Komunikaty PR

Pierwszy autoryzowany salon MG w województwie kujawsko-pomorskim w CH Focus

2024-12-09  |  10:00
Biuro prasowe

6 grudnia w CH Focus w Bydgoszczy odbyło się uroczyste otwarcie pierwszego w województwie kujawsko-pomorskim autoryzowanego salonu i serwisu marki MG – legendarnego producenta samochodów, który łączy tradycję z nowoczesnością. MG Plichta oferować będzie zarówno szeroką gamę modeli z konwencjonalnym napędem spalinowym, jak i rozwiązania odpowiadające zmieniającym się potrzebom rynku motoryzacyjnego.

Nowy salon, zlokalizowany na parterze galerii w sąsiedztwie sklepu Carrefour, zajmuje przestronną powierzchnię 200 m², gdzie klienci mają okazję poznać bliżej ofertę marki MG oraz skorzystać z profesjonalnego doradztwa. Dodatkową atrakcją dla odwiedzających będą samochody testowe dostępne na zewnętrznym parkingu centrum handlowego, co pozwoli każdemu na osobistą ocenę unikalnych cech i komfortu oferowanych modeli.

Centrum Handlowe Focus to miejsce, które łączy codzienne zakupy z nowoczesnymi usługami, przyciągając różnorodnych klientów z Bydgoszczy i okolic. Decyzja o otwarciu pierwszego w regionie salonu MG właśnie tutaj to przemyślany krok – lokalizacja przyciąga klientów z różnych grup wiekowych i o różnych zainteresowaniach, zapewnia szeroką widoczność marki oraz idealne warunki do prezentacji najnowszych modeli w przestrzeni tętniącej życiem.

Jesteśmy dumni, że to właśnie nasze centrum handlowe zostało wybrane jako lokalizacja pierwszego w województwie kujawsko-pomorskim autoryzowanego salonu marki MG – mówi Gregory Pertus, dyrektor CH Focus w Bydgoszczy – To wyjątkowe wydarzenie, które wzbogaca ofertę Focusa o segment premium i przyciąga nową grupę klientów. Otwarcie salonu MG Plichta jest dowodem na to, że Focus to nie tylko miejsce zakupów i rozrywki, ale także przestrzeń, która przyciąga innowacyjne i prestiżowe marki. Wierzymy, że współpraca z marką MG przyniesie wiele korzyści zarówno naszym klientom, jak i lokalnej społeczności.

Więcej szczegółów na stronie: www.focusbydgoszcz.pl. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja Biuro prasowe
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol
Handel Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
2025-05-23 | 06:00

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

MediaMarkt, lider rynku elektroniki konsumenckiej w Europie, wkracza w nową fazę rozwoju na polskim rynku. Właśnie uruchomiono nowoczesną platformę marketplace, która po

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.