Komunikaty PR

Otwarcie pierwszego w Polsce butiku Guerlain i inne nowości w Westfield Mokotów

2023-12-19  |  14:20
Biuro prasowe

Gdy temperatury na zewnątrz spadają, atmosfera w Westfield Mokotów robi się coraz bardziej gorąca. I to nie tylko ze względu na przedświąteczne, zakupowe szaleństwo. Właśnie to centrum handlowe ceniona francuska marka Guerlain wybrała na lokalizację swojego pierwszego butiku w naszym kraju. Dodatkowo na klientów Westfield Mokotów czekają również inne ciekawe propozycje – niedawno otwarty pop-up LALA, pierwszy concept store marki Vistula, a także nowe odsłony salonów marek ARENART, Elementy i Simone Pérèle.

Pierwszy butik marki Guerlain w Polsce

Westfield Mokotów to bardzo ważne miejsce na retailowej mapie stolicy. Nie ma w Polsce drugiego centrum handlowego, które mogłoby pochwalić się tak szeroką ofertą premium beauty. Tym bardziej, że wielbiciele najwyższej jakości kosmetyków i pięknych zapachów już w grudniu mogą odwiedzić nowo otwarty i pierwszy w Polsce butik marki Guerlain, w którym na klientów czeka dostęp do pełnego asortymentu kosmetycznego i perfumeryjnego marki, w tym do ofert limitowanych.

Butik Guerlain w Westfield Mokotów to elegancka, a zarazem przyjazna przestrzeń, w której dostępna jest różnorodna gama produktów obejmująca ekskluzywną linię zapachów L’Art et La Matiere, klasyczne Bee Bottles czy prestiżową linię pielęgnacyjną Orchidee Imperiale Black. Skorzystać tu można również z szerokiego wachlarza usług jak personalizacja produktów, usługi pielęgnacyjne oraz makijażowe, doradztwo w zakresie doboru perfum czy wód toaletowych, a także możliwości skomponowania własnego, niepowtarzalnego zapachu.

Butik Guerlain w Westfield Mokotów, znajdujący się na poziomie 0, to miejsce o niezwykłej atmosferze, inspirowanej paryskim stylem, w którym każdy klient poczuje się naprawdę wyjątkowo. To idealne miejsce dla wszystkich osób, które poszukują eleganckich prezentów świątecznych dla swoich bliskich.

Otwarcie LALA – moda damska w streetwearowym wydaniu

Wśród nowości w ofercie Westfield Mokotów nie brakuje też propozycji dla fanek mody streetwearowej. Miłośniczki słynnych bluz mogą wybierać spośród wielu kolorów i modeli w nowo otwartym i jedynym w Polsce butiku LALA w przestrzeni The Designer Gallery. Marka powstała ponad 10 lat temu jako część brandu PLNY i od początku jest kreatywnym dziełem Elisy Minetti. Butik w Westfield Mokotów to przestrzeń utrzymana w cukierkowym, różowym kolorze, w której klientki znajdą nie tylko stylową odzież, ale również różnorodne akcesoria. Na pewno warto wpaść tu jeszcze przed świętami!

Pierwszy concept store marki Vistula

Westfield Mokotów ma też propozycję dla osób ceniących sobie klasyczną elegancję. Uznana polska marka Vistula, największy brand z portfolio odzieżowego Grupy VRG, właśnie otworzyła tu swój najnowszy concept store.

Nowy koncept salonów Vistula powstał we współpracy z renomowaną pracownią architektoniczną Schwitzke Górski. Te klasyczne, a zarazem minimalistyczne i nowoczesne przestrzenie, wypełnione oryginalnymi elementami, stanowią ukłon w kierunku świata fashion. Vistula stawia przy tym na energooszczędność i proekologiczność – w sklepach będzie stosowane oświetlenie LED oraz surowce, które można łatwo poddać recyklingowi.

Salon Vistuli w najnowszym koncepcie znajduje się na poziomie +1 centrum handlowego w miejscu poprzedniej lokalizacji.

Odmienione salony ARENTART, ELEMENTY i Simone Pérèle

Również salony ARENTART, Elementy i Simone Pérèle przeszły ostatnio metamorfozę.

ARENART to jedna z najbardziej lubianych przez klientów marek jubilerskich, słynąca z wieloletniej tradycji. Odmienione wnętrze jej salonu utrzymane jest w czerwieni, będącej symbolem tego brandu, oraz złocie, bieli, czerni i beżu, które wspólnie tworzą atmosferę luksusu. Na środku salonu znajduje się wyspa, gdzie prezentowane są najnowsze kolekcje marki. Tym samym wizyta w ARENART staje się nie tylko okazją do zakupu wyjątkowej biżuterii, ale również niepowtarzalnym doświadczeniem. A piękna biżuteria to zawsze świetny pomysł na świąteczny upominek.

Do nowego, większego lokalu przeniosły się także Elementy, kochane przez klientów za funkcjonalność, ponadczasowość oraz kapsułowość kolekcji szytych w kraju ze zrównoważonych surowców. Nowy salon tej polskiej marki znajduje się na poziomie +1 Westfield Mokotów, w strefie The Designer Gallery.

Simone Pérèle tworzy perfekcyjnie skrojoną i subtelnie zdobioną bieliznę, dostosowaną do każdego typu sylwetki, która nie tylko upiększa ciało, ale też dodaje pewności siebie. W nowo zaaranżowanym salonie marki (również w The Designer Gallery) klientki wybierać mogą spośród szerokiej oferty bielizny dziennej, nocnej oraz kostiumów kąpielowych.

Tegoroczna zima w Westfield Mokotów z pewnością będzie gorąca! Otwarcie pierwszego butiku marki Guerlain w Polsce, pop-upu LALA, nowego concept store marki Vistula oraz odmienionych salonów ARENART, Elementy i Simone Pérèle to nie tylko rozszerzenie oferty handlowej, ale przede wszystkim wyjątkowe doświadczenia zakupowe.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Handel Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie
2025-06-10 | 06:00

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Jako przedsiębiorca zapewne zauważasz, że cyfrowa transformacja to już nie tylko trend, ale konieczność. W dobie mobilności i dynamicznych zmian rynkowych, obsługa sprzedaży
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł

Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek

Polityka

Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– ​Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro.  Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.

Handel

Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.