Komunikaty PR

Panattoni kupuje grunt na warszawskim Annopolu i tworzy kolejny park City Logist

2021-01-19  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Ewelina Ciuchta
Konkret PR

ul. Konduktorska 4 lok. 9
00-775 Warszawa
e.ciuchta|konkretpr.pl| |e.ciuchta|konkretpr.pl
508 338 267
www.konkretpr.pl

Panattoni, lider rynku nieruchomości przemysłowych w Europie, zakupił działkę o powierzchni 8,2 ha na warszawskim Annopolu. Deweloper zrealizuje tu City Logistics Warsaw IV, które zajmie ok. 40 000 m kw. Dwa obiekty w ramach parku powstaną w atrakcyjnej lokalizacji, przy drodze S8 pozwalającej na sprawny transport krajowy i zagraniczny. Inwestycja położona będzie także w bezpośrednim sąsiedztwie pętli tramwajowej. City Logistics Warsaw IV to już szósta realizacja w ramach koncepcji City Logistics w Warszawie.

Blisko ludzi, blisko Europy. City Logistics Warsaw IV w idealnej lokalizacji. City Logistics Warsaw IV powstanie na działce o powierzchni 8,2 ha i będzie składać się z dwóch hal o łącznej powierzchni 40 000 m kw. Inwestycja zostanie wybudowana w doskonałej lokalizacji, tuz obok pętli tramwajowej. Dzięki niej przyszli pracownicy parku, będą mogli dotrzeć do centrum miasta w ok. 30 minut. Ponadto, niecałe 2 km od inwestycji położona będzie finalizowana stacja drugiej linii metra - Bródno. City Logistics Warsaw IV znajdzie się przy drodze S8, która zapewnia wygodny transport do ważnych ośrodków logistycznych w Polsce – Białystok, Poznań oraz dalej do Niemiec.

Na korzystną lokalizację zwraca również uwagę Marek Dobrzycki, Managing Director z Panattoni: „Umiejscowienie naszej nowej inwestycji na Annopolu wiąże się z szeregiem korzyści. Po pierwsze to doskonała baza dla najemców, dzięki bezpośredniemu połączeniu z Białymstokiem i Poznaniem, czy dalej z Niemcami. Po drugie, obiekt będzie doskonale skomunikowany z resztą miasta, co zagwarantuje dostęp do pracowników. Połączenia tramwajowe oraz nieodległa stacja metra Bródno pozwolą na sprawne dotarcie z niemal każdej części stolicy”. – oraz dodaje – „Nie można również zapominać, że Annopol to historyczna tkanka przemysłowa Warszawy, a lokalizacja nie wchodzi w konflikt z zabudową mieszkalną. Wszystko to tworzy doskonały klimat do prowadzenia działalności w ramach City Logistics Warsaw IV.

City Logistics po raz kolejny. Panattoni nie zwalnia tempa. City Logistics Warsaw IV to już szósta inwestycja w obszarze City Logistics w stolicy. Poza Warszawą wciąż rozwijane są te projekty we Wrocławiu, w Katowicach, Łodzi czy Poznaniu - obecnie deweloper dostarczył ok. 200 000 m kw. powierzchni w ramach miejskiej logistyki, będąc w trakcie budowy kolejnych 100 000 m kw.

Wysoka aktywność Panattoni Europe w tym obszarze, to reakcja na zwiększające się potrzeby na obiekty wewnątrz aglomeracji. Coraz większa liczba mieszkańców dużych miast oraz rosnąca popularność e-commerce sprawiają, że firmy chcą być jak najbliżej swoich klientów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Konkret PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia? Biuro prasowe
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Nieruchomości Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie
Nieruchomości Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego?
2025-02-21 | 11:50

Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego?

Inwestowanie w nieruchomości to budowanie majątku na pokolenia, dlatego od zawsze jest ono postrzegane jako pewna i dochodowa forma lokowania kapitału. Nie od dziś wiadomo, że

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Prace nad unijnym budżetem po 2027 roku nabierają tempa. Projekt ma być gotowy w lipcu

W Parlamencie Europejskim głosowanie nad sprawozdaniem dotyczącym wieloletniego budżetu UE na lata 2028–2034. Uwzględnia ono stanowisko PE ws. priorytetów na kolejną perspektywę finansową, ale też struktury i zasobów budżetu. Priorytetem ma być m.in. kwestia obronności ze względu na globalne napięcia geopolityczne i wojnę w Ukrainie. Zdaniem europosła PiS w pracach nad wieloletnimi ramami finansowymi brakuje rzetelnej debaty o źródłach finansowania planowanych wydatków i konieczności szukania oszczędności. Obawia się przy tym niekorzystnych zmian w polityce spójności i polityce rolnej.

Handel

Rynek saszetek nikotynowych w Polsce będzie uregulowany. Osoby nieletnie nie będą mogły ich kupić

Siódmego maja sejmowa Komisja Zdrowia zajmie się nowelizacją ustawy o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych, która w części reguluje rynek woreczków nikotynowych. Eksperci z Forum Prawo dla Rozwoju podkreślają pilną potrzebę objęcia tego rynku przepisami prawnymi. Podkreślają, że brak odpowiednich regulacji prawnych dotyczących tych produktów, obecnych na polskim rynku od pięciu lat, to realne zagrożenie dla zdrowia publicznego. Niezbędne są kompleksowe przepisy, które uregulują kwestię saszetek i ograniczą do nich dostęp młodzieży.

Prawo

PE pracuje nad zmianą rozliczania redukcji emisji CO2 dla nowych aut. Producenci mogą uniknąć wysokich kar

Na wtorkowym posiedzeniu Parlamentu Europejskiego posłowie zgodzili się w trybie pilnym procedować kwestię zmiany dotyczącej redukcji emisji CO2 dla nowych aut osobowych i dostawczych. Głosowanie w tej sprawie odbędzie się w czwartek 8 maja. Dzięki zmianie podejścia do obowiązku corocznej redukcji dwutlenku węgla producenci samochodów mogą uniknąć grożących im kar, które pewnie przełożyłyby się na wzrost cen dla klienta końcowego oraz na dalsze pogorszenie kondycji branży.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.