PANASONIC REZYGNUJE Z UCZESTNICTWA W IBC 2020
Panasonic poinformował o rezygnacji ze swojego uczestnictwa w IBC 2020 w Amsterdamie we wrześniu tego roku. Zamiast tego, firma skupi się na wspieraniu swoich partnerów i klientów w działaniach digitalowych, uruchamiając platformę Technology Experience Zone, aby wesprzeć wymianę wiedzy i informacji w branży.
Udoskonalenia wyróżniające model AK-HC3900 obejmują pełny zestaw funkcji HDR/SDR, poszerzoną obsługę wielu formatów (1080: 59,94p, 50p, 59,94i, 50i, 29,97psF, 25psF, 23,98psF, 720: 59,94p/50p) oraz opcję przyszłego uaktualnienia do produkcji 4K 60p/50p z natywną rozdzielczością filmów 4K oraz rozdzielczością poziomą 2000 linii TV.
To była bardzo trudna decyzja. Z niecierpliwością czekamy na coroczne powitanie gości na tym ważnym wydarzeniu branżowym, ale priorytetem musi być dobre samopoczucie, a przede wszystkim bezpieczeństwo naszych pracowników, partnerów i uczestników. W międzyczasie skupimy się na dodatkowych działaniach i współpracy z naszymi partnerami i liderami w branży, aby stale rozwijać nowe treści dla naszej platformy Technology Experience Zone takie jak transmisje na żywo, webinary, podcasty video i szkolenia. Będziemy dalej rozszerzać naszą ofertę i dążyć do zapewnienia naszym klientom jak najlepszych doświadczeń w sferze wirtualnej, aby mogli być na bieżąco z najnowszymi wiadomościami z Panasonic Broadcast & ProAV, powiedział André Meterian, dyrektor Panasonic Professional Video Systems w regionie EMEA.
Więcej informacji na temat platformy Technology Experience Zone można znaleźć na stronie internetowej: https://business.panasonic.co.uk/professional-camera/Broadcast-and-ProAV-Technology-Experience-Zone.
Zaoszczędź każdą milisekundę z kartą graficzną INNO3D RTX! Technologia NVIDIA Re
Jak nowe technologie i AI kształtują przyszłość biznesu
2024 rokiem integracji sztucznej inteligencji według raportu UiPath
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Infrastruktura
Warszawa przyspiesza proces termomodernizacji budynków. Stolicę czekają wielomiliardowe wydatki
Zgodnie z Zieloną Wizją Warszawy stolica ma zredukować emisje gazów cieplarnianych o 40 proc. do 2030 roku. To cel pośredni przed zaplanowanym do 2050 roku osiągnięciem neutralności klimatycznej. Dużą rolę w tym procesie będzie odgrywać termomodernizacja budynków prowadząca do ograniczenia zużycia energii i ciepła. Elektrownie i elektrociepłownie podlegające administracji centralnej odpowiadają dziś za ok. 70 proc. emisji dwutlenku węgla w mieście. Stolicę czekają wielomiliardowe wydatki, wspierane również środkami z UE.
Farmacja
Giganci farmaceutyczni inwestują w sztuczną inteligencję. Chcą szybciej i taniej opracowywać kandydatów na leki
Rynek wykorzystania sztucznej inteligencji w procesie projektowania nowych leków wzrośnie w ciągu pięciu lat ponad pięciokrotnie – przewidują analitycy MarketsandMarkets. Symptomy dynamicznych wzrostów widać już teraz – w ciągu ostatnich dni giganci farmaceutyczni podpisali kilka dużych umów na wykorzystanie rozwiązań z zakresu SI w typowaniu i wstępnej ocenie kandydatów na nowe leki. Modele układu odpornościowego i algorytmy analizujące skuteczność oraz bezpieczeństwo terapii celowanych pozwalają przyspieszyć tempo wdrażania innowacji lekowych i zwiększać skuteczność procesu opracowywania nowych leków. Obecnie jest ona bardzo niska – wynosi zaledwie 10 proc.
Farmacja
Mężczyźni w Polsce żyją średnio siedem lat krócej niż kobiety. Różnica ta należy do najwyższych w UE
Umieralność mężczyzn w Polsce, podobnie jak w innych krajach, jest wyższa niż kobiet. Jak wskazuje GUS, w 2023 roku przeciętne trwanie życia mężczyzn wynosiło 74,7 lat, a kobiet – 82 lata. Choć w ostatnim czasie ta różnica maleje, wciąż jest większa niż w innych krajach europejskich. Eksperci Stowarzyszenia na rzecz Chłopców i Mężczyzn podkreślają, że przyczynia się do tego wiele czynników społecznych, m.in. inny charakter pracy i większa wypadkowość czy bagatelizowanie profilaktyki zdrowotnej.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.