Komunikaty PR

Podaje się za wiceprezesa PZHBiPM, a nie jest członkiem związku

2023-07-20  |  15:00
Biuro prasowe

Od początku 2023 roku w Podlaskim Związku Hodowców Bydła i Producentów Mleka trwa konflikt między legalnie wybranym w 2022 roku prezesem związku Stanisławem Żochowskim, a Tomaszem Cieślikiem i Karolem Faszczewskim którzy na nieoficjalnym spotkaniu zorganizowanym po zakończonym zarządzie związku, próbowali przejąć władzę w organizacji.

Zgodnie z decyzją sądu (wyrok pierwszej instancji ) decyzja o odwołaniu Stanisława Żochowskiego została wstrzymana. Również została wstrzymana próba wprowadzenia zmian w KRS. Nie przeszkadza to jednak Tomaszowi Cieślikowi i Karolowi Faszczewskiemu w tym by podawać się za prezesów Związku. Tymczasem na jaw wychodzą nowe fakty. 

Zgodnie z dokumentami, do których udało się dotrzeć, Karol Faszczewski, który podaje się za wiceprezesa związku nie jest jego członkiem od prawie 4 lat. Świadczy o tym uchwała nr 13/2019 z dnia 27.12.2019 r. z obrad Nadzwyczajnego Walnego Zjazdu Delegatów Podlaskiego Związku Hodowców Bydła i Producentów Mleka w Białymstoku. Uchwała w sprawie rozstrzygnięcia członkostwa Faszczewskiego w związku została przegłosowana miażdżącą większością 28:2 nie uznając zainteresowanego za członka PZHBIPM. 

Jak można więc być wiceprezesem związku, nie będąc jego członkiem?

Takie praktyki szkodzą wizerunkowi związku i wszystkim uczciwym hodowcom którzy przypatrują się sprawie z niesmakiem. Nasz informator podaje, ze cała sprawa może mieć podłoże polityczne ponieważ Pan Faszczewski oraz Pan Cieślik zamierzają swoją przyszłość związać z polityką startując na jesieni w wyborach parlamentarnych. Związek ma posłużyć jedynie do prowadzenia kampanii. Mamy nadzieje, że sprawa szybko się wyjaśni i Ci którzy poświęcili życie dla hodowli, a nie polityki będą mogli działać dalej.  Szczególnie, ze sukcesy PZHBiPM znane są nie tylko w kraju ale także zagranicą

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Rolnictwo Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE Biuro prasowe
2025-06-30 | 06:00

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy pestycydy wracają na nasze stoły? Najnowszy raport rzuca światło na poważne niespójności w polityce rolnej i handlowej Unii Europejskiej. Analiza wskazuje, że mimo
Rolnictwo Rolnicy dostaną 70 procent dopłaty
2025-03-12 | 06:00

Rolnicy dostaną 70 procent dopłaty

Resort rolnictwa zapowiedział kontynuację dofinansowywania ubezpieczenia zwierząt gospodarskich od chorób zakaźnych, rozpoczętego w 2025 roku. Dopłata ponownie wyniesie 70
Rolnictwo Czy kolejne nowoczesne gospodarstwo zostanie zlikwidowane decyzją urzędników podległych MRiRW?
2024-12-17 | 14:00

Czy kolejne nowoczesne gospodarstwo zostanie zlikwidowane decyzją urzędników podległych MRiRW?

Jedna z najnowocześniejszych instalacji rolniczych w kraju - magazyn zbożowy w Goli k. Gostynia w woj. wielkopolskim należący do gospodarstwa Top Farms Wielkopolska,

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

Transport

Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.