Pierwszy autoryzowany salon MG w województwie kujawsko-pomorskim w CH Focus
6 grudnia w CH Focus w Bydgoszczy odbyło się uroczyste otwarcie pierwszego w województwie kujawsko-pomorskim autoryzowanego salonu i serwisu marki MG – legendarnego producenta samochodów, który łączy tradycję z nowoczesnością. MG Plichta oferować będzie zarówno szeroką gamę modeli z konwencjonalnym napędem spalinowym, jak i rozwiązania odpowiadające zmieniającym się potrzebom rynku motoryzacyjnego.
Nowy salon, zlokalizowany na parterze galerii w sąsiedztwie sklepu Carrefour, zajmuje przestronną powierzchnię 200 m², gdzie klienci mają okazję poznać bliżej ofertę marki MG oraz skorzystać z profesjonalnego doradztwa. Dodatkową atrakcją dla odwiedzających będą samochody testowe dostępne na zewnętrznym parkingu centrum handlowego, co pozwoli każdemu na osobistą ocenę unikalnych cech i komfortu oferowanych modeli.
Centrum Handlowe Focus to miejsce, które łączy codzienne zakupy z nowoczesnymi usługami, przyciągając różnorodnych klientów z Bydgoszczy i okolic. Decyzja o otwarciu pierwszego w regionie salonu MG właśnie tutaj to przemyślany krok – lokalizacja przyciąga klientów z różnych grup wiekowych i o różnych zainteresowaniach, zapewnia szeroką widoczność marki oraz idealne warunki do prezentacji najnowszych modeli w przestrzeni tętniącej życiem.
– Jesteśmy dumni, że to właśnie nasze centrum handlowe zostało wybrane jako lokalizacja pierwszego w województwie kujawsko-pomorskim autoryzowanego salonu marki MG – mówi Gregory Pertus, dyrektor CH Focus w Bydgoszczy – To wyjątkowe wydarzenie, które wzbogaca ofertę Focusa o segment premium i przyciąga nową grupę klientów. Otwarcie salonu MG Plichta jest dowodem na to, że Focus to nie tylko miejsce zakupów i rozrywki, ale także przestrzeń, która przyciąga innowacyjne i prestiżowe marki. Wierzymy, że współpraca z marką MG przyniesie wiele korzyści zarówno naszym klientom, jak i lokalnej społeczności.
Więcej szczegółów na stronie: www.focusbydgoszcz.pl.

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.