Komunikaty PR

Pierwsza edycja bezpłatnej konferencji Online Marketing Day już 26 czerwca

2020-06-19  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Katarzyna Dworzyńska
PR Calling

Czerska 8/10
00-732 Warszawa
katarzyna.dworzynska|prcalling.pl| |katarzyna.dworzynska|prcalling.pl
+48501001377
https://www.prcalling.com

26 czerwca br. odbędzie się pierwsza edycja Online Marketing Day - konferencji poświęconej digital marketingowi, akredytowanej przez DIMAQ. W jej ramach 16 ekspertów i praktyków podzieli się swoją wiedzą na temat SEO, content marketingu, reklamy w Google i w mediach społecznościowych. Organizatorem wydarzenia jest SEMSTORM, a patronem honorowym IAB Polska. Konferencja jest bezpłatna i będzie zrealizowana w całości online. Zapisy odbywają się pod adresem www.onlinemarketingday.pl.

W ramach Online Marketing Day 2020 zostaną poruszone tematy związane z pozycjonowaniem, SEO dla e-commerce, content marketingiem, Google Ads oraz Facebook Ads. Cele wydarzenia zakładają wsparcie przedsiębiorców w pozyskiwaniu nowych klientów, a specjalistów od marketingu w rozwoju swoich kompetencji. Prelekcje zostały przygotowane w sposób pozwalający na pozyskanie nowej wiedzy oraz umiejętności zarówno osobom stawiającym pierwsze kroki w świecie digitalu, jak i ekspertom.

- W obecnej sytuacji gospodarczej firmy powinny się wzajemnie wspierać. Naszym zdaniem takim wsparciem jest dzielenie się wiedzą. Dlatego też postanowiliśmy zorganizować bezpłatną konferencję i zaprosić do współpracy specjalistów z obszaru digital marketingu. Nie będziemy mówić jak przeżyć kryzys czy jak zmieni się gospodarka i biznes. Wspólnie z prelegentami skupimy się na tym, na czym znamy się najlepiej – na marketingu i opowiemy jak skutecznie pozyskiwać klientów z internetu – mówi Milena Majchrzak,  Dyrektor Zarządzająca, SEMSTORM.

Konferencja składa się z pięciu bloków tematycznych: SEO, Content marketing, Social media, Google Ads i E-commerce. W ich ramach specjaliści z wieloletnim doświadczeniem opowiedzą m.in. o tym, jak:

  • zarządzać kampaniami Google Ads z ograniczonym budżetem,
  • przygotować się do pracy z influencerami,
  • tworzyć artykuły, które uzyskają wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania w Google,
  • współpracować z agencją SEO, by uzyskiwać pożądane efekty,
  • prowadzić social media, aby wzmocnić markę i odpowiadać na potrzeby użytkowników.

 

W roli prelegentów wystąpią: Julia Gołębiewska (Mindshare Polska), Dorota Gryglak (WhitePress®), Joanna Hałaszkiewicz (Verseo), Anna Ledwoń-Blacha (More Bananas), Milena Majchrzak (SEMSTORM), Ewelina Podrez (Fox Strategy), Dagmara Rogowska (Shoper), Małgorzata Tarnawska (Delante), Tomasz Chłodecki (Justtag Group), Paweł Gontarek (Fabryka Marketingu), Krzysztof Marzec (DevaGroup), Piotr Michalak (Grupa TENSE), Przemysław Michałek (Widoczni), Tomasz Stopka (SEMURAI) i Wojciech Szymański (Ideo Force).

Online Marketing Day 2020 odbędzie się 26 czerwca i rozpocznie się o godz. 10:00. Wydarzenie zostanie w całości zrealizowane online. Zapisy odbywają się pod adresem www.onlinemarketingday.pl. Po jego zakończeniu uczestnicy otrzymają pakiet bonusów od partnerów wydarzenia, wśród których znajdą się m.in. checklisty, artykuły, magazyny oraz zniżki.

Konferencja jest objęta akredytacją DIMAQ, międzynarodowego programu weryfikacji i certyfikacji kompetencji digital marketingowych. W związku z tym uczestnicy Online Marketing Day 2020, którzy posiadają certyfikaty DIMAQ, otrzymają 10 punktów recertyfikacyjnych.

Organizatorem wydarzenia jest SEMSTORM, firma dostarczająca narzędzia SEO, PPC i content marketingowe. Patronat honorowy nad wydarzeniem objął Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.

Patronami medialnymi konferencji zostali: E-commerce w Praktyce, Marketer+ oraz NowyMarketing.pl.

Wśród partnerów konferencji znaleźli się: Clusteric, Delante, Deva Group, Fabryka Marketingu, Fox Strategy, Google Internetowe Rewolucje, Grupa TENSE, Ideo Force, Justtag Group, Mindshare Polska, More Bananas, PR Calling, Semurai, Shoper, Verseo, WhitePress® i Widoczni.

Więcej informacji o wydarzeniu znajduje się pod adresem: www.onlinemarketingday.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Calling
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł

Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek

Polityka

Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– ​Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro.  Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.

Handel

Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.