Podlaskie Zakłady Zbożowe i PSS „Społem” w Białymstoku ogłaszają konkurs
Grudniowy konkurs, jaki zorganizowały Podlaskie Zakłady Zbożowe okazał się strzałem w dziesiątkę, a jego główna bohaterka, czyli mąka na pizzę PZZ, zyskała miano prawdziwej królowej. Nie dziwi więc fakt, że po tak wielkim odzewie klientów i fanów białostockiej mąki, czeka ich kolejny ciekawy projekt. Tym razem w organizację przedsięwzięcia włącza się białostocka sieć PSS „Społem” w Białymstoku.
Podobnie jak poprzednio, na laureatów czekają fantastyczne nagrody. Warto się postarać, ponieważ nagrodą główną jest najnowszy model Thermomix® .
– Jesteśmy bardzo zadowoleni, a zarazem zaskoczeni, że w poprzednim konkursie wzięło udział tak wiele osób. Kreatywność i profesjonalizm uczestników naprawdę zasługuje na podziw. Mnóstwo prac było na najwyższym poziomie zarówno pod względem technicznym, jak i pomysłowym. Widząc jak bardzo spodobał się ten pomysł naszym klientom, postanowiliśmy dać im możliwość jeszcze jednej dobrej zabawy. Ogłaszamy kolejny konkurs, którego motywem przewodnim również będzie nasza specjalistyczna mąka na pizzę – mówi Sylwia Majewicz, prezes Podlaskich Zakładów Zbożowych.
Konkurs organizowany jest przy współudziale PSS „Społem” w Białymstoku. To białostocka sieć sklepów spożywczych z blisko 125 letnią tradycją. W marketach spożywczych do wielu lat można zaopatrzyć się we wszystkie produkty marki PZZ.
- Mąki, kasze i inne wyroby PZZ mają swoje stałe miejsce na półkach w naszych sklepach. Miejsce specjalne, bo wiemy, że klienci szukają tych produktów. Nie raz zdarza nam się, że klient przychodzi i pyta o mąkę, ale konkretnie tę z Białegostoku. To najlepsze świadectwo jakości towaru –mówi Janusz Kulesza, prezes PSS Społem.
- Doskonale wiemy, jak istotna dla rozwoju regionu jest synergia działania z lokalnymi producentami. Takie relacje służą nam wszystkim. Dlatego też od kilkudziesięciu lat naszym głównym dostawcą mąk do piekarni i cukierni PSS Społem są Podlaskie Zakłady Zbożowe S.A. Dlatego też bardzo cieszymy się z naszego wspólnego projektu. Serdecznie zapraszam do udziału.
Pizza – to włoskie danie skradło serca i podniebienia smakoszy na całym świecie. Kochają ją naprawdę wszyscy, a jej zagorzali miłośnicy doskonale wiedzą, że w tym daniu najważniejsze jest idealne ciasto, którego podstawą jest mąka. Dlatego też konkurs, który potrwa przez cały luty, nawiązuje do produktu, bez którego pizza idealna nie powstanie. To oczywiście mąka pszenna na Pizzę Podlaskich Zakładów Zbożowych, która jest dostępna w sklepach PSS „Społem” w Białymstoku.
Jak wziąć udział w konkursie? Wystarczy kupić mąkę na pizzę PZZ S.A. w sklepie PSS „Społem” Białystok i zachować paragon. Kolejny krok wymaga największej kreatywności. Trzeba wymyślić hasło marketingowe zawierające frazę „Mąka na pizzę PZZ” i wpisać je w konkursowym formularzu dostępnym przy kasach w sklepach PSS Społem. Należy też dopisać w nim pozostałe wymagane dane, czyli: imię, nazwisko, data urodzenia,, adres do korespondencji listownej, nr telefonu oraz numer paragonu, który będzie warunkiem do odebrania nagrody. Prawidłowo wypełniony formularz konkursowy należy wrzuć do jednej z urn znajdujących się w sklepach PSS „Społem” Białystok w czasie trwania konkursu w godzinach otwarcia sklepu. Regulamin dostępny jest na stronie internetowej www.pzz.bialystok.pl.
Zielony list. Usługi pocztowe także muszą być zrównoważone
Efektywne magazynowanie w przemyśle spożywczym
Rebranding w branży deweloperskiej – kto, jak, dlaczego?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.