Komunikaty PR

Podlaskie Młyny – debiut nowego brandu Podlaskich Zakładów Zbożowych

2020-07-03  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 0.1 MB )

PZZ Białystok, które na rynku istnieją nieprzerwanie od przeszło 70 lat, zdecydowały się wprowadzić zupełnie nową markę. Podlaskie Młyny – to odpowiedź na wciąż rosnące potrzeby Klientów poszukujących produktów pochodzących ze zdrowych upraw, z serca Zielonych Płuc Polski. Premiera nowego brandu w ogólnopolskich sklepach i hurtowniach ma miejsce w lipcu.

Nikogo nie trzeba przekonywać, że od jakości i gatunku mąki zależy smak wielu potraw. To baza chleba, ciast, pierogów, placków czy naleśników. Powstaje w wyniku przemiału ziaren zboża, który pomimo postępu technicznego i modernizacji, zasadniczo pozostaje niezmienny od wieków.

I tak dzieje się w Podlaskich Zakładach Zbożowych – firmie z wieloletnią tradycją, która jest jednym z największych młynów w Polsce, zaopatrującym piekarnie, zakłady przemysłowe, sieci handlowe i hurtownie w całym kraju i zagranicą.

PZZ S.A. to marka sama w sobie, która nieustannie się rozwija, rozbudowuje swoje zaplecze techniczne, powiększa flotę i poszerza swoją ofertę.

- Podlaskie Młyny to nasza najnowsza propozycja i ukłon skierowany w stronę tych Klientów, którzy poszukują produktów ze zdrowych upraw. Zadbaliśmy również o nową, świeżą etykietę i unikalne opakowanie – mówi Sylwia Majewicz, prezes Podlaskich Zakładów Zbożowych w Białymstoku.

owa, elegancka kredowa torebka z transparentnym oknem, przez które widać produkt w środku, z pewnością przyciągnie uwagę wielu Klientów. Brand jest przeznaczony do sprzedaży w całej Polsce, ale oczywiście w pierwszej kolejności pojawi się na rodzimym Podlasiu.

- Pragnę również wyjaśnić, że nasze flagowe produkty, opatrzone dobrze znanym logiem PZZ, nadal będą dostępne w naszej ofercie, tak by Klienci, którzy od lat są z nami, dalej mogli używać choćby tradycyjnej mąki tortowej z charakterystycznym tortem ze świeczką – dodaje Sylwia Majewicz.

Podlaskie Zakłady Zbożowe od lat działają i produkują mąkę na bazie ziaren pochodzących z serca Zielonych Płuc Polski. W portfolio firmy są jeszcze takie produkty jak: płatki, kasze i groch. Podlaskie Młyny – to kolejny unikalny produkt, zabierający Konsumentów w podróż, której celem jest całkowicie nowy wymiar smaku.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Foxy stawia na czystą energię jako klucz do zrównoważonej przyszłości Biuro prasowe
2024-10-17 | 11:00

Foxy stawia na czystą energię jako klucz do zrównoważonej przyszłości

Polscy konsumenci coraz częściej wybierają produkty, kierując się nie tylko ich jakością i ceną, ale także wartościami, które reprezentują firmy. Jak wynika z badania
Firma „Puls Biznesu” rusza z porannym podcastem PB BRIEF
2024-10-16 | 12:00

„Puls Biznesu” rusza z porannym podcastem PB BRIEF

„Puls Biznesu” rusza z porannym podcastem PB BRIEF    W czwartek, 17 października, zostanie wyemitowany premierowy odcinek podcastu PB BRIEF, przygotowany
Firma E.Leclerc w Bydgoszczy i fundacja DKMS organizują akcję krwiodawstwa
2024-10-15 | 09:20

E.Leclerc w Bydgoszczy i fundacja DKMS organizują akcję krwiodawstwa

Sklep E.Leclerc w Bydgoszczy w wyjątkowy sposób świętuje swoje 14 urodziny. W dniach 15-16 października br. sklep E.Leclerc przy ul. Marii Skłodowskiej-Curie w Bydgoszczy oraz fundacja

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Green Industry Summit 2024

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Polska unijnym liderem w pracach nad Społecznym Planem Klimatycznym. Ma pomóc w walce z ubóstwem energetycznym

Polska jest najbardziej zaawansowana spośród państw członkowskich w pracach nad stworzeniem Społecznego Planu Klimatycznego, który ma zostać przedstawiony w ciągu kilku tygodni. W ramach planu 50 mld zł ze Społecznego Funduszu Klimatycznego trafi na wsparcie transformacji energetycznej w Polsce, z czego jedna trzecia – na inwestycje w obszarze budownictwa. Z założenia środki te mają uchronić najbiedniejszych przed ubóstwem energetycznym w czasie przejściowym transformacji energetycznej.

IT i technologie

Nowe technologie zmieniają pracę statystyków. Mogą poddawać szybkiej analizie duże zasoby informacji

Rozwój nowoczesnych technologii, w tym zwłaszcza uczenia maszynowego czy generatywnej sztucznej inteligencji, zwiększa możliwości statystyków. Mogą oni korzystać z nowych źródeł danych i poddawać szybkiej analizie duże zasoby informacji. Wraz z rozwojem narzędzi informatycznych zmienia się też sposób, w jaki odbiorcy poszukują danych statystycznych. Opracowania przygotowywane przez jednostki takie jak Główny Urząd Statystyczny czy Eurostat będą musiały konkurować z tymi, które przygotowują podmioty niewyspecjalizowane lub nawet modele językowe, bazujące często na niepewnych źródłach.

DlaWas.info

Infrastruktura

Firmy energetyczne cierpią na niedostatek kadr. Niepewność w branży zniechęca do edukacji w tym kierunku

Branżę energetyczną w całej Europie, także w Polsce, czeka szeroko zakrojona zielona transformacja. Tymczasem w ciągu ostatnich 30 lat dokonywano bardzo mało inwestycji w tym sektorze, a wykonawcy zajmujący się budową infrastruktury borykają się z niedostatkiem odpowiednio wykwalifikowanej kadry. Przyciąganie pracowników i szkolenie ich jest utrudnione przez niepewność zamówień w kolejnych latach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.