Komunikaty PR

Partnerstwo strategiczne Helping Hand z ALAB laboratoria

2022-08-09  |  12:20

Platforma wsparcia psychologicznego Helping Hand wprowadza nowe treści eksperckie  dla użytkowników, poszerzając swój kontent o zupełnie nową sekcję tematyczną– MedExpert. Strefa, którą stworzono we współpracy z ALAB laboratoria, będzie zawierała przede wszystkim treści edukacyjne dotyczące diagnostyki i profilaktyki zdrowia fizycznego.  Z tej części platformy – jak i pozostałych jej funkcjonalności – niezmiennie będzie można korzystać całodobowo i w pełni anonimowo.

ALAB laboratoria to jedna z największych ogólnopolskich sieci laboratoriów diagnostycznych, w skład której wchodzi ponad 90 laboratoriów medycznych oraz ponad 550 punktów pobrań.  Firma oferuje swoim pacjentom możliwość wykonania ponad 3500 badań diagnostycznych – zarówno tych podstawowych, jak i wysokospecjalistycznych. W ramach współpracy z Helping Hand, eksperci ALAB laboratoria będą dzielili się z użytkownikami platformy swoją wiedzą na temat istotności profilaktyki zdrowotnej, w tym diagnostyki laboratoryjnej. Materiały będą tworzone przede wszystkim w formule video (wywiady z ekspertami). Strefa zostanie uruchomiona jeszcze w sierpniu br.

– Ogromnie cieszę się ze współpracy z ALAB laboratoria, bo właśnie dzięki temu partnerstwu możemy rozszerzyć naszą platformę o wysokiej jakości edukacyjne treści medyczne,  skupiające się na zdrowiu fizycznym – a tym samym – zadbać o naszych użytkowników holistycznie. To zupełnie nowy rozdział w działalności Helping Hand i kolejny dowód na to, że jesteśmy organizacją   dynamicznie rozwijającą się nie tylko pod kątem biznesowym ale także w obszarze wartości dostarczanych użytkownikom platformy  Naszą działalność zaczęliśmy przecież od platformy pomagającej w rozwiązywaniu problemów związanych z uzależnieniami. Po pandemii rozszerzyliśmy ją o narzędzia wspierające we wszelkich trudnościach natury psychologicznej. W maju tego roku uruchomiliśmy strefę Mindfulness, a teraz –  sekcję MedExpert. Nie mam wątpliwości, że stworzyliśmy rozwiązanie, które bazując na wiedzy naszych ekspertów i odpowiednio zaprojektowanej technologii, odpowiada na potrzeby współczesnego człowieka i dba o jego dobre samopoczucie.  Nie zwalniamy jednak tempa. Każdego dnia pracujemy nad rozwojem naszego produktu, obecnie skupiając się przede wszystkim na warstwie technologicznej – powiedziała Aleksandra Tokarewicz, Członkini Zarządu Helping Hand.

– Cieszy nas fakt, że możemy dzielić się wiedzą medyczną z użytkownikami platformy Helping Hand. Tworząc dedykowane materiały edukacyjne do strefy MedExpert, naszym celem było przybliżenie użytkownikom platformy tematów związanych z szeroko pojętą diagnostyką laboratoryjną. Większość z Nas nie zdaje sobie sprawy jak wiele chorób można rozpoznać na bardzo wczesnym etapie dzięki podstawowym badaniom laboratoryjnym – nawet zanim jeszcze rozwiną się na tyle, by dawać przykre, łatwe do zidentyfikowania objawy. Profilaktyka to klucz do zdrowia na co dzień – powiedziała Anna Janas-Sanecka, Dyrektor Marketingu ALAB laboratoria.

Z rozwiązań Helping Hand mogą korzystać firmy, które chcą swoim pracownikom zapewnić holistyczne wsparcie psychologiczne w formie benefitów pozapłacowych. Tylko w minionym półroczu na współpracę z Helping Hand, a tym samym na zapewnienie swojemu zespołowi pełnego wsparcia psychologicznego, zdecydowały się m.in.: międzynarodowa firma doradcza w sektorze nieruchomości Cushman & Wakefield, światowy lider z branży farmaceutycznej – Angelini Pharma, globalny lider w branży usług contact center – Teleperformance, międzynarodowa firma handlowa Cash&Carry – MAKRO, światowy lider w branży logistyki – DHL Global Forwarding, czy polska firma farmaceutyczna Verco.

Materiał video przedstawiający strefę MedExpert, jest dostępny do pobrania pod poniższym linkiem: https://wetransfer.com/downloads/374e9fc02b53c5b94944d48996243e4320220808132956/3c4281

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Praca Nie ma wakacji od prac sezonowych – trwają cały rok. Jacy pracownicy są najbardziej poszukiwani? Biuro prasowe
2025-05-21 | 08:00

Nie ma wakacji od prac sezonowych – trwają cały rok. Jacy pracownicy są najbardziej poszukiwani?

Aż 67% pracowników sezonowych to kobiety – wbrew stereotypom o „męskiej pracy fizycznej”. Drugą największą grupę stanowią osoby w wieku 18-24 lata –
Praca Mercer Total Remuneration Survey (TRS) – kluczowe wnioski i obserwacje
2025-04-30 | 06:00

Mercer Total Remuneration Survey (TRS) – kluczowe wnioski i obserwacje

Wyniki badania płacowego Mercer Total Remuneration Survey (TRS) 2024 dostarczają cennych informacji na temat aktualnych zmian na rynku wynagrodzeń w Polsce. W 2024 roku zauważono kilka
Praca Dyskusje o pokoleniu Z na rynku pracy, Women on boards i migracjach. Zakończyło się EFNI Wiosna w Warszawie
2025-04-17 | 13:00

Dyskusje o pokoleniu Z na rynku pracy, Women on boards i migracjach. Zakończyło się EFNI Wiosna w Warszawie

Debatą byłych ministrów pracy zakończyło się premierowe EFNI Wiosna zorganizowane przez Konfederację Lewiatan pod hasłem „Przyszłość pracy, praca przyszłości”.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.