Komunikaty PR

Piękny uśmiech ze szczoteczką Tesla!

2023-09-08  |  16:40
Biuro prasowe
Kontakt

Barbara Trepka
2moro

Mazowiecka 125/1
30-023 Kraków
basia|2moro.pl| |basia|2moro.pl
503 119 029
2moro.pl

Dzięki technologii ultradźwiękowej szczoteczka wytwarza wibracje o wysokiej częstotliwości, które umożliwiają wnikanie pasty w głąb przestrzeni międzyzębowych. Za to prędkość obrotowa 42 000 oscylacji na minutę zapewnia dokładne i skuteczne czyszczenie.

Ładowanie raz w miesiącu

Ultradźwiękowa szczoteczka do zębów wyłącza się po dwóch minutach od włączenia, a po 30 sekundach wskazuje na zmianę strony mycia. Jest to duże ułatwienie - nie musisz myśleć ani się zastanawiać, czy minęły już dwie minuty. Żywotność baterii to 30 dni, czyli ładujesz szczoteczkę co miesiąc.

Jak szczoteczka ułatwi Ci życie?

Szczoteczka do zębów TESLA TS200 jest idealna dla każdego użytkownika. Dzięki czterem różnym trybom możesz wybrać jeden z nich, aby zapewnić pielęgnację zębów, dokładnie taką, która najlepiej odpowiada twoim potrzebom. 

Wybierz tryb, który Ci pasuje:

  • standardowy do codziennego użytku, 

  • lekki dla wrażliwych zębów,

  • pielęgnacji dziąseł,

  • wybielania –  do usuwania płytki nazębnej i kamienia nazębnego.

Oczywiście, szczoteczkę można połączyć przez Bluetooth z aplikacją Tesla Smart, dostępnej w języku polskim. Znajdziesz tam informacje o konieczności regularnej pielęgnacji oraz znaczenia wymiany główek szczoteczki.

Pod kolor Twojego życia

Dostępne są cztery kolory szczoteczki. Wybór ten pozwala dopasować szczoteczkę do własnych upodobań. Jaki kolor preferujesz:

  • klasyczny biały, 

  • elegancki czarny, 

  • zielonkawy,

  • czy może delikatny róż?

Obserwuj nas na Facebook’u - https://www.facebook.com/teslasmartpl 

i Instagramie - @teslasmartpl 

Więcej o produkcie: https://www.teslasmart.com/pl/tesla-smart-toothbrush-sonic-ts200

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2moro
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia Biuro prasowe
2025-06-25 | 03:00

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Wyciek danych, ataki przeciążające stronę (DDoS), złośliwe oprogramowanie, phishing. Dziś wojna w cyberprzestrzeni dotyczy nie tylko infrastruktury krytycznej czy wielkich
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.