Komunikaty PR

Pierwsze w Europie boisko w kształcie ikonicznego kubełka KFC

2023-07-05  |  11:00
Biuro prasowe

Marka KFC znana jest ze swoich działań na rzecz lokalnych społeczności. Właśnie powstało pierwsze w Europie, wielofunkcyjne boisko KFC Spot, zlokalizowane w Ostrowie Wielkopolskim. Przestrzeń odpowiada na potrzeby młodych ludzi, zapewniając im miejsce do wspólnych spotkań, gry w piłkę nożną i koszykówkę. Całość została wybudowana w oryginalnym kształcie ikonicznego kubełka KFC. Na tym jednak nie koniec. KFC szuka kolejnych miejscowości w całej Polsce, które chciałyby, aby podobny KFC Spot powstał także w ich okolicy.

Wakacje obfitują w okazje do spędzenia wolnego czasu na świeżym powietrzu w gronie paczki przyjaciół. Emocjonujące mecze, nowe przyjaźnie, satysfakcjonujące treningi – po to wszystko marka KFC stworzyła wyjątkowy obiekt KFC Spot w Ostrowie Wielkopolskim, zlokalizowany przy ulicy Strzeleckiej 88. To świetne miejsce zarówno do pochillowania z przyjaciółmi, jak i odstresowania się podczas gry drużynowej.

Nowe miejsce na mapie Ostrowa Wielkopolskiego składa się z boiska do gry w piłkę nożną, koszykówkę oraz ławeczek, na których można odpocząć po treningu lub kibicować ulubionej drużynie. Stworzenie przestrzeni do uprawiania sportu i relaksu na świeżym powietrzu będzie też z pewnością idealną okazją do integracji mieszkańców miasta oraz celebrowania czasu z rodziną i przyjaciółmi. Wszystkich polskich fanów chrupiącego, złocistego kurczaka niewątpliwie ucieszy, że to oryginalne boisko ma kształt kultowego kubełka KFC.

Uroczyste otwarcie, które odbyło się 1 lipca, zgromadziło wielu mieszkańców, na których czekała moc atrakcji. Fani Tiktokera Krystiana Sawickiego ,,MrKryha’’ mieli okazję spotkać się ze swoim idolem, a wielbiciele trików z piłką nożną w roli głównej mogli podziwiać zdumiewające umiejętności Macieja Kruka z Eleven Sports, który udowodnił, że w tej dziedzinie niemożliwe dla niego nie istnieje. Podczas otwarcia nie mogło zabraknąć również koszykarzy z lokalnej drużyny BM Stal Ostrów, którzy jako pierwsi mieli szansę przetestować wyjątkowe boisko. Na wydarzenie przybyli również przedstawiciele marki KFC oraz miasta, którzy dołożyli wszelkich starań w powstanie obiektu. Na wszystkich czekał oczywiście smaczny, chrupiący kurczak oraz wyjątkowe gadżety od KFC.

KFC Spot w Ostrowie Wielkopolskim to pierwszy tego typu obiekt w Europie. Powstał, aby wzbogacić dostępną dla lokalnej społeczności infrastrukturę sportowo-rozrywkową. Obiekt sportowy od KFC to z pewnością szansa na stworzenie nowych lokalnych drużyn i rozwój talentów, a także miejsce spotkań dla mieszkańców. Chętne miejscowości, dzielnice, osiedla czy nawet szkoły mogą już teraz zgłaszać swoje zainteresowanie współpracą z KFC przy realizacji kolejnych KFC Spot. Zgłoszenia przyjmowane są poprzez formularz na stronie marki i Facebooka KFC.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo Biuro prasowe
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Konsument Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do
Konsument Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji

Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.

Konsument

Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.