Paweł Dąbrowski nowym dyrektorem działu marketingu i e-Commerce Kuboty
Do zespołu kultowej marki Kubota dołączył Paweł Dąbrowski, obejmując stanowisko Marketing & e-Commerce Director.
Paweł Dąbrowski przez ostatnie 5 lat był związany z Nahdi Medical Co., największą siecią farmaceutyczną na Bliskim Wschodzie, gdzie na stanowiskach Director of Omnichannel oraz Head of Omnichannel odpowiadał za budowę i rozwój sprzedaży wielokanałowej.
W przeszłości współpracował również z liderami branży FMCG, takimi jak Nestlé, zarządzając utrzymaniem stron e-Commerce dla marek tego globalnego producenta na kilkudziesięciu rynkach. Wcześniej Paweł Dąbrowski był związany z markami takimi jak Accenture, Atlantic S.A. oraz Acus S.J.
W Kubocie Paweł Dąbrowski stanął na czele zespołu marketingu oraz e-Commerce, w którym będzie odpowiedzialny za wdrażanie i rozwój strategii sprzedaży oraz komunikacji.
– Doświadczenie Pawła robi niesamowite wrażenie – w Arabii Saudyjskiej w ciągu 5 lat od zera zbudował biznes, który w piątym roku działalności wygenerował niemal 300 mln USD rocznie. Jestem przekonana, że jego dołączenie do zespołu jest kamieniem milowym dla rozwoju Spółki i bezpośrednio przełoży się na jeszcze bardziej dynamiczny wzrost przychodów w pionie e-Commerce – mówi Alina Sztoch, CEO Kubota S.A.
Klapki Kubota podbiły serca i rynki
Dobrze znana i kojarzona z latami 90. marka powróciła w 2018 roku i od momentu reaktywacji rozwija się bardzo dynamicznie, konsekwentnie rozszerzając kanały sprzedaży i powiększając swój zespół o doświadczonych ekspertów.
W listopadzie 2022 roku Kubota S.A. zadebiutowała na rynku NewConnect, otwierając tym samym nowy rozdział w historii marki. Jak mówią jej założyciele – Kubota z giełdy handlowej na Stadionie X-lecia wkroczyła wprost na Giełdę Papierów Wartościowych.
W 5-letnim okresie działalności Kubota współpracowała już z globalnymi brandami takimi jak Netflix, Coca-Cola czy Youtube. Klapki Kubota cyklicznie dostępne są również w sieci sklepów Biedronka – ostatnie zamówienie spółki Jeronimo Martins Polska osiągnęło wartość 1,1 mln zł. Kultowe klapki będą ponownie dostępne w sklepach dyskontu już w kwietniu tego roku.

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

KE proponuje nowy Fundusz Konkurencyjności. Ma pobudzić inwestycje w strategiczne dla Europy technologie
W środę 16 lipca Komisja Europejska przedstawiła projekt budżetu na lata 2028–2034. Jedna z propozycji zakłada utworzenie Europejskiego Funduszu Konkurencyjności o wartości ponad 400 mld euro, który ma pobudzić inwestycje w technologie strategiczne dla jednolitego rynku. Wśród wspieranych obszarów znalazła się obronność i przestrzeń kosmiczna. Na ten cel ma trafić ponad 130 mld euro, pięciokrotnie więcej niż do tej pory.
Firma
Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.
Infrastruktura
Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.