Komunikaty PR

Podlaskie Zakłady Zbożowe i PSS „Społem” w Białymstoku ogłaszają konkurs

2021-02-02  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania png ( 0.49 MB )

Grudniowy konkurs, jaki zorganizowały Podlaskie Zakłady Zbożowe okazał się strzałem w dziesiątkę, a jego główna bohaterka, czyli mąka na pizzę PZZ, zyskała miano prawdziwej królowej. Nie dziwi więc fakt, że po tak wielkim odzewie klientów i fanów białostockiej mąki, czeka ich kolejny ciekawy projekt. Tym razem w organizację przedsięwzięcia włącza się białostocka sieć PSS „Społem” w Białymstoku.

Podobnie jak poprzednio, na laureatów czekają fantastyczne nagrody. Warto się postarać, ponieważ nagrodą główną jest najnowszy model Thermomix® .
– Jesteśmy bardzo zadowoleni, a zarazem zaskoczeni, że w poprzednim konkursie wzięło udział tak wiele osób. Kreatywność i profesjonalizm uczestników naprawdę zasługuje na podziw. Mnóstwo prac było na najwyższym poziomie zarówno pod względem technicznym, jak i pomysłowym. Widząc jak bardzo spodobał się ten pomysł naszym klientom, postanowiliśmy dać im możliwość jeszcze jednej dobrej zabawy. Ogłaszamy kolejny konkurs, którego motywem przewodnim również będzie nasza specjalistyczna mąka na pizzę – mówi Sylwia Majewicz, prezes Podlaskich Zakładów Zbożowych.
Konkurs organizowany jest przy współudziale PSS „Społem” w Białymstoku. To białostocka sieć sklepów spożywczych z blisko 125 letnią tradycją. W marketach spożywczych do wielu lat można zaopatrzyć się we wszystkie produkty marki PZZ.


- Mąki, kasze i inne wyroby PZZ mają swoje stałe miejsce na półkach w naszych sklepach. Miejsce specjalne, bo wiemy, że klienci szukają tych produktów. Nie raz zdarza nam się, że klient przychodzi i pyta o mąkę, ale konkretnie tę z Białegostoku. To najlepsze świadectwo jakości towaru –mówi Janusz Kulesza, prezes PSS Społem.

- Doskonale wiemy, jak istotna dla rozwoju regionu jest synergia działania z lokalnymi producentami. Takie relacje służą nam wszystkim. Dlatego też od kilkudziesięciu lat naszym głównym dostawcą mąk do piekarni i cukierni PSS Społem są Podlaskie Zakłady Zbożowe S.A. Dlatego też bardzo cieszymy się z naszego wspólnego projektu. Serdecznie zapraszam do udziału.
Pizza – to włoskie danie skradło serca i podniebienia smakoszy na całym świecie. Kochają ją naprawdę wszyscy, a jej zagorzali miłośnicy doskonale wiedzą, że w tym daniu najważniejsze jest idealne ciasto, którego podstawą jest mąka. Dlatego też konkurs, który potrwa przez cały luty, nawiązuje do produktu, bez którego pizza idealna nie powstanie. To oczywiście mąka pszenna na Pizzę Podlaskich Zakładów Zbożowych, która jest dostępna w sklepach PSS „Społem” w Białymstoku.


Jak wziąć udział w konkursie? Wystarczy kupić mąkę na pizzę PZZ S.A. w sklepie PSS „Społem” Białystok i zachować paragon. Kolejny krok wymaga największej kreatywności. Trzeba wymyślić hasło marketingowe zawierające frazę „Mąka na pizzę PZZ” i wpisać je w konkursowym formularzu dostępnym przy kasach w sklepach PSS Społem. Należy też dopisać w nim pozostałe wymagane dane, czyli: imię, nazwisko, data urodzenia,, adres do korespondencji listownej, nr telefonu oraz numer paragonu, który będzie warunkiem do odebrania nagrody. Prawidłowo wypełniony formularz konkursowy należy wrzuć do jednej z urn znajdujących się w sklepach PSS „Społem” Białystok w czasie trwania konkursu w godzinach otwarcia sklepu. Regulamin dostępny jest na stronie internetowej www.pzz.bialystok.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Obowiązkowa deratyzacja
2025-03-06 | 10:30

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Szkodniki mogą pojawić się wszędzie – od pięciogwiazdkowych hoteli i eleganckich restauracji po domy jednorodzinne i miejskie parki. Wielu ludzi bagatelizuje problem gryzoni,
Firma Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki
2025-02-27 | 15:00

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Firma Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?
2025-02-26 | 08:50

Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?

Wirtualny adres stał się bardzo głośnym tematem w kontekście rejestracji firmy. Z takiej możliwości korzysta już masa przedsiębiorców, zwłaszcza freelancerów,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Transport

Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.

Problemy społeczne

Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.