Komunikaty PR

Paweł Dąbrowski nowym dyrektorem działu marketingu i e-Commerce Kuboty

2023-04-19  |  11:00
Biuro prasowe

Do zespołu kultowej marki Kubota dołączył Paweł Dąbrowski, obejmując stanowisko Marketing & e-Commerce Director. 

Paweł Dąbrowski przez ostatnie 5 lat był związany z Nahdi Medical Co., największą siecią farmaceutyczną na Bliskim Wschodzie, gdzie na stanowiskach Director of Omnichannel oraz Head of Omnichannel odpowiadał za budowę i rozwój sprzedaży wielokanałowej.

W przeszłości współpracował również z liderami branży FMCG, takimi jak Nestlé, zarządzając utrzymaniem stron e-Commerce dla marek tego globalnego producenta na kilkudziesięciu rynkach. Wcześniej Paweł Dąbrowski był związany z markami takimi jak Accenture, Atlantic S.A. oraz Acus S.J. 

W Kubocie Paweł Dąbrowski stanął na czele zespołu marketingu oraz e-Commerce, w którym będzie odpowiedzialny za wdrażanie i rozwój strategii sprzedaży oraz komunikacji.

Doświadczenie Pawła robi niesamowite wrażenie – w Arabii Saudyjskiej w ciągu 5 lat od zera zbudował biznes, który w piątym roku działalności wygenerował niemal 300 mln USD rocznie. Jestem przekonana, że jego dołączenie do zespołu jest kamieniem milowym dla rozwoju Spółki i bezpośrednio przełoży się na jeszcze bardziej dynamiczny wzrost przychodów w pionie e-Commerce – mówi Alina Sztoch, CEO Kubota S.A.

Klapki Kubota podbiły serca i rynki

Dobrze znana i kojarzona z latami 90. marka powróciła w 2018 roku i od momentu reaktywacji rozwija się bardzo dynamicznie, konsekwentnie rozszerzając kanały sprzedaży i powiększając swój zespół o doświadczonych ekspertów. 

W listopadzie 2022 roku Kubota S.A. zadebiutowała na rynku NewConnect, otwierając tym samym nowy rozdział w historii marki. Jak mówią jej założyciele – Kubota z giełdy handlowej na Stadionie X-lecia wkroczyła wprost na Giełdę Papierów Wartościowych.

 

W 5-letnim okresie działalności Kubota współpracowała już z globalnymi brandami takimi jak Netflix, Coca-Cola czy Youtube. Klapki Kubota cyklicznie dostępne są również w sieci sklepów Biedronka – ostatnie zamówienie spółki Jeronimo Martins Polska osiągnęło wartość 1,1 mln zł. Kultowe klapki będą ponownie dostępne w sklepach dyskontu już w kwietniu tego roku.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę Biuro prasowe
2025-07-14 | 00:15

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Czy Europa konsekwentnie broni zdrowia swoich obywateli i wspiera zrównoważone rolnictwo? A może stosuje podwójne standardy, dopuszczając import żywności produkowanej przy
Handel Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Firma

Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.

Infrastruktura

Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.