Komunikaty PR

Podlaskie Młyny – debiut nowego brandu Podlaskich Zakładów Zbożowych

2020-07-03  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 0.1 MB )

PZZ Białystok, które na rynku istnieją nieprzerwanie od przeszło 70 lat, zdecydowały się wprowadzić zupełnie nową markę. Podlaskie Młyny – to odpowiedź na wciąż rosnące potrzeby Klientów poszukujących produktów pochodzących ze zdrowych upraw, z serca Zielonych Płuc Polski. Premiera nowego brandu w ogólnopolskich sklepach i hurtowniach ma miejsce w lipcu.

Nikogo nie trzeba przekonywać, że od jakości i gatunku mąki zależy smak wielu potraw. To baza chleba, ciast, pierogów, placków czy naleśników. Powstaje w wyniku przemiału ziaren zboża, który pomimo postępu technicznego i modernizacji, zasadniczo pozostaje niezmienny od wieków.

I tak dzieje się w Podlaskich Zakładach Zbożowych – firmie z wieloletnią tradycją, która jest jednym z największych młynów w Polsce, zaopatrującym piekarnie, zakłady przemysłowe, sieci handlowe i hurtownie w całym kraju i zagranicą.

PZZ S.A. to marka sama w sobie, która nieustannie się rozwija, rozbudowuje swoje zaplecze techniczne, powiększa flotę i poszerza swoją ofertę.

- Podlaskie Młyny to nasza najnowsza propozycja i ukłon skierowany w stronę tych Klientów, którzy poszukują produktów ze zdrowych upraw. Zadbaliśmy również o nową, świeżą etykietę i unikalne opakowanie – mówi Sylwia Majewicz, prezes Podlaskich Zakładów Zbożowych w Białymstoku.

owa, elegancka kredowa torebka z transparentnym oknem, przez które widać produkt w środku, z pewnością przyciągnie uwagę wielu Klientów. Brand jest przeznaczony do sprzedaży w całej Polsce, ale oczywiście w pierwszej kolejności pojawi się na rodzimym Podlasiu.

- Pragnę również wyjaśnić, że nasze flagowe produkty, opatrzone dobrze znanym logiem PZZ, nadal będą dostępne w naszej ofercie, tak by Klienci, którzy od lat są z nami, dalej mogli używać choćby tradycyjnej mąki tortowej z charakterystycznym tortem ze świeczką – dodaje Sylwia Majewicz.

Podlaskie Zakłady Zbożowe od lat działają i produkują mąkę na bazie ziaren pochodzących z serca Zielonych Płuc Polski. W portfolio firmy są jeszcze takie produkty jak: płatki, kasze i groch. Podlaskie Młyny – to kolejny unikalny produkt, zabierający Konsumentów w podróż, której celem jest całkowicie nowy wymiar smaku.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma BRAK ZDJĘCIA
2024-06-26 | 10:31

Jak dobrze producenci materiałów budowlanych znają swoich klientów?

Trzy dekady na polskim rynku przekładają się na dobrą znajomość klientów, tak można podsumować wyniki badania satysfakcji przeprowadzonego wśród partnerów biznesowych Knauf Polska. Wskaźnik NPS dla
Firma Obowiązek raportowania ESG, a realne działania przedsiębiorstw
2024-06-26 | 10:00

Obowiązek raportowania ESG, a realne działania przedsiębiorstw

Od 2024 roku zgodnie z unijną dyrektywą CSRD (Corporate Sustainability Reporting Directive) największe firmy są zobowiązane do szczegółowego raportowania niefinansowego
Firma Clarios - raport o zrównoważonym rozwoju z 2023 roku
2024-06-25 | 12:00

Clarios - raport o zrównoważonym rozwoju z 2023 roku

Przełom w recyklingu: Clarios przetwarza około 8000 akumulatorów na godzinę w systemie obiegu zamkniętego Wielokrotnie nagradzana gospodarka obiegu zamkniętego:

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

W lasach, na plażach i górskich szlakach zalegają tony plastikowych odpadów. To katastrofa dla środowiska

Wraz z początkiem sezonu letniego rośnie sterta śmieci zalegających na polskich plażach, górskich szlakach i w lasach. To tzw. weekendowe śmieci, czyli opakowania po jedzeniu i napojach, jednorazowe naczynia, grille, mokre chusteczki, zużyte pieluchy, ale też niedopałki papierosów i kapsle. To nie tylko kwestia estetyki, ale także ekologii. Tym bardziej że gros odpadów stanowią plastikowe śmieci. W problem nieoddawanych do recyklingu odpadów i zalewu jednorazowych plastików wymierzone są przede wszystkim regulacje prawne przyjmowane na poziomie UE, ale też akcje edukacyjne. Na przestrzeni ostatnich trzech dekad nastąpił w świadomości Polaków duży postęp, ale tony zbieranych śmieci w trakcie akcji sprzątania świadczą o tym, że wciąż jest wiele do zrobienia.

Nauka

Polski sektor kosmiczny rośnie w siłę. Niszą dla krajowych firm może być diagnoza, naprawa czy tankowanie satelitów na orbicie

W bazie danych Europejskiej Agencji Kosmicznej zarejestrowanych jest kilkaset polskich firm, a aparatura made in Poland poleciała w kosmos już w ponad 80 misjach. Polski sektor kosmiczny odnotowuje dynamiczny rozwój, brakuje jednak przepisów kompleksowo regulujących zasady wykonywania działalności kosmicznej i nadzoru nad nią. Resort rozwoju przygotował projekt ustawy o działalności kosmicznej, która ma zapewnić najwyższe normy bezpieczeństwa i pomóc w zrównoważonym korzystaniu z przestrzeni kosmicznej. Ustawa ma zostać przyjęta przez rząd jeszcze w III kwartale tego roku.

Transport

Ostatnie przygotowania do uruchomienia strefy czystego transportu w stolicy. Straż miejska została wyposażona w mobilny punkt kontroli

1 lipca w Warszawie zacznie działać pierwsza w Polsce i w naszej części Europy strefa czystego transportu. Obejmie 37 km kw., czyli w sumie ok. 7 proc. powierzchni stolicy – to teren Śródmieścia, części Woli, Pragi Północ i Pragi Południe, do którego nie będą mogły wjeżdżać najstarsze auta, niespełniające konkretnych wymogów. – Obostrzenia, które wprowadzimy 1 lipca, spowodują, że stężenie tlenków azotu, spadnie mniej więcej o 20 proc., a cząstek stałych – o 11 proc. – zapowiada Jakub Dybalski, rzecznik Zarządu Dróg Miejskich.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.