Komunikaty PR

Parker Lane Polska dołącza do najemców MLP Pruszków I

2024-10-17  |  10:00

Międzynarodowa firma specjalizująca się w kompleksowych rozwiązaniach odsprzedaży towarów dla branży modowej oraz Off-Price wynajęła około 3,6 tys. m kw. powierzchni w centrum logistycznym MLP Pruszków I. Parker Lane Polska wprowadzi się do obiektu w ciągu najbliższych kilku tygodni. W zawarciu transakcji najemcę wspierała agencja Triflow.

MLP Group wynajęło nowemu najemcy przestrzeń w centrum logistycznym MLP Pruszków I. Firma Parker Lane Polska będzie korzystała łącznie z około 3,6 tys. m kw. nowoczesnej powierzchni, z czego na cele magazynowe przeznaczone będzie ponad 3,2 tys. m kw., a na socjalne i biurowe pozostałe 344 m kw. Przed wprowadzeniem się najemcy przeprowadzone zostaną prace dostosowujące obiekt do wymagań klienta. Z części magazynowej będzie mógł w pełni korzystać od połowy listopada br., a z części biurowej od marca przyszłego roku. W zawarciu transakcji pośredniczyła agencja Triflow.

Parker Lane Polska to międzynarodowa firma specjalizująca się w kompleksowych rozwiązaniach odsprzedaży, w tym zarzadzania sprzedażą asortymentu pochodzącego z nadprodukcji, zwrotów konsumenckich oraz zwrotów online branży modowej. Wspomniana usługa odsprzedaży kierowana jest do znanych marek i oferuje zintegrowane strategie i rozwiązania direct-to-consumer (D2C) i business-to-business (B2B) w ramach jednego przejrzystego i bezproblemowego łańcucha dostaw, maksymalizując wartość odsprzedaży we wszystkich kanałach.

- Centrum logistyczne MLP Pruszków I jest naszym pierwszym i jednym z najpopularniejszych projektów. Jego budowę zakończyliśmy wiele lat temu, ale jest regularnie modernizowany i dostosowywany do najwyższych standardów jakie oferujemy we wszystkich naszych inwestycjach w kraju i za granicą.  Centrum pozostaje praktycznie cały czas w pełni wynajęte, a wolne powierzchnie pojawiają się sporadycznie jedynie w momencie zwolnienia przez innego najemcę – powiedziała Tomasz Pietrzak, Leasing Director Poland w MLP Group S.A.

- Z dumą informujemy, że pomogliśmy naszemu klientowi znaleźć idealny magazyn, który nie tylko spełnia wszystkie kluczowe parametry techniczne, ale także zapewnia doskonałą komunikację dla pracowników. Powierzchnia została precyzyjnie dopasowana do potrzeb biznesowych, co przekłada się na optymalizację procesów, komfort zespołu oraz dalszy rozwój firmy. Dziękujemy firmie Parker Lane za zaufanie i powierzenie nam tego zadania – powiedział Miłosz Borkowski, Business Development Director w Triflow

MLP Pruszków I należy do bardzo popularnych wśród najemców centrów logistycznych znajdujących się w portfolio MLP Group. Doskonała lokalizacja 19 kilometrów od Warszawy oraz świetne połączenie drogami ekspresowymi i autostradami z innymi regionami Polski powoduje, że jest to atrakcyjne miejsce dla podmiotów praktycznie z każdej branży.

MLP Pruszków I łącznie oferuje prawie 170 tys. m kw. nowoczesnej powierzchni magazynowo-produkcyjnej, z której korzysta blisko 40 najemców. W ciągu ponad 20 lat funkcjonowania park ten stał się małym miasteczkiem z własną infrastrukturą wewnętrzną. Kompleks znajduje się na ogrodzonym i chronionym przez 24h na dobę terenie. Na terenie centrum uruchomiono punkty ładowania samochodów elektrycznych i hybryd, w których wykorzystywana energia jest w 100% fotowoltaiczna. Dostępna jest także stacja wypożyczania rowerów miejskich. Park posiada duże możliwości przyszłego rozwoju dla klientów oraz proporcjonalnie duży procent miejsc parkingowych.

Zgodnie ze strategią „build & hold” MLP Group po zakończeniu budowy parków logistycznych utrzymuje je w swoim portfelu i samodzielnie nimi zarządza. Wszystkie projekty realizowane przez Grupę wyróżnia również bardzo atrakcyjna lokalizacja parków logistycznych, stosowanie rozwiązania typu built-to-suit oraz wsparcie najemcy w trakcie trwania umowy najmu.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Lark Promotion
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Nieruchomości Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł

Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek

Polityka

Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– ​Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro.  Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.

Handel

Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.