Komunikaty PR

Platforma e-commerce Saly pozyskuje do zespołu kolejnych specjalistów

2021-10-05  |  14:00
Biuro prasowe

Saly S.A., dostawca oprogramowania oraz właściciel platformy dla e-commerce B2B, istotnie rozszerza swój zespół specjalistów, dbających na co dzień o realizację wdrożeń dla klientów oraz o rozwój Spółki. Firma z początkiem października zatrudniła Milenę Droszcz, która objęła stanowisko Head of Project Management.

Ponadto w III kwartale br. do Spółki dołączyło ośmiu specjalistów z obszarów sprzedaży, IT, testowania produktu oraz HR. Nowi pracownicy mieli okazję poznać pozostałych członków zespół oraz Zarząd Saly 21 września br. podczas imprezy TakeOff odbywającej się w krakowskich Fortach Kleparz. Jednym z gości oraz prelegentów był Dawid Zieliński, inwestor Saly oraz prezes Columbus Energy.

Milena Droszcz początkowe doświadczenia zawodowe budowała w firmach dostarczających rozwiązania z zakresu bezpieczeństwa informatycznego oraz ochrony danych osobowych. Od przeszło siedmiu lat pracowała w firmie EDISON S.A., gdzie odpowiadała za całościowy nadzór nad realizacją i rozliczeniem projektów informatycznych z obszaru elektronicznej wymiany dokumentów (EDI - electronic data interchange). W Saly odpowiadać będzie za nadzór nad rozwojem poszczególnych projektów, zarządzanie zespołem projektowym, a także za opracowywanie i udoskonalanie procesów zarządzania przedsięwzięciami Saly.

  • Obserwując dynamiczny rozwój sektora e-commerce oraz zachodzące w nim zmiany, zwróciłam szczególną uwagę na Saly, firmę wnoszącą nową jakość w dziedzinie automatyzacji i digitalizacji sprzedaży. Bardzo się cieszę, że mogę stać się częścią jej zespołu. Jestem przekonana, że połączenie ogromnej pasji ludzi tworzących Saly, możliwości technologicznych platformy oraz moich dotychczasowych doświadczeń zawodowych jest gwarantem naszego sukcesu - mówi Milena Droszcz, Head of Project Management Saly S.A.

Dołączenie Mileny Droszcz nie było jedynym poszerzeniem zespołu Saly. Na przestrzeni III kwartału do firmy dołączyło osiem osób. Trzy z nich to Sales Managerowie, posiadający doświadczenie w obszarze customowych rozwiązań dla biznesów enterprise. Dwie osoby to specjaliści z branży IT, a dwie to testerzy z jednej z czołowych firm technologicznych. Do zespołu dołączył również nowy HR Manager.

  • Rozwój naszego zespołu oraz pozyskanie takich specjalistów jak Milena jest dowodem na to, że obraliśmy słuszny kierunek rozwoju, który konsekwentnie realizujemy. Fakt, że kolejne osoby chcą do nas dołączyć oraz wspierać Saly bardzo nas cieszy i motywuje do dalszego wspólnego działania. Zależy nam na sprawnej integracji nowych członków zespołu, dlatego niedawno zorganizowaliśmy event dla naszych pracowników, podczas którego mogli poznać się nawzajem oraz zapoznać się z planami rozwoju Saly – informuje Sebastian Religa, CEO Saly S.A.

Podczas odbywającego się 21 września br. wydarzenia dla pracowników i współpracowników Saly wystąpili założyciele Spółki – Sebastian Religa oraz Anna Arak-Stachacz. Wśród prelegentów był obecny również Dawid Zieliński, prezes Columbus Energy oraz inwestor Saly. Podczas eventu odbywającego się w krakowskich Fortach Kleparz uczestnicy poznali początki Saly oraz dyskutowali o wyzwaniach stojących przed firmą. Zostały również zaprezentowane plany rozwoju Spółki.

 

***

O Spółce:

Saly jest dostawcą oprogramowania dla e-commerce, które wspiera digitalizację procesów sprzedaży i obsługi klientów na rynku B2B. To nowoczesne oprogramowanie klasy enterprise, dostępne w chmurze w modelu SaaS, pozwala na wysoki poziom integracji z systemami klasy ERP czy WMS. Dla użytkowników końcowych Saly jest intuicyjnym narzędziem do składania zamówień online, a dla użytkowników administracyjnych (handlowców) narzędziem analitycznym. Dzięki rozbudowanemu modułowi Business Intelligence, dostarcza szczegółowych danych i predykcji odnośnie zachowań sprzedażowych klientów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25 Biuro prasowe
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
IT i technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,
IT i technologie Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce
2025-04-02 | 10:40

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

W Polsce zadebiutowała motorola edge 60 fusion – pierwszy tegoroczny model z rodziny edge. Łączy cechy smartfona klasy premium z wysoką odpornością, potwierdzoną

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad szczegółowymi wytycznymi dla schronów. Prowadzona jest też inwentaryzacja i ocena stanu istniejących obiektów

W MSWiA trwają prace nad rozporządzeniem, które określi m.in., jakie warunki powinny spełniać miejsca schronienia, oraz wprowadzi spójne standardy dotyczące ich organizacji i wyposażenia. Ich opracowanie wymagane jest przez ustawę o ochronie ludności i obronie cywilnej, która weszła w życie 1 stycznia br. Trwa także inwentaryzacja istniejących obiektów zbiorowej ochrony, w tym schronów. Jak podkreślają eksperci, mamy w tym obszarze wiele zaległości do nadrobienia. Problemem jest niedobór specjalistów od budowli schronowych, którzy mogliby ten proces wesprzeć i przyspieszyć.

Handel

Nowy rozdział we współpracy Wielka Brytania – Unia Europejska. Bezpieczeństwo jedną z kluczowych kwestii

19 maja odbędzie się w Londynie pierwszy od brexitu na tak wysokim szczeblu szczyt brytyjskich i unijnych przywódców. Zdaniem polskich europosłów obydwie strony dojrzały do ponownego zacieśnienia stosunków i są dla siebie kluczowymi partnerami. Rozmowy dotyczyć mają przede wszystkim zagadnień związanych z obronnością, ale także możliwości swobodnego przemieszczania się młodych ludzi. Wyzwaniem we wzajemnych relacjach wciąż są kwestie handlowe.

Transport

W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku

Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.