Komunikaty PR

PepsiCo wybiera adres przy placu Konesera

2021-10-06  |  12:00
Biuro prasowe
Do pobrania Monopol ( 0.1 MB )

Jeden z globalnych liderów branży spożywczej, PepsiCo, przenosi swoje biuro do inwestycji zrealizowanej przez Grupę Liebrecht & wooD w samym sercu Pragi-Północ. To już kolejna międzynarodowa firma, która zdecydowała się na prowadzenie swojej działalności w budynkach biurowych Monopol. Wśród wymienianych atutów obiektu dominują: lokalizacja, zaplecze usługowe oraz kreatywne otoczenie i niepowtarzalny klimat Placu Konesera.

PepsiCo Polska przenosi swoją siedzibę z warszawskiej Pragi-Południe na Pragę-Północ. Spółka wynajęła dwie kondygnacje o łącznej powierzchni 3 550 m2 w inwestycji Monopol przy placu Konesera. Proces przeprowadzki powinien zakończyć się w drugim kwartale 2022 r.

Pracujemy od lat po prawej stronie Wisły. Wybór Pragi-Północ, jako lokalizacji dla naszej nowej siedziby, był naturalny. To dzielnica z wielkim potencjałem. Zapewnia doskonały transport publiczny, w tym metro, autobusy, tramwaje i kolej. Monopol to obiekt o historycznej, a jednocześnie nowoczesnej architekturze, znajdujący się w doskonałym otoczeniu biznesowym. Dzięki sąsiedztwu Centrum Praskiego Koneser dostępna jest bogata oferta gastronomiczna, usługowa, handlowa, a także kulturalna. Taka przestrzeń sprzyja rozwojowi, komfortowi i kreatywności pracowników, na czym nam szczególnie zależy – podkreśla Agata Shen, Dyrektor HR w PepsiCo Polska.

Inwestycja Liebrecht & wooD składa się z dwóch pięciopiętrowych budynków biurowych, połączonych ze sobą garażem podziemnym. Obiekt o powierzchni 22 000 m2 został oddany do użytku w kwietniu 2021 r. Położony jest na terenie byłej zabytkowej fabryki wódek, bezpośrednio przy Centrum Praskim Koneser. Projekt zrealizowano zgodnie z zasadami zrównoważonego budownictwa, czego potwierdzeniem jest otrzymanie certyfikatów BREEAM Interim na poziomie Excellent.

Praga ma swój niepowtarzalny, industrialny klimat, który ma swoje odbicie w naszej najnowszej inwestycji. Przepiękna, ceglana fasada budynków obiektu nawiązuje do architektury Centrum Praskiego Koneser i historycznych zabudowań. Unikalny charakter i potencjał tego miejsca doceniają międzynarodowe firmy, które poszukują nietuzinkowych lokalizacji – zaznacza Magdalena Bartkiewicz-Podoba, CEO Liebrecht & wooD Poland.

Wśród nich znajdują się m.in.: Grupa WPP, Spaces i Raiffeisen Bank International AG. Za najem powierzchni dla PepsiCo Polska odpowiedzialni byli doradcy z Colliers.

Firma PepsiCo w trakcie realizacji transakcji wykazała się ogromnym wyczuciem rynku i gotowością dostosowania się do zmieniającego się świata w kontekście środowiska pracy. Decyzja o relokacji głównego biura firmy połączona ze sprzedażą nieruchomości przy ul. Zamoyskiego w Warszawie idealnie wpisała się w dynamikę rynku zarówno pod względem najmu powierzchni biurowych, jak i boomu na rynku gruntów inwestycyjnych. Jestem przekonany, że wybór biurowca przy Placu Konesera oraz wprowadzenie elastycznego modelu pracy w ramach programu „Work that Works” zaowocują samymi korzyściami, a nowe biuro PepsiCo będzie miejscem, za którym się tęskni, gdy nas w nim nie ma – mówi Michał Proński, Associate Director w Dziale Powierzchni Biurowych w Colliers.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Nieruchomości Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Firma

Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.

Infrastruktura

Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.