Pharmena dywersyfikuje ofertę produktową rozszerzając markę dermena® hair care
Pharmena, notowana na rynku GPW biotechnologiczna grupa zajmująca się opracowywaniem i komercjalizacją innowacyjnych produktów na bazie fizjologicznej i naturalnej substancji czynnej 1-MNA, a także działająca w segmencie produkcji dermokosmetyków i suplementów diety, rozszerza markę Dermena o nowe linie produktów w kategorii Hair Care. W marcu i kwietniu br. producent wprowadzi do swojej oferty specjalistycznych preparatów do kompleksowej pielęgnacji skóry głowy i włosów pięć nowych produktów. Wprowadzenie na rynek nowych linii produktowych ma zapewnić Pharmenie zdywersyfikowanie portfolio produktowego oraz wzrost przychodów ze sprzedaży.
W marcu bieżącego roku Spółka planuje uzupełnić portfolio marki Dermena w kategorii Hair Care, wprowadzając na rynek kolejne trzy nowe preparaty - serum dermena® SENSITIVE do wrażliwej skóry głowy, maskę dermena® REPAIR do włosów suchych i zniszczonych, a także szampon dermena® SEBOCONTROL przeznaczony do włosów przetłuszczających się.
Natomiast w kwietniu rozszerzona zostanie seria dermena® SUN PROTECT przeznaczona do pielęgnacji włosów osłabionych i narażonych na działanie słońca i innych czynników środowiskowych (wiatru, słonej i chlorowanej wody, wysokich temperatur). W ofercie linii SUN PROTECT oprócz dostępnego już szamponu chroniącego przed promieniami UV pojawią się również odżywka i mgiełka.
- Wprowadzanie nowych produktów niemal zawsze przekładało się na zwiększenie przychodów ze sprzedaży. Najlepszym przykładem jest trzeci kwartał ubiegłego roku w którym osiągnęliśmy najlepszy od 5 lat poziom sprzedaży. Była to zasługa między innymi wprowadzeniem nowych produktów na rynek. W obecnym roku liczymy na podobny efekt. - powiedział Konrad Palka, Prezes Zarządu Pharmena SA. - Dywersyfikacja kanałów sprzedaży i produktów zapewni nam stabilny strumień wpływów.- dodaje.
W styczniu b.r. w ofercie firmy pojawiły się dwa nowe produkty: szampon micelarny dermena® DETOX do włosów osłabionych, nadmiernie wypadających oraz szampon dermena® SENSITIVE do wrażliwej skóry głowy i nadmiernie wypadających włosów.
Po trzech kwartałach ubiegłego roku skonsolidowane przychody ze sprzedaży przekroczyły 10 mln zł (dokładnie 10,8 mln zł), z czego w samym trzecim kwartale Grupa Pharmena wypracowała 4,0 mln zł przychodów ze sprzedaży. W tym czasie Spółka osiągnęła 9,7 mln zł sprzedaży na rynku polskim, co stanowi 89 proc. całej sprzedaży, z czego aż 83 proc. sprzedaży wpracował segment Hair Care - specjalistycznych linii dermokosmetycznych do włosów. Już 31 marca bieżącego roku Pharmena opublikuje raport roczny za 2021 r.

Polki a profilaktyka raka piersi – motywacje, bariery oraz opinie o zaangażowaniu marek w kwestie prozdrowotne

W ALS konieczna jest szybka diagnostyka genetyczna, aby chorzy z mutacją w genie SOD1 mogli otrzymać przełomowe leczenie

Zdaniem Polaków dostęp do populacyjnych danych medycznych powinni mieć wyłącznie lekarze – wynika z najnowszego raportu PRCN „Polacy o dostępie do danych medycznych”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Bezpieczeństwo stało się w UE tematem numer jeden. Miała w tym udział polska prezydencja
Ostatnie dni czerwca to dobra okazja do podsumowania pół roku prezydencji Polski w Radzie UE. Z tej okazji w Łodzi odbył się Wielki Piknik Europejski w Łodzi, w trakcie którego również wiceprzewodnicząca Parlamentu Europejskiego podsumowała ten okres: w ciągu ostatnich sześciu miesięcy Polska była silnym i odważnym przywódcą i również nam dała siłę i odwagę, aby kroczyć naprzód w tych bardzo trudnych czasach. Zdaniem europosła Dariusza Jońskiego Polsce udało się odbudować swoją pozycję na arenie międzynarodowej.
Polityka
Nie brakuje przeciwników zwiększenia wydatków na obronność do 5 proc. Obawiają się, że paradoksalnie zagrozi to bezpieczeństwu Europy

W Hadze rusza szczyt NATO. Jednym z ważniejszych punktów ma być podwyższenie wydatków państw sojuszniczych na zbrojenia i obronność do 5 proc. PKB. Jeśli wniosek zostanie zatwierdzony, państwa członkowskie przeznaczą łącznie na ten cel ponad 500 mld euro więcej rocznie. – Zwiększając wydatki na broń, nie tworzy się warunków do pokoju. Dlatego jesteśmy temu zdecydowanie przeciwni – podkreśla włoski europoseł Pasquale Tridico z Ruchu Pięciu Gwiazd (M5S).
Ochrona środowiska
Gospodarowanie odpadami nieodłącznym elementem strategii firm. Brak jasnych przepisów utrudnia ich działania

Odpowiedzialne gospodarowanie odpadami stanowi integralną część biznesu, a działania w tym obszarze coraz częściej wchodzą w skład strategii ESG. Opóźniające się wdrożenie systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta (ROP) zgodnego z wymogami Unii Europejskiej stawia jednak przed polskimi przedsiębiorstwami wiele wyzwań.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.