Komunikaty PR

Otwarcie pierwszego w Łodzi sklepu Candy Cat

2023-07-15  |  12:00
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.02 MB )

Manufaktura spełnia marzenie łasuchów – właśnie otworzył się tu pierwszy w Łodzi sklep sieci Candy Cat

Europejska marka Candy Cat, poszerzając listę miast, w których jest obecna, o Łódź, wybrała Manufakturę. I była to z pewnością słuszna decyzja, bo sklep od pierwszych dni cieszy się niesłabnącą popularnością wśród gości Manufaktury. Nic dziwnego - można tu kupić m.in. żelki pająki, bezy przypominające banany, słodkie toffie… słowem: wszystko, o czym tylko marzą łasuchy. To miejsce, gdzie amatorzy słodkich propozycji mogą puścić wodzę fantazji i własnoręcznie skomponować swój wyjątkowy zestaw słodyczy lub zdecydować się na gotową paczkę.

Candy Cat zajął narożny lokal na piętrze galerii handlowej Manufaktury, w części skupiającej marki spożywcze. Klientów kusi bogaty wybór najwyższej jakości słodyczy, zadowalających nawet najbardziej wymagające podniebienia. Marka znana jest ze swojej pasji do tworzenia wyjątkowych smaków i innowacyjnych produktów.

Candy Cat to miejsce, w którym można kupić słodycze z Azji, Ameryki Południowej czy Europy. Wybór jest ogromny – żelki w różnych smakach, wariacjach i kształtach np. takie przypominające jajka lub pająki. Ciekawą propozycją są także żelki „spicy”, dla tych którzy szukają dodatkowych wrażeń. W ofercie znajdują się także różne smaki toffie, karmelków, bez, gum, orzechów, draży czy pianek. Dla fanów nietypowych smaków także znajdzie się coś ekstra – lukrecja prosto z Holandii oraz Hiszpanii.

Sklep w Manufakturze jest już dziesiątą placówką Candy Cat w Polsce. Znakiem charakterystycznym łódzkiego punktu są nawiązania do świata piratów. Słodycze, niczym skarby ze statku, niemalże wysypują się ze stylowych drewnianych beczek i można nabierać je samodzielnie do papierowych torebek. By uniknąć nieco mrocznego klimatu, dla przełamania konwencji pirackiej – na ścianach i w dodatkach zastosowano pastelowe kolory.

- Otwarcie Candy Cat to kolejny krok na drodze do poszerzania oferty Manufaktury. Cieszymy się, że kolejna europejska marka, planując ekspansję uwzględniła, że w Łodzi to właśnie w Manufakturze będzie rozwijać swój biznes najprężniej. Już teraz widzimy bardzo duże zainteresowanie salonem Candy Cat. To miejsce, które z pewnością szybko stanie się punktem obowiązkowym do odwiedzenia, np. podczas zakupów z dzieckiem. Wierzymy, że Candy Cat to kolejny powód, żeby odwiedzić Manufakturę mówi Monika Langner, rzecznik prasowy Manufaktury.

Candy Cat ma powierzchnię 104,87 mkw., znajduje się na 1. piętrze, obok lokali Czas na Herbatę oraz naprzeciwko piekarni Z pieca rodem.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Polacy nie korzystają z hossy trwającej na warszawskiej giełdzie. Na wzrostach zarabiają głównie inwestorzy zagraniczni

Od października 2022 roku na rynkach akcji trwa hossa, nie omija ona także warszawskiej giełdy. Mimo to inwestorzy indywidualni odpowiadają zaledwie za kilkanaście procent inwestycji, a o wzrostach decyduje i na nich zarabia głównie kapitał z zagranicy. Widać to również po napływach i odpływach do i z funduszy inwestycyjnych. Zdaniem Tomasza Koraba, prezesa EQUES Investment TFI, do przekonania Polaków do inwestowania na rodzimej giełdzie potrzeba zysków z akcji, informacji o tych zyskach docierającej do konsumentów oraz czasu.

Polityka

Obowiązek zapełniania magazynów gazu w UE przed sezonem zimowym ma zapewnić bezpieczeństwo dostaw. Wpłynie też na stabilizację cen

Unia Europejska przedłuży przepisy z 2022 roku dotyczące magazynowania gazu. Będą one obowiązywać do końca 2027 roku. Zobowiązują one państwa członkowskie do osiągnięcia określonego poziomu zapełnienia magazynów gazu przed sezonem zimowym. Magazyny gazu pokrywają 30 proc. zapotrzebowania Unii Europejskiej na niego w miesiącach zimowych. Nowe unijne przepisy mają zapewnić stabilne i przystępne cenowo dostawy.

Infrastruktura

Gminy zwlekają z uchwaleniem planów ogólnych zagospodarowania przestrzennego. Może to spowodować przesunięcie terminu ich wejścia w życie

Reforma systemu planowania i zagospodarowania przestrzennego rozpoczęła się we wrześniu 2023 roku wraz z wejściem w życie większości przepisów nowelizacji ustawy z 27 marca 2003 roku. Uwzględniono w niej plany ogólne gminy (POG) – nowe dokumenty planistyczne, za których przygotowanie mają odpowiadać samorządy. Rada Ministrów w kwietniu br. uchwaliła jednak ustawę o zmianie ustawy z 7 lipca 2023 roku, a jej celem jest zmiana terminu obowiązywania studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gmin na 30 czerwca 2026 roku. Wskazana data może nie być ostateczna z uwagi na to, że żadna z gmin nie uchwaliła jeszcze POG.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.