Komunikaty PR

Pierwszy Dzień Beztroski: Dan Cake uruchamia świąteczną aktywację konsumencką

2020-12-14  |  09:45
Biuro prasowe
Do pobrania banner ( 5.04 MB )

Marka Dan Cake startuje z nową, bożonarodzeniową aktywacją konsumencką. Zaprasza wszystkich do tego, by drugiego dnia Świąt celebrować Pierwszy Dzień Beztroski. To moment, kiedy po wysiłku, jaki został włożony w przygotowanie uroczystych Świąt, należy nam się odpoczynek, a naszym jedynym zmartwieniem powinien być wówczas dylemat, na zjedzenie jakiego wypieku świątecznego się zdecydujemy.

W ramach aktywacji powstały dwa spoty, których bohaterkami są… prawdziwe „królowe beztroski”. To kobiety, którym nic nie jest w stanie zepsuć drugiego dnia Świąt, zwłaszcza po udanej kolacji wigilijnej, którą z wielkim zaangażowaniem przygotowały dla swoich rodzin.  Filmy można zobaczyć na stronie www.PierwszyDzienBeztroski.pl, na której użytkownicy postawieni są przed jedynym w okresie świąt, naprawdę prostym wyborem: Strucla albo Rolada? Wybierając jedno z ciast, wyświetla się humorystyczny film dedykowany danemu produktowi. Poprzez aktywację marka zachęca bowiem do skorzystania ze świątecznej oferty swoich pakowanych wypieków.

  • Obejrzyj spot o Struclach: https://www.youtube.com/watch?v=Lyq8em3ybiI&feature=youtu.be 
  • Obejrzyj spot o Roladzie: https://www.youtube.com/watch?v=UkCh4XTTi3o&feature=youtu.be

 

Przygotowania do Świąt wymagają od nas dużych nakładów czasu i energii, a czasem też niepotrzebnych nerwów. Dlatego w ramach naszej kampanii chcemy zachęcić wszystkich do oddania się prawdziwej, zasłużonej beztrosce. Idealny moment to drugi dzień Świąt, czyli czas, kiedy wszystkie obowiązki pozostawiamy zrealizowane za sobą i zostaje nam już tylko prawdziwy odpoczynek, bez wyrzutów sumienia – mówi Wiktor Kowalski, Brand Manager w Dan Cake Polonia. – Tematykę beztroski w naszych kampaniach poruszamy już nie pierwszy raz. Zdajemy sobie sprawę, że jej doświadczanie w codziennym, zabieganym życiu i w obecnej, pandemicznej rzeczywistości, to duże wyzwanie. Dlatego dążymy do tego, by niezależnie od okoliczności, ludzie zaczęli się na nią otwierać, a jednocześnie by beztroska stała się niejako synonimem naszego brandu – dodaje.

Zwieńczeniem aktywacji będzie symboliczne zamknięcie profilu marki na Facebooku na cały drugi dzień Świąt, aby jeszcze bardziej zachęcić użytkowników do oddawania się prawdziwej beztrosce.

Za koncept strategiczny, scenariusz spotów, linię kreatywną, kreacje reklamowe oraz stworzenie strony www akcji odpowiadała agencja 19 Południk, która prowadzi również komunikację akcji w mediach społecznościowych oraz dba o PR i kontakt z mediami. Spoty zostały zrealizowane przez Pink Media, a budowanie zasięgów i kampanię reklamową w Google, na Facebook’u i Instagramie realizuje adCookie.

Kampania potrwa od 14 do 27 grudnia br.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media i PR Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations
2025-04-10 | 10:20

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

W świecie fake newsów, dezinformacji oraz globalnych problemów profesjonalne zarządzanie komunikacją przestało być wyborem – stało się koniecznością. O tym, jak
Media i PR Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
2025-03-27 | 09:30

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na ignorowanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Rozwój technologii mobilnych sprawił, że firmy mają dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.

Telekomunikacja

Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem

Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.