PANASONIC REZYGNUJE Z UCZESTNICTWA W IBC 2020
Panasonic poinformował o rezygnacji ze swojego uczestnictwa w IBC 2020 w Amsterdamie we wrześniu tego roku. Zamiast tego, firma skupi się na wspieraniu swoich partnerów i klientów w działaniach digitalowych, uruchamiając platformę Technology Experience Zone, aby wesprzeć wymianę wiedzy i informacji w branży.
Udoskonalenia wyróżniające model AK-HC3900 obejmują pełny zestaw funkcji HDR/SDR, poszerzoną obsługę wielu formatów (1080: 59,94p, 50p, 59,94i, 50i, 29,97psF, 25psF, 23,98psF, 720: 59,94p/50p) oraz opcję przyszłego uaktualnienia do produkcji 4K 60p/50p z natywną rozdzielczością filmów 4K oraz rozdzielczością poziomą 2000 linii TV.
To była bardzo trudna decyzja. Z niecierpliwością czekamy na coroczne powitanie gości na tym ważnym wydarzeniu branżowym, ale priorytetem musi być dobre samopoczucie, a przede wszystkim bezpieczeństwo naszych pracowników, partnerów i uczestników. W międzyczasie skupimy się na dodatkowych działaniach i współpracy z naszymi partnerami i liderami w branży, aby stale rozwijać nowe treści dla naszej platformy Technology Experience Zone takie jak transmisje na żywo, webinary, podcasty video i szkolenia. Będziemy dalej rozszerzać naszą ofertę i dążyć do zapewnienia naszym klientom jak najlepszych doświadczeń w sferze wirtualnej, aby mogli być na bieżąco z najnowszymi wiadomościami z Panasonic Broadcast & ProAV, powiedział André Meterian, dyrektor Panasonic Professional Video Systems w regionie EMEA.
Więcej informacji na temat platformy Technology Experience Zone można znaleźć na stronie internetowej: https://business.panasonic.co.uk/professional-camera/Broadcast-and-ProAV-Technology-Experience-Zone.
Systemy informatyczne dla firm produkcyjnych i usługowych – jak wybrać rozwiązanie idealne dla Twojego biznesu?
Bezpieczne przechowywanie danych klientów – wyzwania i rozwiązania dla właścicieli e-sklepów
5 najczęstszych mitów o pracy w IT. Sprawdź, jak jest naprawdę!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
Dwa konkursy w Agencji Badań Medycznych w 2025 roku. Do wzięcia 275 mln zł
Agencja Badań Medycznych w przyszłym roku planuje ogłosić dwa konkursy. Pierwszy z nich dotyczy niekomercyjnych badań klinicznych z przewidywaną alokacją w wysokości 200 mln zł, drugi – niekomercyjnych eksperymentów badawczych z pulą w wysokości 75 mln zł. ABM zapowiada, że w 2025 roku skupi się na badaniach własnych, a także budowie rozwoju współpracy międzynarodowej.
Handel
Polscy producenci drobiu liczą na ponowne otwarcie chińskiego rynku. Kraje azjatyckie coraz ważniejszym importerem
Polska wciąż cieszy się w świecie renomą cenionego producenta mięsa drobiowego. Na eksport trafia ok. 60 proc. rocznej produkcji, czyli prawie 2 mln t. Polscy producenci walczą o silną pozycję na zagranicznych rynkach. Priorytetem jest dla nich ponowne uruchomienie eksportu do Chin, który został wstrzymany pięć lat temu ze względu na ptasią grypę. Trwa dopracowywanie szczegółów porozumienia w tej sprawie.
Finanse
Zbiórki internetowe przestały się już kojarzyć wyłącznie z finansowaniem leczenia. Ludzie zbierają także na podstawowe potrzeby i realizację marzeń
Połowa Polaków wspiera zbiórki charytatywne online – wynika z raportu przygotowanego przez SW Research dla Allegro. Najczęściej przekazujemy datki na pomoc humanitarną związaną z kataklizmami, wsparcie chorych, pomoc dzieciom czy zwierzętom. Jeszcze do niedawna zbiórki internetowe kojarzyły się głównie z finansowaniem terapii czy rehabilitacji dla ciężko chorych, ale coraz częściej ludzie zbierają na podstawowe potrzeby, takie jak żywność czy opał na zimę, ale również na realizację marzeń.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.