Komunikaty PR

Pasty rybne w nowym wydaniu.

2021-03-02  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Barbara Trepka
2moro

Mazowiecka 125/1
30-023 Kraków
basia|2moro.pl| |basia|2moro.pl
503 119 029
2moro.pl

Pasty rybne królują na polskich stołach od lat. Marka Helcom Premium proponuje smakoszom ryb małą odmianę i prezentuje serię produktów z niebanalnym twistem smakowym.

Marka Helcom Premium prezentuje nowe produkty, które mogą zaskoczyć niejednego miłośnika ryb. To seria past rybnych z różnymi dodatkami, które doskonale sprawdzą się jako przekąska lub dodatek do dań i kanapek. Zdrowie i bogate w kwasy omega 3 charakteryzują się również niską zawartością tłuszczu.

Pasty zostały przygotowane z najwyższej jakości ryb, a dostępne będą w ekologicznych, szklanych słoiczkach o pojemności 161 ml lub 225 ml. W nowej serii można znaleźć pięć odkryć smakowych. Są to:

 

Makrela z suszonymi pomidorami

Pierwsza odsłona to połączenie popularnej i lubianej w Polsce makreli z suszonymi na słońcu pomidorami. To właśnie one nadają tej propozycji wyrazistego smaku i kuszącego aromatu.

Makrela i pstrąg z grillowaną papryką

W drugiej odsłonie można smakować niebanalnego połączenia dwóch pysznych ryb - makreli i pstrąga. Tę kompozycję zdecydowanie podkreśla warzywny dodatek w postaci grillowanej papryki.

Makrela ze szpinakiem

Kolejna odsłona to pasta z makreli ze szpinakiem. Połączenie idealnie wpisuje się w gusta wszystkich poszukiwaczy nowych doznań smakowych oraz osób lubiących zaskakiwać swoje podniebienie.

Pstrąg z groszkiem

Pasta z aromatycznego pstrąga z dodatkiem zielonego groszku może zadziwić niejednego smakosza ryb. Wyrazista i delikatna jednocześnie zadowoli tych, którzy w kuchni kierują się ciekawością smaku.

Tuńczyk z zielonymi oliwkami

Ostatnia odsłona to pasta z tuńczyka z zielonymi oliwkami. Znane m.in. z kuchni śródziemnomorskiej zielone oliwki delikatnie przełamują smak tuńczyka, tworząc razem ciekawą i apetyczną kompozycję.



Właścicielem marki Helcom Premium jest firma Greek Trade, znany producent, dystrybutor i importer produktów branży spożywczej, działający na rynku od 1992 roku. 

 

---

Kontakt:

 

GREEK TRADE SP. Z O.O.

ul. Tadeusza Śliwiaka 14

30-797 Kraków

sieci@greektrade.com.pl

www.helcompremium.pl 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2moro
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.