Partnerstwo strategiczne Helping Hand z ALAB laboratoria
Platforma wsparcia psychologicznego Helping Hand wprowadza nowe treści eksperckie dla użytkowników, poszerzając swój kontent o zupełnie nową sekcję tematyczną– MedExpert. Strefa, którą stworzono we współpracy z ALAB laboratoria, będzie zawierała przede wszystkim treści edukacyjne dotyczące diagnostyki i profilaktyki zdrowia fizycznego. Z tej części platformy – jak i pozostałych jej funkcjonalności – niezmiennie będzie można korzystać całodobowo i w pełni anonimowo.
ALAB laboratoria to jedna z największych ogólnopolskich sieci laboratoriów diagnostycznych, w skład której wchodzi ponad 90 laboratoriów medycznych oraz ponad 550 punktów pobrań. Firma oferuje swoim pacjentom możliwość wykonania ponad 3500 badań diagnostycznych – zarówno tych podstawowych, jak i wysokospecjalistycznych. W ramach współpracy z Helping Hand, eksperci ALAB laboratoria będą dzielili się z użytkownikami platformy swoją wiedzą na temat istotności profilaktyki zdrowotnej, w tym diagnostyki laboratoryjnej. Materiały będą tworzone przede wszystkim w formule video (wywiady z ekspertami). Strefa zostanie uruchomiona jeszcze w sierpniu br.
– Ogromnie cieszę się ze współpracy z ALAB laboratoria, bo właśnie dzięki temu partnerstwu możemy rozszerzyć naszą platformę o wysokiej jakości edukacyjne treści medyczne, skupiające się na zdrowiu fizycznym – a tym samym – zadbać o naszych użytkowników holistycznie. To zupełnie nowy rozdział w działalności Helping Hand i kolejny dowód na to, że jesteśmy organizacją dynamicznie rozwijającą się nie tylko pod kątem biznesowym ale także w obszarze wartości dostarczanych użytkownikom platformy Naszą działalność zaczęliśmy przecież od platformy pomagającej w rozwiązywaniu problemów związanych z uzależnieniami. Po pandemii rozszerzyliśmy ją o narzędzia wspierające we wszelkich trudnościach natury psychologicznej. W maju tego roku uruchomiliśmy strefę Mindfulness, a teraz – sekcję MedExpert. Nie mam wątpliwości, że stworzyliśmy rozwiązanie, które bazując na wiedzy naszych ekspertów i odpowiednio zaprojektowanej technologii, odpowiada na potrzeby współczesnego człowieka i dba o jego dobre samopoczucie. Nie zwalniamy jednak tempa. Każdego dnia pracujemy nad rozwojem naszego produktu, obecnie skupiając się przede wszystkim na warstwie technologicznej – powiedziała Aleksandra Tokarewicz, Członkini Zarządu Helping Hand.
– Cieszy nas fakt, że możemy dzielić się wiedzą medyczną z użytkownikami platformy Helping Hand. Tworząc dedykowane materiały edukacyjne do strefy MedExpert, naszym celem było przybliżenie użytkownikom platformy tematów związanych z szeroko pojętą diagnostyką laboratoryjną. Większość z Nas nie zdaje sobie sprawy jak wiele chorób można rozpoznać na bardzo wczesnym etapie dzięki podstawowym badaniom laboratoryjnym – nawet zanim jeszcze rozwiną się na tyle, by dawać przykre, łatwe do zidentyfikowania objawy. Profilaktyka to klucz do zdrowia na co dzień – powiedziała Anna Janas-Sanecka, Dyrektor Marketingu ALAB laboratoria.
Z rozwiązań Helping Hand mogą korzystać firmy, które chcą swoim pracownikom zapewnić holistyczne wsparcie psychologiczne w formie benefitów pozapłacowych. Tylko w minionym półroczu na współpracę z Helping Hand, a tym samym na zapewnienie swojemu zespołowi pełnego wsparcia psychologicznego, zdecydowały się m.in.: międzynarodowa firma doradcza w sektorze nieruchomości Cushman & Wakefield, światowy lider z branży farmaceutycznej – Angelini Pharma, globalny lider w branży usług contact center – Teleperformance, międzynarodowa firma handlowa Cash&Carry – MAKRO, światowy lider w branży logistyki – DHL Global Forwarding, czy polska firma farmaceutyczna Verco.
Materiał video przedstawiający strefę MedExpert, jest dostępny do pobrania pod poniższym linkiem: https://wetransfer.com/downloads/374e9fc02b53c5b94944d48996243e4320220808132956/3c4281

Nie ma wakacji od prac sezonowych – trwają cały rok. Jacy pracownicy są najbardziej poszukiwani?

Mercer Total Remuneration Survey (TRS) – kluczowe wnioski i obserwacje

Dyskusje o pokoleniu Z na rynku pracy, Women on boards i migracjach. Zakończyło się EFNI Wiosna w Warszawie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.