę z placówkami medycznymi – pokazuje nowy raport „Top Disruptors in Healthcare 2024”. Wynika z niego też, że największym wyzwaniem dla młodych, innowacyjnych spółek wciąż pozostaje znalezienie inwestora i pozyskanie finansowania. Szansą dla start-upów może się okazać międzynarodowy program eco-Disruptive, prowadzony przez Bupa, właściciela Grupy LUX MED. Obok 200 tys. funtów nagrody finansowej zwycięski start-up może liczyć w nim również na wsparcie doradcze, możliwość dalszego rozwoju swojego produktu bądź usługi oraz szansę zadebiutowania na zagranicznych rynkach.

Ochrona środowiska

Małe i średnie firmy dopiero zapoznają się z tematyką zrównoważonego rozwoju. Oczekiwania ze strony dużych kontrahentów wymuszą na nich szybsze działania

Czynniki ESG, związane ze zrównoważonym rozwojem, odgrywają coraz ważniejszą rolę w działalności firm, bez których zaangażowania niewiele da się zdziałać w kwestii łagodzenia skutków zmian klimatu i zanieczyszczenia środowiska. W Polsce słyszało o nich już 3/4 dużych i 2/3 średnich firm, ale w praktyce długofalową strategię działań w tym obszarze ma o wiele mniej podmiotów. Rodzime przedsiębiorstwa przywiązują też zdecydowanie większą wagę do celów społecznych niż środowiskowych. Jednak unijne regulacje, które wejdą w życie w przyszłym roku, wymuszą poprawę na tym polu, chociaż będą one dotyczyć w pierwszej kolejności dużych podmiotów. One będą z kolei wymagać tego od swoich mniejszych kontrahentów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.