Pierwsza na rynku możliwość zakupu ubezpieczeń przez video rozmowę
Dynamika i postęp technologiczny w obsłudze klienta wymuszają wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań. CUK Ubezpieczenia jako pierwsza firma w branży ubezpieczeniowej wprowadził właśnie video sprzedaż. Od dziś klienci mogą umawiać się z doradcami na spotkania video. Wprowadzona technologia pozwala na pełną obsługę i zamknięcie sprzedaży wraz z dokonaniem płatności.
Rezerwacja video spotkania jest bardzo intuicyjna. Oprócz prostego mechanizmu pozwalającego na wybór terminu, system sam będzie wysyłał informacje przypominające o spotkaniu. Wszystko zostało przygotowane zgodnie z trendem mobile first, czyli dostęp do spotkań będzie możliwy z poziomu telefonów komórkowych i komputerów bez konieczności instalacji dodatkowego oprogramowania. Co więcej, na poziomie video spotkania będzie można dokonać pełnej obsługi wraz z zamknięciem transakcji i dokonaniem płatności.
– Pełna integracja systemów informatycznych i obsługi bezpośredniej powoduje, że kupowanie ubezpieczeń staje się łatwiejsze. Klienci w czasie krótszym niż 2 minuty mają dostęp do wszystkich ofert na rynku. Kanał video będzie kolejną opcją dla osób ceniących sobie bezpośredni kontakt m.in. za pomocą urządzeń mobilnych. Z perspektywy doradcy to dodatkowa przestrzeń z pełną ekspozycją oferowanego produktu. Doradca jest kluczowym ogniwem w komunikacji z klientem, bez względu na to, jak dalece będzie postępowała digitalizacja – mówi Marcin Dyliński, Dyrektor departamentu Marketingu i E-Commerce w CUK Ubezpieczenia
CUK Ubezpieczenia to jedyna multiagencja w Polsce, która sprzedaje polisy we wszystkich dostępnych kanałach (z ang. omnichannel), to znaczy, że klienci mogą skorzystać z ponad 500 placówek w całej Polsce lub wykupić polisę korzystając z kalkulatorów na stronie www, aplikacji i contact center. Wprowadzenie video sprzedaży otwiera kolejny kanał sprzedaży.
– Mamy świadomość, że część z naszych klientów po prostu lubi bezpośrednie spotkania z doradcą. Video spotkanie daje szansę na poznanie doradcy oraz oferty niemal w ten sam sposób, jak podczas wizyty w placówce – dodaje Marcin Dyliński.

88% rolników sięga po dodatkowe ubezpieczenia

Cyberpolisa nie uchroni przed hakerem, ale złagodzi skutki ataku

Cyberzagrożenia wobec portów morskich w Europie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ważą się losy wymiany handlowej między Stanami Zjednoczonymi a Unią Europejską. Na wysokich cłach stracą obie strony
Komisja Europejska przedstawiła w poniedziałek propozycję ceł na import z USA o wartości 72 mld euro, co ma być odpowiedzią na nałożenie 30-proc. stawek na import z UE zapowiedziane przez Amerykanów w poprzednim tygodniu. Przedstawiciele KE wciąż widzą jednak potencjał kontynuowania negocjacji. Zdaniem europosła Michała Koboski brak porozumienia lub uzgodnienie stawek wyższych niż 10-proc. nie tylko zaszkodzi obydwu stronom, ale i osłabi ich pozycję na arenie międzynarodowej.
Handel
Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.
Prawo
Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.