Komunikaty PR

Pharmena dywersyfikuje ofertę produktową rozszerzając markę dermena® hair care

2022-03-17  |  11:20

Pharmena, notowana na rynku GPW biotechnologiczna grupa zajmująca się opracowywaniem i komercjalizacją innowacyjnych produktów na bazie fizjologicznej i naturalnej substancji czynnej 1-MNA, a także działająca w segmencie produkcji dermokosmetyków i suplementów diety, rozszerza markę Dermena o nowe linie produktów w kategorii Hair Care. W marcu i kwietniu br. producent wprowadzi do swojej oferty specjalistycznych preparatów do kompleksowej pielęgnacji skóry głowy i włosów pięć nowych produktów. Wprowadzenie na rynek nowych linii produktowych ma zapewnić Pharmenie zdywersyfikowanie portfolio produktowego oraz wzrost przychodów ze sprzedaży.

W marcu bieżącego roku Spółka planuje uzupełnić portfolio marki Dermena w kategorii Hair Care, wprowadzając na rynek kolejne trzy nowe preparaty - serum dermena® SENSITIVE do wrażliwej skóry głowy, maskę dermena® REPAIR do włosów suchych i zniszczonych, a także szampon dermena® SEBOCONTROL przeznaczony do włosów przetłuszczających się.

Natomiast w kwietniu rozszerzona zostanie seria dermena® SUN PROTECT przeznaczona do pielęgnacji włosów osłabionych i narażonych na działanie słońca i innych czynników środowiskowych (wiatru, słonej i chlorowanej wody, wysokich temperatur). W ofercie linii SUN PROTECT oprócz dostępnego już szamponu chroniącego przed promieniami UV pojawią się również odżywka i mgiełka.

- Wprowadzanie nowych produktów niemal zawsze przekładało się na zwiększenie przychodów ze sprzedaży. Najlepszym przykładem jest  trzeci kwartał ubiegłego roku w którym osiągnęliśmy najlepszy od 5 lat poziom sprzedaży. Była to zasługa między innymi wprowadzeniem nowych produktów na rynek. W obecnym roku liczymy na podobny efekt. - powiedział Konrad Palka, Prezes Zarządu Pharmena SA. - Dywersyfikacja kanałów sprzedaży i produktów zapewni nam stabilny strumień wpływów.- dodaje.

W styczniu b.r. w ofercie firmy pojawiły się dwa nowe produkty: szampon micelarny dermena® DETOX do włosów osłabionych, nadmiernie wypadających oraz szampon dermena® SENSITIVE do wrażliwej skóry głowy i nadmiernie wypadających włosów.

Po trzech kwartałach ubiegłego roku skonsolidowane przychody ze sprzedaży przekroczyły 10 mln zł (dokładnie 10,8 mln zł), z czego w samym trzecim kwartale Grupa Pharmena wypracowała 4,0 mln zł przychodów ze sprzedaży. W tym czasie Spółka osiągnęła 9,7 mln zł sprzedaży na rynku polskim, co stanowi 89 proc. całej sprzedaży, z czego aż 83 proc. sprzedaży wpracował segment Hair Care - specjalistycznych linii dermokosmetycznych do włosów. Już 31 marca bieżącego roku Pharmena opublikuje raport roczny za 2021 r.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Zrób sercu przysługę tego lata Biuro prasowe
2025-07-17 | 14:00

Zrób sercu przysługę tego lata

Wolny czas, plaża, grill, rower – lato to czas odpoczynku i przyjemności. To również świetny czas, by nadrobić zaległości zdrowotne, szczególnie te związane
Zdrowie Geny mają znaczenie – szybka diagnostyka może zmienić życie z ALS
2025-07-16 | 09:00

Geny mają znaczenie – szybka diagnostyka może zmienić życie z ALS

– Według aktualnych zaleceń każdy pacjent z diagnozą stwardnienie zanikowe boczne (ALS/SLA) powinien mieć wykonane badania genetyczne – mówi dr hab. n. med. Maria
Zdrowie Rusza ogólnopolskie badanie potrzeb farmaceutów, dotyczące ich roli w terapii ran w ramach kampanii „Rany pod kontrolą”
2025-07-01 | 11:00

Rusza ogólnopolskie badanie potrzeb farmaceutów, dotyczące ich roli w terapii ran w ramach kampanii „Rany pod kontrolą”

Kampania „Rany pod kontrolą” ogłasza start ogólnopolskiego badania ankietowego, mającego na celu poznanie codziennych wyzwań i potrzeb farmaceutów związanych

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Firma

Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.

Infrastruktura

Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.