PANEK CarSharing z nową aplikacją i planami elektryfikacji floty.
PANEK CarSharing z nową aplikacją i planami elektryfikacji floty.
Lider rynku współdzielenia pojazdów stawia na rozwój.
Do 2030 roku w Europie, co trzeci przejechany kilometrów będzie współdzielony. Ten trend wiąże się z potrzebą stałego rozszerzania się usług carsharingu – przede wszystkim rozwojem aplikacji i pełną elektryfikacją floty. PANEK CarSharing zapowiada gotowość sprostania tym wyzwaniom.
Według danych Global Market Insights rynek carsharingu na świecie będzie rósł w najbliższych latach 20% rok do roku. I w 2027r. wyniesie aż 6,5 miliadra USD.[1] Nic nie wskazuje na to, żeby po tym okresie ten trend miał się zmienić, a szacunki analityków mówią o 400 milionach użytkowników aplikacji carsharingowych za 9 lat.[2]
Najnowocześniejszy system zarządzania usługą na ryku
Firma PANEK CarSharing kończy właśnie prace nad autorską aplikacją, która będzie stabilna
i zarazem niezwykle przyjazna dla użytkownika. Nowoczesny system zarządzania usługą da możliwość rozbudowywania go o kolejne segmenty działalności, jakie przedsiębiorstwo planuje wprowadzić do swojej oferty w niedalekiej przyszłości. Produkt, który za chwilę zostanie oddany klientom, będzie właściwą odpowiedzią na ich obecne potrzeby, ale też przestrzenią umożliwiającą dopasowywanie się na bieżąco do wymagań błyskawicznie rozwijającego się rynku.
Przyszły rok będzie również stał pod znakiem rozwoju kadry. Świetnie wyszkoleni mechanicy
i pracownicy, którzy każdego dnia dbają o czystość samochodów, stan oleju i poziom płynu do spryskiwaczy, to filar działalności firmy. Przedsiębiorstwo już teraz zatrudnia 400 osób, ale
w związku z rozwojem aplikacji będzie potrzebować nowych, doskonale wykształconych ekspertów IT czuwających nad poprawnym działaniem i rozwojem autorskiego systemu PANEK CarSharing.
Największa flota z wielkimi ambicjami
Aby funkcjonowanie aplikacji miało sens potrzebna jest odpowiednia flota samochodów, dopasowana do oczekiwań i potrzeb odbiorców usługi. Już dziś możemy przemieszczać się pomiędzy 100 miastami za pomocą ponad 2500 pojazdów. W przyszłym roku planowane jest poszerzanie dostępności samochodów, w szczególności tych z grup ekonomicznych, ponieważ ceny ich wynajmu są najbardziej atrakcyjne. Pomimo ogromnego kryzysu na rynku półprzewodników, który niemal zatrzymał dostawy nowych samochodów, pod koniec 2021 roku udało się rozpocząć wprowadzanie aż 300 nowych egzemplarzy Opla Corsa. Pojawienie się na rynku tego modelu w dużej liczbie spotkało się z ogromnym entuzjazmem odbiorców usługi, co utwierdza w przekonaniu, że firma obrała właściwy kierunek rozwoju.
Według danych płynących od analityków już w 2030 roku co trzeci przejechany w Europie kilometr będzie współdzielony. Do tego czasu PANEK CarSharing będzie posiadał w pełni zelektryfikowaną flotę. W ciągu najbliższej dekady wszystkie samochody będą posiadały silniki elektryczne, co pozwoli na zeroemisyjność firmy i przyczyni się do polepszenia stanu powietrza w naszych miastach.
Już teraz możemy znaleźć pojazdy na wynajem, które napędzane są tylko i wyłącznie prądem. W ostatnich dniach do floty PANEK CarSharing dołączyła TESLA Model S, która ma za zadanie przyciągnąć uwagę użytkowników i skierować ją na elektromobilności, bo nowoczesne przedsięwzięcia na taką skalę muszą być nie tylko zyskowne, ale przede wszystkim odpowiedzialne. Nowością jest także powrót do floty PANEK marki Porsche z kultowym 911.
2021 rok firma PANEK CarSharing kończy z ponad 2500 samochodami dostępnymi w 100 miastach w całej Polsce. Tylko w ostatnim kwartale mijającego roku udało się wprowadzić do użytku 300 nowych samochodów, które zasiliły przede wszystkim najpopularniejszy segment ECONOMY+. Mając w planach wprowadzenie zupełnie nowej aplikacji i rozwój floty o nowe doskonałe pojazdy z optymizmem patrzy na zbliżający się 2022r.
Czym jest carsharing
Carsharing, czyli współdzielenie pojazdów, jest ciekawą alternatywą nie tylko dla osób, które nie posiadają własnego samochodu. PANEK CarSharing to także rozwiązanie dla osób które dysponują własnym samochodem, ale w danej sytuacji potrzebują innego rodzaju pojazdu czy określonej funkcjonalności. To także rozwiązane dla osób, które lubią „przejechać się tu i teraz” ciekawym autem bez konieczności jego zakupu.
Szeroka gama pojazdów – od „zwykłych osobówek” poprzez wyróżniające się oldtimer’y czy samochody dostawcze (małe, do swobodnego przemieszczania się po mieście, jak i duże na duże potrzeby) i supersamochody - pozwala idealnie zaspokoić różne potrzeby, gusta i fascynacje. Klasyczne, jak Syrena 105, Fiat 126p czy Mercedes W124, pozwolą starszym użytkownikom przywołać młodzieńcze wspomnienia i sięgnąć do początków motoryzacyjnej przygody. Supersamochody –w tym m.in. Ferrari F430, Aston Martin V8 Vantage, Bentley Continental GT czy BMW 650i są szansą na spełnienie motoryzacyjnych marzeń i wyjątkową przejażdżkę.
Więcej informacji znaleźć można na www.panekcs.pl.
[1] https://www.gminsights.com/industry-analysis/carsharing-market
[2] https://readwrite.com/2020/10/06/heres-what-you-need-to-know-about-the-future-of-car-sharing/

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.