Komunikaty PR

Perły Ceramiki UE 2020 dla płytek Opoczno

2021-02-23  |  12:53
Biuro prasowe

Jury konkursu Perły Ceramiki UE 2020 przyznało aż siedem nagród kolekcjom płytek ceramicznych i gresowych z polskiego Opoczna, w tym Perłę Ceramiki Dystrybutorów i Perłę Ceramiki Projektantów. Wyjątkowe uznanie i łącznie trzy statuetki zdobyła kolekcja Color Crush.

Konkurs Perły Ceramiki UE organizowany jest od 2004 roku przez redakcję kwartalnika „Wokół Płytek Ceramicznych”. Nagrodzone w tym plebiscycie kolekcje docenione są za wyjątkowe wzornictwo oraz jakość. Od 2012 r. partnerem konkursu jest firma CAD Projekt K&A, a tegoroczna edycja odbywała się  pod honorowym patronatem Stowarzyszenia Architektów Polskich (SARP).

Głosami jury konkursowego oraz architektów i projektantów wnętrz, którzy przyznają tytuł najlepszym ich zdaniem produktom zgłoszonym do rywalizacji,  w tym roku aż siedem prestiżowych nagród otrzymały kolekcje z portfolio Opoczno, najstarszego polskiego producenta płytek ceramicznych i gresowych. Szczególnie doceniono kolekcję Color Crush, która otrzymała łącznie aż trzy wyróżnienia: Perłę Ceramiki 2020 oraz Perłę Ceramiki Dystrybutorów i Perłę Ceramiki Projektantów 2020.

Kolekcja Color Crush z serii wielkoformatowych gresów Grand Concept Opoczno zachwyca melanżem żył, załamań i rozświetleń tworzących mocny rysunek podkreślony wyjątkowym kolorem granatu. - To jedna z naszych najciekawszych propozycji i cieszy się ogromną popularnością wśród konsumentów – mówi Agnieszka Zapolska, Dyrektor Marketingu Produktowego i Komunikacji marki Opoczno. -Pierwowzorem kolekcji jest labradoryt, minerał ceniony ze względu na swoje metaliczne refleksy, które w najpiękniejszych i najrzadszych okazach prezentują niezwykle szeroką gamę kolorów, w tym odcienie niebieskiego i brązu. Nagrody projektantów i dystrybutorów są szczególnie cenne. To dla nas potwierdzenie, że kolekcja cieszy się uznaniem klientów i architektów oraz wpisuje się  w aktualne trendy w architekturze wnętrz.

Tytuł Perły Ceramiki UE 2020 otrzymały także dwie inne kolekcje gresów z serii Grand Concept. To kolekcja Eternal, której wzór stanowi mariaż dystyngowanej bieli i eleganckiej czerni. Czyste białe tło wzbogacone zostało czarnymi żyłami, co w połączeniu z polerowaną powierzchnią dało śmiały, designerski efekt. Statuetkę zdobyły także inspirowane wulkaniczną lawą beżowe płytki Vulcanic Dust, ozdobione nieregularnymi rdzawymi żyłami, które podkreślają ekskluzywny charakter kolekcji.

Jury doceniło także design oraz cechy użytkowe dwóch kolekcji w wyjątkowym formacie 40x120 cm z oferty Opoczno. Perłę Ceramiki UE 2020 otrzymała Break The Line, która zaskakuje kombinacją dwóch mocnych kamieni o skrajnie różnych wzorach. To grafitowe, z delikatną głębią brązu i białe płytki o rysunku naturalnego łupka w dwóch wersjach: gładkiej oraz z oryginalną strukturą w formie ramki.

Prestiżowy tytuł przypadł również inspirowanym naturą płytkom Green Show, których kolorystyka oraz grafika łączą niezwykle popularny trend miejskiej dżungli z klasyczną elegancją. W kolekcji króluje intensywna zieleń oraz motywy tropikalnych roślin.

- Wszystkie tytuły Perły Ceramiki UE 2020 przyznane kolekcjom Opoczno niezmiernie nas cieszą – dodaje Agnieszka Zapolska. – Jesteśmy dumni, że jury doceniło wyrafinowane wzornictwo naszych produktów. Tworząc serię Grand Concept wykorzystaliśmy skany autentycznych minerałów. Z kolei niezwykły efekt dekoratorski płytek Green Show udało się stworzyć nanosząc wzór liści na powierzchnię białej płytki za pomocą błyszczącego tuszu. Jest to wynikiem pracy koncepcyjnej całego zespołu, zastosowania wyjątkowych grafik oraz nowoczesnych technologii. Dzięki temu możemy pochwalić się tak spektakularnymi efektami.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo Biuro prasowe
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Konsument Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do
Konsument Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.