Peppermint odświeża design marki Nalewka Babuni
Konsutant PR
Warszawa
03-439 Warszawa
monikawiton|gmail.com| |monikawiton|gmail.com
516156128
https://www.linkedin.com/in/monikawiton/
Agencja Peppermint powered by Quad odpowiada za nowy design Nalewki Babuni (Henkell Freixenet Polska). Agencja odpowiada za koncept kreatywny, projekt nadruku na butelkach oraz projekt zawieszek. Peppermint przygotowało również key visuale wykorzystywane w nowej komunikacji marki.
- Projektując nowe opakowanie Nalewki Babuni braliśmy pod uwagę przywiązanie do obecnego wyglądu wiernych konsumentów, jak i potrzebę poszerzenia grupy docelowej. Szczególnym wyzwaniem było to, że kultowa butelka miała pozostać w dotychczasowym kształcie. Nowy projekt został wykonany metodą Ink Jet, dzięki czemu mogliśmy zaplanować druk bezpośrednio na charakterystycznej butelce o niejednorodnej powierzchni. Delikatnie przezroczysty druk dodaje produktowi lekkości i elegancji każdej z wersji smakowych – opowiada o projekcie Aleksandra Marchocka, Head of Design w Peppermint powered by Quad.
Delikatny, stylizowany na akwarelę roślinny wzór podkreśla naturalność Nalewki. Lekki charakter projektu podkreśla dynamiczna kompozycja, a minimalistyczna ramka dodaje projektowi nowoczesności, podobnie jak dobór czcionek.
Dekoracyjna butelka idealnie nadaje się̨ na prezent i może zyskać́ swoje drugie życie jako
wazon czy butelka na domowe soki. Każdy z wariantów smakowych uzupełnia zawieszka dostosowana kolorem do koloru płynu Nalewki. Tradycyjność produktu podkreśla charakterystyczny, prosty, płaski wykonany z drewna korek.
Peppermint wspiera markę Nalewka Babuni w zakresie designu opakowań, tworzenia strategii komunikacji oraz designu. Współpraca została nawiązana w grudniu 2019 r.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Polska przeciwna przedłużeniu umowy UE–Ukraina o transporcie drogowym. Uderza ona w krajową branżę transportową
Parlament Europejski większością głosów poparł przedłużenie umowy o transporcie drogowym między Unią Europejską a Ukrainą do końca 2025 roku. Zdaniem polskich europosłów, którzy głosowali przeciw, podtrzymanie liberalizacji przewozów drogowych przyczyni się do dalszego obniżenia konkurencyjności polskich firm transportowych. W przeciwieństwie do ukraińskich przewoźników muszą one spełniać szereg unijnych wymogów. Polska delegacja planuje przedstawić swoje stanowisko europejskiemu komisarzowi ds. zrównoważonego transportu i turystyki.
Transport
M.Kobosko: Wszyscy zapłacimy za eskalację między Izraelem a Iranem. Kraje UE powinny robić więcej dla budowy swojego własnego bezpieczeństwa

– Mrzonki o armii europejskiej są mrzonkami, to trzeba sobie jasno powiedzieć. Każdy z krajów członkowskich Unii Europejskiej musi, i to się na szczęście już dzieje, nie tylko myśleć i mówić, ale też robić coraz więcej dla budowy swojego własnego bezpieczeństwa w koordynacji wspólnej – uważa Michał Kobosko, poseł do Parlamentu Europejskiego z Polska 2050. W kontekście światowych konfliktów, w tym na linii Izrael–Iran, jego zdaniem Polska powinna się skupić na współpracy zarówno ze Wspólnotą, jak i Stanami Zjednoczonymi.
Muzyka
Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy

Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.