Podróż do świata snów z Dekton Onirika
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Cosentino, światowy lider w produkcji i dystrybucji zrównoważonych powierzchni dla architektury i designu, przedstawia Dekton Onirika, najnowszą kolekcję swych wielkoformatowych okładzin. Wyraziste dekory spieków doskonale odnajdą się jako blaty kuchenne i łazienkowe, schody, parapety, posadzki, okładziny mebli, ścian i frontów kuchennych. Onirika została zaprojektowana przez wielokrotnie nagradzaną projektantkę wnętrz Ninę Magon, której udało się połączyć genialne kamienne wzory z niezrównaną technologią Dekton.
Najnowsza propozycja Cosentino łączy w sobie poetyckie i niepowtarzalne piękno kamienia, podobnie jak atmosfera snu, pełna obrazów i wyjątkowych emocji. Zainspirowana marmurowymi wzorami seria prezentuje osiem kolorów: Awake, Lucid, Somnia, Neural, Trance, Vigil, Daze i Morpheus, które są kwintesencją najważniejszych wartości Cosentino: zrównoważonego rozwoju, innowacji i ponadczasowej elegancji.
Wyraziste wzory
Odcień Neural łączy w sobie elegancję i strukturę, wnoszącą do wnętrz spokój i poczucie dobrego samopoczucia w przestrzeni. Z delikatnymi, bladymi żyłkami przecinającymi marmurowy wzór – tworzy fascynującą sieć neuronową, która teleportuje nas do świata sennych marzeń. Idealnie odnajdzie się w jasnych, neutralnych przestrzeniach z miękkimi teksturami.
Lucid ma w sobie wiele odbić i błysków koloru, dobrze prezentując się w połączeniu z drewnem, odcieniami szarości i złota oraz matowym szkłem. Morpheus to nazwa tej samej tonacji Lucid, ale w wykończeniu Velvet.
Trance jest reinterpretacją drogocennego kamienia Paonazzo. Charakteryzuje się gęstymi żyłami jasnych szarości, wykwintną tlenkową terakotą i subtelnym, atramentowym odcieniem błękitu. We wnętrzach pięknie połączy się z białymi, neutralnymi tonami, jasnym drewnem i złotem.
Awake charakteryzuje się ciepłymi, delikatnymi smugami, które blakną do czerwonawego złota, doskonale łącząc się z drewnem dębowym i ciemniejszymi odcieniami orzecha.
Odcień Somnia urzeka detalami ciepłych oksydowych brązów i bieli, które łączą się pod siatką linii, tworzących bardzo oryginalną teksturę. Somnia jest idealna do ciepłego ciemnego drewna, matowego szkła i teksturowanych powierzchni metalowych, takich jak chociażby miedź.
Vigil odtwarza silną strukturę marmuru Calacatta, z grubymi żyłkami w gradiencie jasnych i ciemnych szarości, dopasowanych do subtelnej nuty złota. To klasyczny kolor, który łatwo łączy się z ciepłymi i zimnymi odcieniami, drewnem, metalem i industrialnym betonem. Daze, to nazwa tej samej tonacji Vigil, ale w wykończeniu tekstury Velvet.
„Pracując z zespołem ds. rozwoju produktu, zdaliśmy sobie sprawę, że nie próbujemy naśladować żadnego istniejącego kamienia naturalnego. Dzięki technologii Dekton jesteśmy w stanie tworzyć własne kolory i struktury, ożywiając coś wyjątkowego i pięknego. Celem powstania nowej kolekcji Onirika jest także pokazanie wszechstronności Dektonu. Chcemy, aby wszyscy projektanci i architekci zdali sobie sprawę, że spiek Cosentino to nie tylko blat dopasowany do kuchni. Materiał ten doskonale sprawdzi się na ścianach, sufitach, fasadach, przestrzeniach zewnętrznych i nie tylko” – mówi o najnowszej kolekcji Dekton Onirika Nina Magon.
Unikalny zestaw doskonałych właściwości technicznych, takich jak odporność na promienie UV, zarysowania, plamy i szok termiczny oraz bardzo niska absorpcja wody, sprawia, że Dekton jest idealną powierzchnią do szerokiego zakresu zastosowań, zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz (fasady, okładziny, blaty, zlewozmywaki itp.). Produkowany jest w płytach wielkoformatowych (do 320 cm x 144 cm) w pięciu różnych grubościach (0,4 cm, 0,8 cm, 1,2 cm, 2 cm i 3 cm).
W ramach zaangażowania Cosentino w zrównoważony rozwój i gospodarkę cyrkularną, wszystkie kolekcje Dekton zawierają materiały pochodzące z recyklingu z własnego procesu produkcyjnego produktu. W 2016 roku Cosentino uzyskało Deklarację Środowiskową Produktu dla Dektonu. W 2020 r. Dekton uzyskał certyfikat Carbon Neutral dla całej gamy kolorów, wyróżniając się jako jedyna powierzchnia neutralna pod względem emisji dwutlenku węgla. Produkt objęty jest 25-letnią gwarancją.
Więcej na www.cosentino.com

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.