Patriot Viper przedstawia VP4000 Mini w formacie M.2 2230. Idealny dysk do mobil
GID Agency
Góry Św. Anny 3
47-330 Zdzieszowice
m.ambrozik|gid.agency| |m.ambrozik|gid.agency
+48 530 981 088
www.gid.agency
Patriot Viper VP4000 Mini to SSD stworzony z myślą o wysokiej wydajności w gamingowych platformach typu ROG Ally czy Steam Deck i innych urządzeniach korzystających z tego formatu.
Patriot Memory, producent wysokowydajnych modułów pamięci dla entuzjastów, dysków SSD, pamięci flash i urządzeń peryferyjnych do gier, ogłosił premierę swojego najnowszego wewnętrznego dysku SSD: VP4000 Mini w formacie M.2 2230.
VP4000 Mini to pierwszy dysk SSD M.2 2230, który zostanie wypuszczony przez gamingowy dział Patriot Memory, Viper Gaming. Nośnik oferuje wysoką prędkość odczytu sekwencyjnego do 5000 MB/s i prędkość zapisu sekwencyjnego do 3500 MB/s oraz specjalną edycję ultracienkiego rozpraszacza ciepła. Ta wydajność pozwoli na znaczną poprawę przepustowości w konsolach mobilnych Steam Deck i ROG Ally, zwiększając prędkość ładowania programów i uruchamiania gier.
VP4000 Mini jest także kompatybilny ze smukłymi komputerami stacjonarnymi, laptopami i tabletami, w tym z Microsoft Surface, oferując wszechstronne rozwiązanie pamięci masowej, zaprojektowane z myślą o graczach, entuzjastach technologii i twórcach treści.
„Nieustanne innowacje w segmencie gamingowym to nasz najważniejszy cel w Viper Gaming” – powiedział Les Henry, wiceprezes ds. sprzedaży w Ameryce Północnej i Południowej. „Jesteśmy podekscytowani możliwością dalszego poszerzania naszego zasięgu w świecie mobilnych konsol w 2024 roku”.
Patriot Viper VP4000 Mini jest już dostępny w sklepie x-kom w cenie: 419 zł
Szersza dostępność u pozostałych partnerów planowana jest na drugą połowę grudnia. Więcej informacji na temat nośników Viper Gaming i Patriot Viper można znaleźć na stronie producenta.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ważą się losy wymiany handlowej między Stanami Zjednoczonymi a Unią Europejską. Na wysokich cłach stracą obie strony
Komisja Europejska przedstawiła w poniedziałek propozycję ceł na import z USA o wartości 72 mld euro, co ma być odpowiedzią na nałożenie 30-proc. stawek na import z UE zapowiedziane przez Amerykanów w poprzednim tygodniu. Przedstawiciele KE wciąż widzą jednak potencjał kontynuowania negocjacji. Zdaniem europosła Michała Koboski brak porozumienia lub uzgodnienie stawek wyższych niż 10-proc. nie tylko zaszkodzi obydwu stronom, ale i osłabi ich pozycję na arenie międzynarodowej.
Handel
Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.
Prawo
Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.