Komunikaty PR

Partnerstwo AkzoNobel i The Next Web

2021-06-21  |  10:30
Biuro prasowe
Do pobrania mat.pras. ( 0.79 MB )

Współpraca z pasjonatami innowacji technologicznych to cel nowego partnerstwa Paint the Future pomiędzy AkzoNobel i „sercem technologii”, serwisem TNW (The Next Web).

W ramach współpracy skupionej wokół globalnego konkursu dla startupów Paint the Future, obie firmy będą dzielić się wiedzą i swoimi doświadczeniami, aby dotrzeć do jak największej liczby startupów przed upływem terminu przyjmowania zgłoszeń do trwającej kolejnej edycji programu, czyli przed 20 lipca.

Ekosystem innowacji AkzoNobel łączy w sobie to, co najlepsze w świecie startupów i korporacji: elastyczność i innowacyjne technologie z doświadczeniem i potencjałem inwestycyjnym – mówi Ally van der Boon, Paint the Future Program Manager w AkzoNobel. – Cieszymy się z możliwości współpracy z nowatorskimi startupami technologicznymi, które chcą ożywiać wygląd powierzchni, a TNW jest idealnym partnerem do realizacji tego celu.

Misją TNW jest łączenie ludzi pasjonujących się technologiami. Dzięki bogatemu doświadczeniu w branży mediów i wydarzeń, ta globalna marka cyfrowa zwiększy zasięg zaproszenia AkzoNobel do udziału w Paint the Future, największym ekosystemie innowacji w branży farb i powłok.

AkzoNobel zobowiązuje się do współpracy ze zwycięzcami konkursu, dlatego kluczowe jest zebranie wysokojakościowych zgłoszeń, które przełożą się na wypracowanie zrównoważonych rozwiązań dla biznesu – wyjaśnia Wopke Dost, Head of Delivery TNW. – Zespół specjalistów TNW zajmujących się wyszukiwaniem i analizą startupów pomoże dotrzeć do młodych firm, które spełniają kryteria konkursu i zachęci je do udziału w wyzwaniu, które da im szansę rozwoju.

Konkurs Paint the Future, zainicjowany przez AkzoNobel w 2019 r., realizuje szereg programów mających na celu przyspieszenie innowacji. Dynamiczny ekosystem obejmuje startupy, środowiska akademickie, instytuty badawcze oraz dostawców. Do tej pory zostało wdrożonych 18 rozwiązań.

Więcej informacji na temat globalnego konkursu dla startupów na stronie letspaintthefuture.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia Biuro prasowe
2025-06-25 | 03:00

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Wyciek danych, ataki przeciążające stronę (DDoS), złośliwe oprogramowanie, phishing. Dziś wojna w cyberprzestrzeni dotyczy nie tylko infrastruktury krytycznej czy wielkich
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Firma

Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.

Infrastruktura

Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.