Komunikaty PR

Podsumowanie działań marketingowych Galerii Młociny w obliczu epidemii COVID-19

2020-05-13  |  16:25

W związku z obowiązującymi obostrzeniami spowodowanymi COVID-19 galerie handlowe znalazły się w nietypowym położeniu, a zaplanowane działania marketingowe, podobnie jak budżet przeznaczony na ich finalizację, zostały znacznie ograniczone. Bielańskie centrum handlowe, znane z niestandardowych pomysłów, skupiło się na realizacji licznych inicjatyw w mediach społecznościowych, a także wsparciu warszawskich szpitali.

 

Choć zarządzanie galerią handlową w obliczu zagrożenia epidemicznego stanowi prawdziwe wyzwanie dla managerów, Galeria Młociny dokłada wszelkich starań, by nie zwalniać tempa i regularnie przypomina o sobie klientom, skupiając się na realizacji wielu ciekawych inicjatyw. W ubiegłych miesiącach w mediach społecznościowych bielańskiego centrum handlowego wrzało od pomysłów i licznych realizacji stworzonych z myślą o gościach galerii. Co więcej, ich finalizacja została oparta jedynie na kreatywności oraz współpracy – bez wkładu finansowego –  ponieważ budżety na działania marketingowe zostały całkowicie wstrzymane. Część z nich wciąż jest regularnie kontynuowana i na stałe wpisała się do repertuaru inicjatyw realizowanych w mediach społecznościowych.

#GaleriaZdrowychPorad to pierwsza realizacja Galerii Młociny stworzona z myślą o zdrowiu i bezpieczeństwie klientów odwiedzających centrum handlowe. W ramach autorskiej inicjatywy przygotowano materiały wideo zawierające praktyczne wskazówki, jak odnaleźć się w nowej rzeczywistości oraz minimalizować ryzyko zakażenia koronawirusem. Wśród nich materiały informujące o tym, jak zadbać o seniorów w czasie epidemii, domowe sposoby na dobre samopoczucie oraz zdrowe nawyki w domowym biurze.

Jedynym z pomysłów, który na stałe wpisał się w komunikację galerii w mediach społecznościowych, stało się dzielenie niecodziennymi propozycjami kulinarnymi do przygotowania w domu. Galeria Młociny we współpracy z dietetykami Alicją Wieczyńską, Alicją Jarosz oraz Justyną Świetlicką rozpoczęła cykl #GaleriaPrzepisów, w ramach którego prezentuje kreatywne, kuchenne inspiracje dla miłośników nietypowych smaków. Zainteresowani z łatwością mogą odtworzyć kulinarne propozycje w domowym zaciszu i urozmaicić tym samym swoje codzienne menu.

Warsztaty kawowe z Etno Cafe to stały punkt w repertuarze wydarzeń znajdującej się w bielańskim centrum handlowym  Hali Hutnik.  Galeria Młociny zadbała o ich realizację w nowej rzeczywistości, a miłośnicy kawy mieli okazję, by nauczyć się, jak samodzielnie przygotować swój ulubiony, poranny napój, a także poznać wszystkie sekrety związane z jego przygotowaniem bez wychodzenia z domu. Hala Hutnik wspólnie z marką Etno zrealizowała cykl Hala Hutnik TV: warsztaty kawowe Etno Cafe, w ramach których Karol Przesmycki – jeden z najlepszych trenerów baristów w Polsce, opowiedział o tajemnicach aromatycznej kawy. Zrealizowane materiały zostały opublikowane w formie wideo na profilach Galerii Młociny znajdujących się na Instagramie, Facebooku oraz platformie Youtube.

 

Lifestyle – hasło, z którym się w 100% identyfikujemy. W przypadku jakichkolwiek zmian i działań społecznych staramy się reagować natychmiast. Tak też właśnie stało się ze zmianą sposobu komunikacji i contentu w momencie wprowadzenia pierwszych restrykcji przez Ministerstwo Zdrowia. Mimo zablokowania budżetów, z którym musieliśmy się zmierzyć, udało się wprowadzić kilka niestandardowych działań, które okazały się strzałem w dziesiątkę. Bez nakładów finansowych zwiększyliśmy w kanałach SoMe zasięgi organiczne publikacji (w odniesieniu do stycznia i lutego) o ponad 39%, a wirusowe o ponad 22%. - mówi Magda Polaszek, Marketing Manager Galerii Młociny.

 

Bielańskiemu centrum handlowemu udało się także wesprzeć warszawskie szpitale.  Galeria Młociny przekazała do Szpitala Dziecięcego im. prof. dr. med. Jana Bogdanowicza przy ul. Niekłańskiej kilkaset maseczek oraz zabawek, które trafiły do gabinetów zabiegowych jako nagrody dla najmłodszych pacjentów. Pomoc w postaci maseczek, płynów do dezynfekcji oraz rękawiczek nitrylowych otrzymał także Szpital MSWiA na Wołoskiej. W ramach prywatnej zbiórki pracowników sklepu Hebe w Galerii Młociny przekazano również paczkę środków do higieny osobistej. W paczkach znalazły się również kolorowe skarpetki dla służb medycznych, mające choć na chwilę wywołać uśmiech na twarzach naszych bohaterów.

