Pepsi nadal zaskakuje w kampanii rebrandingowej Thirsty for more!
Pepsi ma nową identyfikację wizualną i hasło - Thirsty for more! Mini vintage muzeum w przejściu podziemnym, gigantyczna puszka pod Pałacem Kultury, reklamowy billboard zamieniony w basen z piłeczkami podróżujący po Polsce - to tylko część konceptu kreatywnego, za który wraz ze strategią, obsługą social media, OOH oraz współpracami influencerskimi odpowiada Feeders Agency.
Nowa, ogólnopolska kampania rebrandingowa Pepsi wystartowała w kwietniu i trwać będzie, pokazując swoje kolejne odsłony, do końca sierpnia. W wyniku zeszłorocznego przetargu, jej strategię, koncepcję kreatywną i realizację powierzono Feeders Agency.
W kampanii promującej nową identyfikacją wizualną Pepsi i hasło Thirsty for more! Feedersi postawili na doświadczenie, radość i zabawę. A zabawa zaczęła się w kwietniu od mini vintage muzeum z puszkami Pepsi w głównym przejściu podziemnym w centrum Warszawy. 21 maja pod Pałacem Kultury stanęła z kolei gigantyczna puszka Pepsi, startując ze swoją letnią drogą po Polsce, którą zakończy 1 września w Warszawie. Także w maju, tym razem w Łodzi, trasę po kraju rozpoczął basen pełen kulek, który swoją podróż sfinalizuje 25 sierpnia na BSM Festival w Warszawie.
- W Feeders Agency „wyznajemy” scroll stopping advertising. Patrzymy oczami konsumenta, którego może nie zatrzymać informacja, że Pepsi zmienia logo i identyfikację wizualną. Dlatego w realizacji kampanii na rynku polskim postawiliśmy na kilka niestandardowych rozwiązań, które zatrzymują konsumentów i przekazują nasz wyjątkowy news w formie rozrywki. Zaczęliśmy od galerii kultowych puszek pepsi, aby pokazać jak marka zmieniała się przez lata. To zatrzymało wiele osób w biegu do pracy na warszawskiej „patelni”. Następnie postawiliśmy gigantyczna puszkę pod pałacem kultury, z która można było wejść w interakcje i zobaczyć nową identyfikację wizualną z bliska. W czasie kiedy piszę ten tekst - nasz nietypowy billboard w którym można pływać, wędruje od miasta do miasta. Cieszymy się, że możemy pracować z klientami, którzy razem z nami przekazują konsumentom newsy w taki sposób. To dopiero początek Thirsty for more! - powiedział Paweł Szlęk, Deputy Creative Director Feeders Agency.
Mini vintage muzeum, gigant puszka i billboard w formie basenu z piłeczkami to nie koniec atrakcji - wkrótce kolejne aktywacje i instalacje pod hasłem Thirsty for More!
Feeders Agency odpowiada w kampanii rebrandingowej Pepsi za strategię, koncepcję kreatywną, obsługę social media, OOH oraz współprace influencerskie. Za media odpowiedzialna jest agencja Zenith Polska, a działania PR - Flywheel Public Relations.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Pracodawcy chcą ułatwień w zatrudnianiu cudzoziemców. Strategia migracyjna ograniczy jednak napływ imigrantów
Zatrudnianie obcokrajowców, zwłaszcza w zawodach, w których brakuje rąk do pracy i wykwalifikowanej siły roboczej, może być sposobem na częściowe uzupełnienie niedoborów kadrowych, z którymi coraz częściej borykają się polscy pracodawcy. Choć firmy apelują o maksymalne ułatwienie tego procesu, to proponowana przez rząd strategia migracyjna podkreśla raczej potrzebę kontrolowania napływu migrantów.
Handel
Planowana podwyżka akcyzy na e-papierosy skłoni palaczy do wyboru bardziej szkodliwych używek. Wrócą też do tradycyjnych papierosów

Trwają prace nad projektem regulacji, która wprowadza wysoką akcyzę na e-papierosy jednorazowe, urządzenia do waporyzacji i podgrzewacze, co ma na celu ograniczenie spożycia wyrobów nikotynowych, szczególnie wśród młodzieży. Jednak eksperci podkreślają, że zmiany mogą przynieść więcej szkód niż korzyści, zmuszając konsumentów do sięgnięcia po tańsze, ale bardziej szkodliwe alternatywy i utrwalając nawyk palenia tradycyjnych papierosów. Wyższe ceny produktów alternatywnych mogą również prowadzić do wzrostu szarej strefy i trudności w realizacji założeń fiskalnych oraz uderzyć w tysiące polskich MŚP.
Infrastruktura
Priorytetem osób kupujących mieszkanie jest dostęp do zielonych terenów. To ma istotny wpływ na ich dobrostan

Badania pokazują, że Polacy cenią bliskość natury bardziej niż sąsiedztwo aptek czy żłobków. – Aby zapewnić kontakt z naturą, osiedla powinny być rozplanowane z dużym poszanowaniem środowiska – podkreślają eksperci z APA Wojciechowski Architekci, projektanci osiedla Onelife w warszawskim Powsinie.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.