Podsumowanie tegorocznej kampanii „Mamy kota na punkcie mleka"
Publicon Services Sp. z o.o
pl. Grunwaldzki 23
50-365 Wrocław
a.piszczalka|publicon.pl| |a.piszczalka|publicon.pl
721291712
https://publicon.pl
Na początku stycznia wystartowała kolejna edycja ogólnopolskiego programu informacyjno-edukacyjnego „Mamy kota na punkcie mleka”, która trwa do 31 grudnia 2022 r. Jest to akcja skierowana nie tylko do rodziców najmłodszych, ale przede wszystkim do szkół i nauczycieli. Jej celem jest kształtowanie zdrowych nawyków żywieniowych już od dzieciństwa przez rozpowszechnianie wiedzy na temat zdrowotnych właściwości mleka. W ramach programu zostały zrealizowane m.in. spoty reklamowe, radiowe, konkursy, czy działania edukacyjne we współpracy ze szkołami. Głównym bohaterem kampanii, po raz kolejny, był Kot Mleczysław i Mleczna Kita.
Współpraca ze szkołami
Do projektu „Mamy kota na punkcie mleka” przystąpiło kilkaset szkół. Wszystkie placówki, które przysłały swoje zgłoszenia, otrzymały materiały edukacyjne w celu kształcenia dzieci poprzez zabawę w zakresie zdrowego żywienia oraz kształtowania u najmłodszych prawidłowych nawyków żywieniowych. W trakcie kampanii odbyły się konkursy dla szkół, w których do wygrania były atrakcyjne nagrody oraz wizyta Kota Mleczysława i Mlecznej Kity. Więcej informacji dostępnych jest na stronie www.kochammleko.pl oraz na profilu „Mamy kota na punkcie mleka” na portalu Facebook. Ekipa Kota Mleczysława odwiedziła również kilka letnich mlecznych i dziecięcych pikników i wszędzie cieszyła się ciepłym przyjęciem.
Podsumowanie Kampanii
Tegoroczna kampania „Mamy kota na punkcie mleka" trwająca 12 miesięcy, kończy się w 31 grudnia 2022 roku. Jej organizatorem jest Polska Izba Mleka, której codzienna działalność opiera się na promowaniu produktów mlecznych na rynku krajowym i zagranicznym. Projekt „Mamy kota na punkcie mleka" sfinansowany z Funduszu Promocji Mleka miał charakter edukacyjny. W jego ramach została zrealizowana współpraca z placówkami edukacyjnymi, nauczycielami, utworzono profil na portalu Facebook, a także każdego miesiąca publikowano materiały prasowe w mediach. Nie wliczając działań w grudniu, na portalach internetowych ukazało się ponad 80 artykułów. Publikacją która cieszyła się ogromnym zainteresowaniem okazała się informacja prasowa na temat “Jak uzupełniać wapń w diecie dziecka? oraz Mleko należy pić regularnie. Dowiedz się, dlaczego”.
Program „Mamy kota na punkcie mleka” jest sfinansowany z Funduszu Promocji Mleka.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

D. Joński: Nie wiemy, co zrobi Rosja za dwa–trzy lata. Według duńskiego wywiadu może zaatakować kraje nadbałtyckie i musimy być na to gotowi
Zdecydowana większość krajów unijnych wskazuje na potrzebę wzmocnienia zdolności obronnych Europy w obliczu coraz bardziej złożonego geopolitycznego tła. Wywiady zachodnich państw wskazują, że Rosja może rozpocząć konfrontację z NATO jeszcze przed 2030 rokiem. Biała księga w sprawie obronności europejskiej „Gotowość 2030” zakłada m.in. ochronę granic lądowych, powietrznych i morskich UE, a sztandarowym projektem ma być Tarcza Wschód. – W budzeniu Europy duże zasługi ma polska prezydencja – ocenia europoseł Dariusz Joński.
Transport
Duże magazyny energii przyspieszą rozwój transportu niskoemisyjnego w Europie. Przyszłością może być wodór służący jako paliwo i nośnik energii

Zmiany w europejskim transporcie przyspieszają. Trendem jest elektromobilność, zwłaszcza w ramach logistyki „ostatniej mili”. Jednocześnie jednak udział samochodów w pełni elektrycznych w polskich firmach spadł z 18 do 12 proc., co wpisuje się w szerszy europejski trend spowolnienia elektromobilności. Główne bariery to ograniczona liczba publicznych stacji ładowania, wysoka cena pojazdów i brak dostępu do odpowiedniej infrastruktury. – Potrzebne są odpowiednio duże magazyny taniej energii. Przyszłością przede wszystkim jest wodór – ocenia Andrzej Gemra z Renault Group.
Infrastruktura
W Polsce w obiektach zabytkowych wciąż brakuje nowoczesnych rozwiązań przeciwpożarowych. Potrzebna jest większa elastyczność w stosowaniu przepisów

Pogodzenie interesów konserwatorów, projektantów, inwestorów, rzeczoznawców i służby ochrony pożarowej stanowi jedno z największych wyzwań w zakresie ochrony przeciwpożarowej obiektów konserwatorskich. Pożary zabytków takich jak m.in. katedra Notre-Dame w Paryżu przyczyniają się do wprowadzania nowatorskich rozwiązań technicznych w zakresie ochrony przeciwpożarowej. W Polsce obowiązuje już konieczność instalacji systemów detekcji. Inwestorzy często jednak rezygnują z realizacji projektów dotyczących obiektów zabytkowych z uwagi na zmieniające się i coraz bardziej restrykcyjne przepisy czy też względy ekonomiczne.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.