Komunikaty PR

P&G razem z Międzynarodowym Ruchem Czerwonego Krzyża i Czerwonego Półksiężyca

2020-03-30  |  22:00
Biuro prasowe
Kontakt

Spółka Procter & Gamble przekaże środki higieny osobistej, artykuły gospodarstwa domowego, środki odkażające i wsparcia finansowego o łącznej wartości 10 mln dolarów potrzebującym – rodzinom, osobom starszym i pracownikom służby zdrowia, zapewniając dostęp do podstawowych produktów codziennego użytku. W ramach inicjatywy spółka przeznaczy 1 mln dolarów na rzecz Międzynarodowej Federacji Stowarzyszeń Czerwonego Krzyża i Czerwonego Półksiężyca (IFRC) oraz krajowych stowarzyszeń Czerwonego Krzyża i Czerwonego Półksiężyca w Europie, aby poprawić jakość życia społeczeństwa, szczególnie potrzebujących pomocy w tych trudnych czasach.

Od początku epidemii spółka P&G we współpracy z wieloletnimi partnerami wspiera społeczności, organizacje humanitarne i osoby dotknięte epidemią. Obecnie realizuje trzy bezpośrednie działania w celu zaspokojenia pilnych potrzeb publicznych.

Pierwszą z nich jest wsparcie podstawowych usług opieki zdrowotnej: Na początek firma przeznaczy milion dolarów na rzecz IFRC i krajowych stowarzyszeń Czerwonego Krzyża i Czerwonego Półksiężyca w celu zapewnienia potrzebującym Europejczykom opieki zdrowotnej, zaopatrzenia medycznego i edukacji w zakresie higieny. W opinii Elkhana Rahimova, p.o. dyrektora regionalnego Międzynarodowego Ruchu Czerwonego Krzyża i Czerwonego Półksiężyca w Europie, darowizna pozwoli wolontariuszom i pracownikom Czerwonego Krzyża i Czerwonego Półksiężyca kontynuować niezbędną, ratującą życie pracę na froncie walki z koronawirusem w Europie. „W obecnej, nadzwyczajnej sytuacji wsparcie  pozwoli nam w dalszym ciągu nieść pomoc najbardziej potrzebującym: osobom starszym i z obniżoną odpornością, przebywającym na kwarantannie lub w samoizolacji, migrantom i bezdomnym. Naprawdę doceniamy pomoc spółki Procter & Gamble” – dodał Elkhan Rahimov.

Drugą aktywnością, którą podjęła firma jest poprawa jakości życia dzięki artykułom codziennego użytku: Cały zespół P&G dokłada wszelkich starań, aby utrzymać produkcję, dystrybucję i dostępność produktów wszystkich marek spółki, nie tylko dla konsumentów, ale także personelu medycznego, służb ratunkowych i interwencyjnych, bezpośrednio walczących z pandemią COVID-19. Ponadto we współpracy z krajowymi stowarzyszeniami Czerwonego Krzyża i Czerwonego Półksiężyca oraz miejscowymi bankami żywności dostarcza podstawowe środki czystości i artykuły higieniczne najbardziej potrzebującym. W tej nadzwyczajnej sytuacji  marki P&G pozwalają wykonywać proste czynności – myć zęby i włosy, golić się, nosić czyste koszule, zmieniać pieluszki, prać ubrania czy zachowywać czystość w domu – realizować codzienne obowiązki, które pomagają przywrócić poczucie normalności oraz poprawić jakość życia codziennego i samopoczucie.

Środki odkażające do rąk i powierzchni – ich produkcja to trzecie bezpośrednie działanie podjęte przez koncern. Procter & Gamble dostosowuje swoje linie produkcyjne, aby wspomóc pracowników na pierwszej linii działań. Niedawno na terenie szeregu zakładów P&G w Europie rozpoczęto produkcję środka odkażającego, dzięki czemu pracownicy fabryk mogą w dalszym ciągu bezpiecznie pracować i wspierać szpitale, organy służby zdrowia oraz organizacje humanitarne. Zwiększono moce produkcyjne, tak aby wytworzyć przynajmniej 10 tys. litrów odkażacza do rąk w 16 krajach Europy, umożliwiając umycie rąk ponad 3 mln razy w tygodniu.

W ciągu 30 lat pracy w sektorze dóbr konsumpcyjnych jeszcze nigdy nie przyszło mi się mierzyć z tak trudną sytuacją, która wpływa nie tylko na firmy, ale i na naszych sąsiadów, nasze społeczności – na każdy aspekt życia. Zespół P&G dokłada wszelkich starań, aby zapewnić zdrowie i bezpieczeństwo wszystkim pracownikom, w dalszym ciągu oferować naszym konsumentom niezbędne produkty i usługi, a także w konkretny sposób pomagać potrzebującym i wszystkim walczącym z pandemią. Wspólnymi siłami spółka P&G i jej partnerzy przystępują do działania w dobrej sprawie – na rzecz naszych społeczności – komentuje Loïc Tassel, prezes P&G na Europę.

P&G wraz z partnerami wspólnie chcą przyczynić się do rozwiązania obecnego kryzysu panującego na świecie. Tym samym zostały zmobilizowany wszystkie środki oraz pełen potencjał do pomocy, tak by wspierać pracowników, konsumentów oraz społeczności tak długo, jak to będzie możliwe.

Procter & Gamble niesie pomoc w Polsce

Polski Czerwony Krzyż to organizacja, z którą Procter & Gamble współpracuje od lat, m.in. wspierając wspólnie osoby najbardziej potrzebujące. W tej niezwykle trudnej sytuacji firma przekazuje na jego rzecz swoje produkty o wartości ok. 300 000 PLN, by pomagać instytucjom medycznym i potrzebującym rodzinom. Produkty te mogą odegrać ważna rolę w utrzymaniu zdrowych nawyków oraz zachowaniu higieny i czystości w domu. „Polska jest naszym domem od ponad 25 lat. Zawsze mieliśmy poczucie ciepłego przyjęcia ze strony społeczności, w których żyjemy i pracujemy. Teraz my chcemy zrobić to, co do nas należy i pomóc im przejść przez ten trudny czas” – powiedziała Geraldine Huse, prezes zarządu Procter & Gamble w Europie Centralnej.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: .
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Problemy społeczne Na dyskryminację już niedługo nie będzie nas stać – w Sejmie RP rusza wystawa i premiera raportu “Każdy talent na wagę złota” Związku Przedsiębiorców i Pracodawców Biuro prasowe
2025-06-24 | 18:00

Na dyskryminację już niedługo nie będzie nas stać – w Sejmie RP rusza wystawa i premiera raportu “Każdy talent na wagę złota” Związku Przedsiębiorców i Pracodawców

W Sejmie Rzeczypospolitej Polskiej odbyła się uroczysta inauguracja wystawy i premiera raportu podsumowującego ogólnopolski projekt Związku Przedsiębiorców
Problemy społeczne Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu
2025-04-24 | 14:00

Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu

Polacy są społeczeństwem zestresowanym. Ponad połowa martwi się z powodów finansowych, źródłem niepokoju są także sprawy bieżące oraz obowiązki związane
Problemy społeczne 878 miliardów dolarów: tyle wynosi wkład przemysłu piwowarskiego do globalnego PKB
2025-03-12 | 06:00

878 miliardów dolarów: tyle wynosi wkład przemysłu piwowarskiego do globalnego PKB

Branża browarnicza jest ważnym sektorem gospodarki światowej, który wygenerował 0,8% światowego PKB w 2023 r., czyli 878 miliardów dolarów. To więcej niż wg Banku

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji

Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.

Konsument

Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.