Komunikaty PR

Podlaskie Młyny – debiut nowego brandu Podlaskich Zakładów Zbożowych

2020-07-03  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 0.1 MB )

PZZ Białystok, które na rynku istnieją nieprzerwanie od przeszło 70 lat, zdecydowały się wprowadzić zupełnie nową markę. Podlaskie Młyny – to odpowiedź na wciąż rosnące potrzeby Klientów poszukujących produktów pochodzących ze zdrowych upraw, z serca Zielonych Płuc Polski. Premiera nowego brandu w ogólnopolskich sklepach i hurtowniach ma miejsce w lipcu.

Nikogo nie trzeba przekonywać, że od jakości i gatunku mąki zależy smak wielu potraw. To baza chleba, ciast, pierogów, placków czy naleśników. Powstaje w wyniku przemiału ziaren zboża, który pomimo postępu technicznego i modernizacji, zasadniczo pozostaje niezmienny od wieków.

I tak dzieje się w Podlaskich Zakładach Zbożowych – firmie z wieloletnią tradycją, która jest jednym z największych młynów w Polsce, zaopatrującym piekarnie, zakłady przemysłowe, sieci handlowe i hurtownie w całym kraju i zagranicą.

PZZ S.A. to marka sama w sobie, która nieustannie się rozwija, rozbudowuje swoje zaplecze techniczne, powiększa flotę i poszerza swoją ofertę.

- Podlaskie Młyny to nasza najnowsza propozycja i ukłon skierowany w stronę tych Klientów, którzy poszukują produktów ze zdrowych upraw. Zadbaliśmy również o nową, świeżą etykietę i unikalne opakowanie – mówi Sylwia Majewicz, prezes Podlaskich Zakładów Zbożowych w Białymstoku.

owa, elegancka kredowa torebka z transparentnym oknem, przez które widać produkt w środku, z pewnością przyciągnie uwagę wielu Klientów. Brand jest przeznaczony do sprzedaży w całej Polsce, ale oczywiście w pierwszej kolejności pojawi się na rodzimym Podlasiu.

- Pragnę również wyjaśnić, że nasze flagowe produkty, opatrzone dobrze znanym logiem PZZ, nadal będą dostępne w naszej ofercie, tak by Klienci, którzy od lat są z nami, dalej mogli używać choćby tradycyjnej mąki tortowej z charakterystycznym tortem ze świeczką – dodaje Sylwia Majewicz.

Podlaskie Zakłady Zbożowe od lat działają i produkują mąkę na bazie ziaren pochodzących z serca Zielonych Płuc Polski. W portfolio firmy są jeszcze takie produkty jak: płatki, kasze i groch. Podlaskie Młyny – to kolejny unikalny produkt, zabierający Konsumentów w podróż, której celem jest całkowicie nowy wymiar smaku.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Z ziemniaka zrobili biznes Biuro prasowe
2025-07-15 | 01:00

Z ziemniaka zrobili biznes

Jeszcze kilka lat temu Grzegorz Grodek i Adam Głos zarządzali strukturami w firmach finansowych. Pierwszy był wiceprezesem Tax Care, potem prezesem Faktura.pl, wcześniej związany
Firma Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?
2025-07-10 | 09:00

Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?

Kryptowaluty już od kilku lat przestają być ciekawostką, a zaczynają odgrywać realną rolę w gospodarce. Coraz więcej firm, niezależnie od wielkości, szuka sposobów, by
Firma Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025
2025-06-30 | 06:00

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025

Złota odznaka i tytuł „TOP EMOLIENT 2025” w prestiżowym Rankingu TOP10 Emolientów organizowanym przez Polskie Towarzystwo Chorób Atopowych (PTCA)

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

W tym tygodniu Komisja Europejska przedstawi projekt budżetu na lata 2028–2034. To będzie pierwsza długoletnia perspektywa czasu wojny

16 lipca Komisja Europejska przedstawi swój pomysł na budżet w kolejnej siedmioletniej perspektywie. Projekt ma przewidywać mniej programów, większy udział kwot niezaplanowanych, a także mechanizmy i rezerwy, które umożliwią szybszą i bardziej elastyczną reakcję na zmieniające się potrzeby. Więcej w nim będzie również środków przewidzianych na wzmocnienie bezpieczeństwa. W maju Parlament Europejski odrzucił w głosowaniu propozycję KE, by budżety przewidziane na okres po roku 2027 konstruować tak jak KPO.

Polityka

P. Müller: Wnioski z ludobójstwa w Srebrenicy szczególnie aktualne w kontekście ukraińskim. Społeczność międzynarodowa nie może przymykać oczu

W ubiegłym tygodniu obchodzono 30. rocznicę ludobójstwa w Srebrenicy, gdzie z rąk Serbów w lipcu 1995 roku zginęło ponad 8 tys. bośniackich mężczyzn i chłopców. To jeden z najciemniejszych rozdziałów najnowszej historii Europy – podkreślali szefowie instytucji UE. – ​To także lekcja dla społeczności międzynarodowej, która nabiera szczególnego znaczenia w kontekście agresji Rosji na Ukrainę – mówi Piotr Müller, europoseł z PiS.

Media i PR

Parlament Europejski wzywa do większej ochrony wolności dziennikarzy. Wiceprzewodnicząca: media mają pełnić funkcję kontrolną, a niektórym rządom to się nie podoba

8 sierpnia br. w państwach członkowskich UE zacznie obowiązywać europejski akt o wolności mediów. Przepisy rozporządzenia mają chronić pluralizm i niezależność mediów. Jak wynika z nowego raportu KE dotyczącego praworządności, wciąż jest to obszar, w którym jest dużo zagrożeń. Również Parlament Europejski wzywa kraje członkowskie do intensywnych wysiłków na rzecz wolności mediów i ochrony dziennikarzy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.