Komunikaty PR

Panattoni zakończyło budowę obiektu BTS dla Animex Foods w Ostródzie

2021-04-26  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Ewelina Ciuchta
Konkret PR

ul. Konduktorska 4 lok. 9
00-775 Warszawa
e.ciuchta|konkretpr.pl| |e.ciuchta|konkretpr.pl
508 338 267
www.konkretpr.pl

Panattoni, lider rynku powierzchni przemysłowych w Europie, zakończył budowę obiektu typu BTS dla firmy Animex Foods, największej w Polsce firmy spożywczej, producenta i eksportera mięsa. Nowoczesny budynek o powierzchni 10 153 m kw. powstał pod Ostródą w województwie warmińsko-mazurskim i spełnia bardzo wysokie normy związane z przechowywaniem żywności.

Są deweloperzy i jest Panattoni. Budynek został przekazany firmie Animex Foods z końcem marca br. – „Mimo trwającej pandemii i sroższej niż ostatnio zimy, udało się nam go ukończyć w terminie. Obiekt wymagał spełnienia wysokich norm technicznych oraz pozyskania certyfikatów potwierdzających, że przechowywana tutaj żywność będzie bezpieczna. Tego rodzaju wyzwania nie są nam jednak obce. Panattoni specjalizuje się w budowie obiektów typu BTS dla firm z różnych branż, począwszy od producentów baterii do samochodów elektrycznych czy sprzętu AGD, na kolosach handlu internetowego. Jedna trzecia oddanej przez nas do tej pory powierzchni, czyli ponad 3 mln m kw., to właśnie obiekty budowane pod konkretne potrzeby najemców” – tłumaczy Marek Foryński, BTS Managing Director, Panattoni

Najnowsza inwestycja ma wzmocnić dalszy rozwój Animex Foods i poprawić jego konkurencyjność. Firma jest liderem na rynku mięsa wieprzowego, drobiu i przetworzonych produktów mięsnych w Polsce. Należą do niego takie marki jak Krakus, Morliny, czy Berlinki. Od 1999 roku Animex Foods jest częścią międzynarodowego giganta branży spożywczej Smithfield Foods, a od 2013 roku WH Group - największego na świecie producenta wieprzowiny.

- „Nowe centrum magazynowe i dystrybucyjne powstało niedaleko jednego z naszych kluczowych zakładów przetwórczych. Dzięki niemu będziemy mogli zwiększyć możliwości operacyjne  pobliskiego zakładu oraz poprawić efektywność łańcucha dostaw. Kluczowa jest bliskość naszych dostawców oraz natychmiastowy dostęp do drogi ekspresowej S7 (Warszawa-Gdańsk), a tym samym portu morskiego w Trójmieście. Zgodnie z przyjętą strategią  ok.  30 proc. rocznych przychodów firmy pochodzi z eksportu, realizowanego m.in. do krajów Unii Europejski oraz Wielkiej Brytanii, a także USA czy Wietnamu. czy - wyjaśnia Łukasz Dominiak, Dyrektor ds. Public i Government Relations Animex Foods

Inwestycję Panattoni dla Animex Foods komentuje także Wójt Gminy Ostróda Bogusław Fijas: - „Bardzo cenimy każdego inwestora na naszym rynku. Dzięki nim region się rozwija i powstają nowe miejsca pracy. Dlatego robimy wszystko, by klimat do biznesu był u nas przyjazny a nasze proinwestycyjne nastawienie pomocne przedsiębiorcom na każdym etapie realizacji inwestycji”.

Nowe centrum magazynowo-dystrybucyjne Animex Foods powstało na działce o powierzchni 2,7 hektara w Tyrowie pod Ostródą. Na powierzchni ponad 10 000 m kw. znalazły się m.in. trzy chłodnie (z temperaturą od 0 do +6 °C), mroźnia z temperaturą kontrolowaną na poziomie -22 °C oraz magazyn suchy.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Konkret PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Nieruchomości Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Handel

Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.

Prawo

Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.