 

Zdajemy sobie sprawę z faktu, że nasze wsparcie było jedynie kroplą w morzu potrzeb. W związku z panującą sytuacją, która znacząco wpłynęła na funkcjonowanie naszej branży, cieszymy się, że udało nam się zorganizować pomoc chociaż w takiej formie. Od początku funkcjonowania Galerii Młociny staraliśmy się wspierać lokalne społeczności oraz inicjatywy, a wszelkie działania CSR, które popieraliśmy miały na celu zacieśnianie więzi z naszymi klientami oraz poparcie idei, że galeria handlowa to nie tylko miejsce zakupów, ale i życia społecznego. W przypadku problemów, z jakimi spotykały się szpitale, nie mogło być inaczej i musieliśmy podjąć kroki na miarę możliwości. – dodaje Magda Polaszek, Marketing Manager Galerii Młociny.

 

Więcej informacji na temat realizowanych inicjatyw znajduje się na stronie www.galeriamlociny.pl/. Wszystkie opisane materiały, a także zdjęcia możemy obejrzeć na profilu Galerii Młociny na Instagramie - @galeriamlociny Facebooku – Galeria Młociny, a także na platformie Youtube, wpisując nazwę kanału – „Galeria Młociny”.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR BRAK ZDJĘCIA
2024-09-25 | 10:00

McCANN Poland ponownie w gronie najbardziej kreatywnych agencji

  McCANN Poland drugi rok z rzędu utrzymuje się wśród najbardziej kreatywnych agencji według prestiżowego Cannes Lions Creativity Report. McCANN Poland kolejny raz znalazł się w gronie najlepszych europejskich agencji
Media i PR ​Nobilia prezentuje Świąteczny Katalog 2024
2024-09-24 | 17:00

​Nobilia prezentuje Świąteczny Katalog 2024

Nobilia prezentuje Świąteczny Katalog 2024: ponad 250 unikalnych zestawów na Boże Narodzenie Nobilia, polska marka oferująca upominki na każdą świąteczną okazję, z
Media i PR 15 lat DlaSpania na polskim rynku: Innowacyjne podejście do snu
2024-09-20 | 14:00

15 lat DlaSpania na polskim rynku: Innowacyjne podejście do snu

DlaSpania, sieć salonów oferujących produkty dla zdrowego i komfortowego snu, obchodzi wyjątkowy jubileusz – 15 lat obecności na polskim rynku. Z tej okazji marka przygotowała

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Warszawa przyspiesza proces termomodernizacji budynków. Stolicę czekają wielomiliardowe wydatki

Zgodnie z Zieloną Wizją Warszawy stolica ma zredukować emisje gazów cieplarnianych o 40 proc. do 2030 roku. To cel pośredni przed zaplanowanym do 2050 roku osiągnięciem neutralności klimatycznej. Dużą rolę w tym procesie będzie odgrywać termomodernizacja budynków prowadząca do ograniczenia zużycia energii i ciepła. Elektrownie i elektrociepłownie podlegające administracji centralnej odpowiadają dziś za ok. 70 proc. emisji dwutlenku węgla w mieście. Stolicę czekają wielomiliardowe wydatki, wspierane również środkami z UE.

Farmacja

Giganci farmaceutyczni inwestują w sztuczną inteligencję. Chcą szybciej i taniej opracowywać kandydatów na leki

Rynek wykorzystania sztucznej inteligencji w procesie projektowania nowych leków wzrośnie w ciągu pięciu lat ponad pięciokrotnie – przewidują analitycy MarketsandMarkets. Symptomy dynamicznych wzrostów widać już teraz – w ciągu ostatnich dni giganci farmaceutyczni podpisali kilka dużych umów na wykorzystanie rozwiązań z zakresu SI w typowaniu i wstępnej ocenie kandydatów na nowe leki. Modele układu odpornościowego i algorytmy analizujące skuteczność oraz bezpieczeństwo terapii celowanych pozwalają przyspieszyć tempo wdrażania innowacji lekowych i zwiększać skuteczność procesu opracowywania nowych leków. Obecnie jest ona bardzo niska – wynosi zaledwie 10 proc.

DlaWas.info

Farmacja

Mężczyźni w Polsce żyją średnio siedem lat krócej niż kobiety. Różnica ta należy do najwyższych w UE

Umieralność mężczyzn w Polsce, podobnie jak w innych krajach, jest wyższa niż kobiet. Jak wskazuje GUS, w 2023 roku przeciętne trwanie życia mężczyzn wynosiło 74,7 lat, a kobiet – 82 lata. Choć w ostatnim czasie ta różnica maleje, wciąż jest większa niż w innych krajach europejskich. Eksperci Stowarzyszenia na rzecz Chłopców i Mężczyzn podkreślają, że przyczynia się do tego wiele czynników społecznych, m.in. inny charakter pracy i większa wypadkowość czy bagatelizowanie profilaktyki zdrowotnej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.