Komunikaty PR

Panattoni wchodzi na rynek francuski

2021-09-07  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Ewelina Ciuchta
Konkret PR

ul. Konduktorska 4 lok. 9
00-775 Warszawa
e.ciuchta|konkretpr.pl| |e.ciuchta|konkretpr.pl
508 338 267
www.konkretpr.pl

Panattoni, lider rynku nieruchomości przemysłowych w Europie, kontynuuje ekspansję na rynku europejskim i otwiera biuro w Paryżu. Salvi Cals objął stanowisko Managing Directora francuskiego oddziału.

Panattoni rozszerza swoją obecność w Europie. Po udanych przedsięwzięciach w Niemczech, Wielkiej Brytanii, Holandii, Polsce, Hiszpanii, na Węgrzech, w Czechach i na Słowacji, Panattoni zdecydowało się na ekspansję na kolejny rynek. Najnowszym kierunkiem jest Francja - dynamiczny i strategiczny dla inwestorów rynek, na którym zapotrzebowanie klientów końcowych jest wysokie. W pierwszej połowie 2021 r. popyt na francuskie nieruchomości logistyczne wyniósł 1,7 mln m2*. "Francja stanowi istotny rynek dla naszych klientów. Położona w sercu Europy Zachodniej, jest bramą do wielu krajów europejskich, w których już jesteśmy obecni, jak również do rynków, na których chcemy się rozwijać. Usługi oferowane przez porty, lotniska i infrastrukturę drogową są kluczowym wyróżnikiem tego kraju - wyjaśnia Robert Dobrzycki, Chief Executive Officer Panattoni Europe.

"Nasi klienci działają na wielu rynkach europejskich. Na każdym z nich chcemy zaoferować im jak najlepsze warunki, dostarczając najwyższej klasy platformy logistyczne i powierzchnie produkcyjne" - podkreśla Robert Dobrzycki. Siła i potencjał rynku francuskiego to główne powody tej ekspansji: "Podobnie jak w innych krajach europejskich, globalna pandemia nie miała negatywnego wpływu na popyt na magazyny. Odporność 3PL i detalistów, a także nowe trendy konsumenckie, w szczególności szybki rozwój e-commerce, dały nam pozytywne sygnały, których potrzebujemy, aby już teraz rozpocząć budowę doświadczonego zespołu profesjonalistów we Francji" - dodaje.

Francuskim oddziałem Panattoni pokieruje Salvi Cals, który został mianowany Managing Directorem. "Panattoni daje mi możliwość zaoferowania naszym klientom i partnerom szerokiego wachlarza usług. Siła globalnej platformy Panattoni pozwala francuskiemu zespołowi na szybkie działanie i rozwój różnorodnych aktywów, każdej wielkości i we wszystkich regionach Francji, gdzie podaż może być ograniczona", wyjaśnia Salvi Cals, Managing Director Panattoni na Francję.

Salvi Cals posiada 15-letnie doświadczenie w branży nieruchomości komercyjnych we Francji, w tym ponad 10 lat w Prologis, gdzie w latach 2010-2014 nadzorował zespół usług inwestycyjnych  w Europie Południowej. Następnie Salvi dołączył do zespołu ds. wdrażania kapitału, do 2020 r. odpowiadając za rynki Paryża i Hawru, kiedy to awansował na stanowisko Head of Capital Deployment na Francję. W trakcie swojej kadencji Salvi zarządzał projektami o powierzchni 330 000 mkw., w tym projektami spekulacyjnymi i built-to-suit, nabył 60 000 mkw. miejskich aktywów logistycznych w Paryżu oraz zabezpieczył 1 mln mkw. nowych terenów inwestycyjnych.

*Źródło: CBRE - France Logistics MarketView Q2 2021

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Konkret PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Nieruchomości Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.

Telekomunikacja

Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem

Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.